Forum

Topic: Playstaion 4 terug van reparatie maar nog steeds niet gemaakt

Anoniem's avatar

Hallo mensen,

Ik had problemen met mijn Playstation 4 en dan met name het spel Watch Dogs.
Hier zijn screenshots:
https://www.dropbox.com/s/u0p5ohllafgotis/IMG_0222.JPG
https://www.dropbox.com/s/lzbthdmugvs8fxs/IMG_0221.JPG

De Playstation is 15 dagen weg geweest voor reparatie.

Ik kreeg mijn Playstation 4 afgelopen donderdag weer terug en ging zaterdag lekker Watch Dogs spelen. Na 5 minuten deed het probleem zich weer voor…zucht!

Wat kan ik nu het beste doen?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

19 reacties

  1. 8830 XP
    7th-son's avatar

    Is dat alleen met watchdogs?

  2. 98 XP
    Deltra00's avatar

    Is dat alleen met watchdogs?

    Nee met meerdere games.

  3. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    Nee met meerdere games.

    Dan zit er niks anders op dan bellen waarom het nog niet gefikst is lijkt me?

  4. 857 XP
    DRAGONBLADEX's avatar

    ik had mijn ook opgestuurd fan maakte lawaai kreeg ook gewoon me oude terug denk dat ze daar geen eens testen en maar terug sturen weet niet waar je hem weg heb ga gewoon terug naar de winkel waar je hem weg heb dan lossen het het maar intern met je op

  5. 436 XP
    ScantraxX26's avatar

    ik had mijn ook opgestuurd fan maakte lawaai kreeg ook gewoon me oude terug denk dat ze daar geen eens testen en maar terug sturen weet niet waar je hem weg heb ga gewoon terug naar de winkel waar je hem weg heb dan lossen het het maar intern met je op

    Had m opgestuurd omdat er abnormale vibratie in het systeem zat. Vibratie is nou nog erger dan dat ik m opstuurde. Ik wacht wel dat die compleet de pijp uit is, dan weet ik tenminste zeker dat ik een andere krijg. In de eerste weken was de service top, maar nu lijkt het wel alsof er zoveel teruggestuurd word dat ze zich nog niet meer de moeite doen m open te draaien.

  6. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    Had m opgestuurd omdat er abnormale vibratie in het systeem zat. Vibratie is nou nog erger dan dat ik m opstuurde. Ik wacht wel dat die compleet de pijp uit is, dan weet ik tenminste zeker dat ik een andere krijg. In de eerste weken was de service top, maar nu lijkt het wel alsof er zoveel teruggestuurd word dat ze zich nog niet meer de moeite doen m open te draaien.

    Dat is een zeer kwalijke zaak heb je er al een melding van gemaakt. Wat dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn. Als het voor reparatie opgestuurd is moet je gewoon een goede oplossing eisen lijkt mij.

  7. 857 XP
    DRAGONBLADEX's avatar

    Had m opgestuurd omdat er abnormale vibratie in het systeem zat. Vibratie is nou nog erger dan dat ik m opstuurde. Ik wacht wel dat die compleet de pijp uit is, dan weet ik tenminste zeker dat ik een andere krijg. In de eerste weken was de service top, maar nu lijkt het wel alsof er zoveel teruggestuurd word dat ze zich nog niet meer de moeite doen m open te draaien.

    volgens mij ook heb nu bewijs gaat die na een jaar stuk wil ik gewoon een nieuwe

  8. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    volgen smij ook heb nu bewijs gaat die na een jaar stuk wil ik gewoon een nieuwe

    Verschrikkelijk nederlands sorrij moest het even melden. Ik snap persoonlijk niet dat jij of andere mensen het afwachten. Als ik iets opstuur of en het is niet gerepareerd dan zou gelijk bellen. Plus een goede oplossing eisen.

  9. 857 XP
    DRAGONBLADEX's avatar

    Verschrikkelijk nederlands sorrij moest het even melden. Ik snap persoonlijk niet dat jij of andere mensen het afwachten. Als ik iets opstuur of en het is niet gerepareerd dan zou gelijk bellen. Plus een goede oplossing eisen.

    wat is daar zo slecht Nederlands aan

    ik heb hem toch opgestuurd. kan weer moeilijk gaan bellen met hetzelfde probleem. en dan weer 10 werkdagen wachten. en dan weer je oude terug krijgen. wacht nu dat die helemaal stuk gaat dan zien we het wel weer.

  10. 418 XP
    jeep82's avatar

    ik heb hem 4 keer opgestuurd veeel blaas cooling geluid en elke keer het zelfde probleem wel nieuwe gekregen serie nr was anders. ook een keer dezelfde terug gekregen was getest was normaal geliuid werd er gemeld.
    nu de laaste keer via game mania verstuurd wel een nieuwe gekregen made in japan vind hem zo af en toe nog wel best blazen en dan speel ik maar 30 min. en als de bluray gaat draaien maakt de disk een viberirende geluid. ben er klaar mee. een plus punt als je een nieuwe krijgt of word gemaakt is je garantie weer nieuw . dus weer 1 jaar garantie

  11. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    wat is daar zo slecht Nederlands aan

    ik heb hem toch opgestuurd. kan weer moeilijk gaan bellen met hetzelfde probleem. en dan weer 10 werkdagen wachten. en dan weer je oude terug krijgen. wacht nu dat die helemaal stuk gaat dan zien we het wel weer.

