Forum

Topic: watch dogs geld waard ?

Anoniem's avatar

De titel zegt het al , en hoeveel uur hebben jullie er al in zitten ?

gr

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

15 reacties

  1. 303 XP
    Sjoerd887's avatar

    Ik heb wegens tijdgebrek pas 8 uurtjes ofzo, en het is het geld zeker waard, echt een topgame, heb vaak dat ik spijt heb dat ik het volle bedrag neertel voor een game maar nu zeker niet!

  2. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    De titel zegt iets anders en daar kan ik alleen maar nee op antwoorden.

  3. 162 XP
    GTAlex's avatar

    Als je van open world GTA-stijl games houd is Watch Dogs het geld zeker waard. Heb er zelf denk ik zo’n 80 uur inzitten nu (platinum trofee etc).

  4. 1199 XP
    chris65's avatar

    Als je van open world GTA-stijl games houd is Watch Dogs het geld zeker waard. Heb er zelf denk ik zo’n 80 uur inzitten nu (platinum trofee etc).

    Je kan ook op twitch kijken of je de gameplay tof vind. Ik vind hem wel tof, maar graphics en verhaal scoren onder het niveau dat ik verwachtte.

  5. 33 XP
    riico1's avatar

    De titel zegt het al , en hoeveel uur hebben jullie er al in zitten ?

    gr

    ik zeg niet doen.
    heb hem gekocht gelijk weer weg gedaan

  6. 802 XP
    phinal's avatar

    Dit is echt een spel voor de liefhebbers van open-world want als jij niet genoeg fantasie hebt is er niks aan

  7. 31 XP
    Dyl_(s)KiLL's avatar

    Ik vind het een geweldig spel! Ik vind de singleplayer echt super en ook het online hacken is een feestje. Ik heb er al zeker meer dan 50 uur inzitten.

  8. 3140 XP
    moes's avatar

    Ik zou even GTA V uit je geheugen wissen. Watch Dogs is echt een totaal andere game dan GTA V. Al moeten mensen die game vaak met GTA V vergelijken maar dat doen ze bij elke free roaming game tegenwoordig.

    okey….Enige ding wat je met GTA V kan vergelijken is de productie kwaliteit. Daar staat Rockstar dik boven Ubisoft. En daarmee bedoel ik ook puur het verhaal, dialoog, personages etc. maja 6 jaar werken met 1000 man zegt genoeg, rockstar haha.

    Maar Watch dogs is zeker je geld waard, omdat die game gewoon zijn eigen ding doet en dat is hacken. De manier hoe ze het ”hacken” in de game hebben gestopt vind ik leuk gedaan. De interactie tussen jou en de wereld is diep uitgewerkt. Het hacken van bepaalde systemen zoals stoplichten, palen, bruggen, mobiel van personen geeft die game toch een extra nieuwe dimensie aan het free roaming gebeuren. Het bepalen hoe je een missie uitspeelt is ook een sterke punt van deze game. Ga je als een rambo naar de mensen rennen en iedereen als een kip zonder kop afschieten of ga je meer als een sneaky bastard door de levels heen of wil je gewoon op zn nerdy alle systemen hacken en alles onmogelijk voor ze maken , het is allemaal aan jou en dat gaat nog dieper met skills die je kan versterken met verdiende skillspunten. Kijk, als je dit tof vind, dan moet je hem ZEKER halen.

    Verder is het verhaal best wel zwakjes en dialoog niet zo sterk. Personage zijn interessant maar niet helemaal goed uitgewerkt. VIND IK DAN HE ! het kon echt veel beter. Maar dat gehack compenseert het weer allemaal.

    Tenslotte vind ik Chicago een hele vette setting past perfect bij het verhaal en hacken. Ik hebd e game op de ps4 gespeeld. ik heb van mijn vriend begrepen dat hij op de ps3 er ook mooi uit ziet dus.

  9. 184 XP
    ninodz9's avatar

    Ik hem hem net maar even gedownload voor de pc ben benieuwd !

  10. 162 XP
    GTAlex's avatar

    Ik zou even GTA V uit je geheugen wissen. Watch Dogs is echt een totaal andere game dan GTA V. Al moeten mensen die game vaak met GTA V vergelijken maar dat doen ze bij elke free roaming game tegenwoordig.

    okey….Enige ding wat je met GTA V kan vergelijken is de productie kwaliteit. Daar staat Rockstar dik boven Ubisoft. En daarmee bedoel ik ook puur het verhaal, dialoog, personages etc. maja 6 jaar werken met 1000 man zegt genoeg, rockstar haha.

    Maar Watch dogs is zeker je geld waard, omdat die game gewoon zijn eigen ding doet en dat is hacken. De manier hoe ze het ”hacken” in de game hebben gestopt vind ik leuk gedaan. De interactie tussen jou en de wereld is diep uitgewerkt. Het hacken van bepaalde systemen zoals stoplichten, palen, bruggen, mobiel van personen geeft die game toch een extra nieuwe dimensie aan het free roaming gebeuren. Het bepalen hoe je een missie uitspeelt is ook een sterke punt van deze game. Ga je als een rambo naar de mensen rennen en iedereen als een kip zonder kop afschieten of ga je meer als een sneaky bastard door de levels heen of wil je gewoon op zn nerdy alle systemen hacken en alles onmogelijk voor ze maken , het is allemaal aan jou en dat gaat nog dieper met skills die je kan versterken met verdiende skillspunten. Kijk, als je dit tof vind, dan moet je hem ZEKER halen.

    Verder is het verhaal best wel zwakjes en dialoog niet zo sterk. Personage zijn interessant maar niet helemaal goed uitgewerkt. VIND IK DAN HE ! het kon echt veel beter. Maar dat gehack compenseert het weer allemaal.

    Tenslotte vind ik Chicago een hele vette setting past perfect bij het verhaal en hacken. Ik hebd e game op de ps4 gespeeld. ik heb van mijn vriend begrepen dat hij op de ps3 er ook mooi uit ziet dus.

    Helemaal eens hiermee.

  11. 67 XP
    Jaak_trek_haak's avatar

    Helemaal eens hiermee.

    Zeker mee eens ! Wou hem ni kopen , maar kreeg hem nu toevallig cadeau … Maar WTF wat een goede game , genoeg variatie voor iedereen volgens mij …

  12. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Ik vind de missies persoonlijk erg goed. Je valt meteen in de actie, en elke missie is leuk om te doen.

  13. 389 XP
    Suugie's avatar

    Ik vind het het geld wel waard maar na de main story af te hebben heb ik het spel nooit meer opgestart.
    Ben het wel van plan weer te spelen maar er komen nu zoveel goeie titels uit dat ik ook andere games wil spelen:P
    Dit weekend bijvoorbeeld druk geweest met destiny alpha 🙂

  14. 153 XP
    noot's avatar

    Ik vind zeker van wel,ik heb tot nu toe bijna enkel zij missies gedaan en vermaak me er prima mee!

  15. 31 XP
    Dyl_(s)KiLL's avatar

    Ik heb m al een weekje of 2 uitgespeeld, en speel het nog elke dag. Dus replaywaarde een 8 met de vele zijmissies en o.a. het online hacken!