    Meld je eigenlijk dat het weer hetzelfde probleem is?Ik kan me niet voorstellen dat het dan zo blijft doorgaan dan ik er toch een punt van maken dat ze met een echte oplossing komen. Ik heb nu zoveel PS consoles gehad altijd netjes omgeruild als er wat aan de hand was. En dan draaide de console ook weer een paar jaar. Zelfs mijn 3 jaar oude PS3 werd nog omgeruild zonder kosten.

  12. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    ik heb hem 4 keer opgestuurd veeel blaas cooling geluid en elke keer het zelfde probleem wel nieuwe gekregen serie nr was anders. ook een keer dezelfde terug gekregen was getest was normaal geliuid werd er gemeld.
    nu de laaste keer via game mania verstuurd wel een nieuwe gekregen made in japan vind hem zo af en toe nog wel best blazen en dan speel ik maar 30 min. en als de bluray gaat draaien maakt de disk een viberirende geluid. ben er klaar mee. een plus punt als je een nieuwe krijgt of word gemaakt is je garantie weer nieuw . dus weer 1 jaar garantie

    het is niet zo dat als je ps4 word omgeruild je dan weer een jaar garantie krijg, je garantie word berekend van je eerste aankoop,
    heb ergens gelezen weet niet meer waar dat op te halen is, (misschien consumtenbond) dat als je een aankoop doet, en daarvan te verwachten is dat het apparaat jaren lang moet mee draaien, dat je dan nog recht hebt op een goede service,
    En dat je meer dan een jaar garantie heb, heb ik ook ooit ergens gelezen, om misverstanden te voorkomen, moet je daar de tijd voor nemen en dat even googlen
    hoop je hier mee van dienst te zijn 🙂

  13. 98 XP
    Deltra00's avatar

    Ik ga een klachten brief schrijven en bellen want ik heb een apparaat van 400 euro die niets meer waard is.

  14. 418 XP
    jeep82's avatar

    het is niet zo dat als je ps4 word omgeruild je dan weer een jaar garantie krijg, je garantie word berekend van je eerste aankoop,
    heb ergens gelezen weet niet meer waar dat op te halen is, (misschien consumtenbond) dat als je een aankoop doet, en daarvan te verwachten is dat het apparaat jaren lang moet mee draaien, dat je dan nog recht hebt op een goede service,
    En dat je meer dan een jaar garantie heb, heb ik ook ooit ergens gelezen, om misverstanden te voorkomen, moet je daar de tijd voor nemen en dat even googlen
    hoop je hier mee van dienst te zijn 🙂

    mij is verteld door sony helpdesk en gamemania .
    als je ps4 gemaakt word of vervangen word dat je garantie gewoon opnieuw ingaat. omdat ie binnen een bepaalde periode stuk is of vervangen is.
    Ik kan er zekers naast zitten maar dat werd mij verteld.

  15. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Probeer eens andere dingen of heb je dat al gedaan? Andere TV, HDMI kabel etc.

    Problemen kunnen zich ook voordoen in je kabel of HDMI poort van je TV.

  16. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    mij is verteld door sony helpdesk en gamemania .
    als je ps4 gemaakt word of vervangen word dat je garantie gewoon opnieuw ingaat. omdat ie binnen een bepaalde periode stuk is of vervangen is.
    Ik kan er zekers naast zitten maar dat werd mij verteld.

    Dan weten we dat ook alweer, als Sony helpdesk dit vermeld, dan is dat ook zo,hier zijn velen blij mee 🙂

  17. 436 XP
    ScantraxX26's avatar

    Het lijkt wel alsof het vibreren van de disc normaal is? Ik weet dat een drive trillingen veroorzaakt maar bij mij is het dusdanig dat de hele casing vibreert. Maar goed zoals ik al zei als die de pijp uit is zie ik wel weer verder. Heb er vrede mee gekregen.

  18. 449 XP
    HellFalcoN-'s avatar

    mij is verteld door sony helpdesk en gamemania .
    als je ps4 gemaakt word of vervangen word dat je garantie gewoon opnieuw ingaat. omdat ie binnen een bepaalde periode stuk is of vervangen is.
    Ik kan er zekers naast zitten maar dat werd mij verteld.

    geen idee of dat zo werkt.
    ik meen ergens gelezen te hebben van de consumentenbond dat er 2 jaar garantie zit op consumentenelektronica(tenminste als er niks raars met hetgeen is gebeurd binnen de Europese Unie).
    ik geloof dat het toen te maken had met dat de dikke (1e versies) PS3 vaak problemen had met zijn koelpasta en daardoor oververhitte
    omdat mijn jaar garantie eraf was heb ik hem toen op moeten sturen naar Sony Schiphol en en na 1,8 jaar er een nieuwe of gerepareerde voor teruggekregen.

  19. 98 XP
    Deltra00's avatar

    Sony vandaag gebeld en ze hebben belooft dat ik een nieuwe krijg. Ben ik even blij…maar eerst zien dan geloven.

    Morgen ga ik hem opsturen.