Forum

Topic: nieuw in de console wereld!

Anoniem's avatar

[b]hallo,[/b]
ik ben een hele lange tijd een pc gamer geweest maar nu de next gen er is had ik zo iets al dat gedoe met elke x hardware upgrade’s enzovoorts is ook niks.. het is natuurlijk eventjes wennen met zoon controller gamen maar aan de andere kant niemand heeft het voordeel van bevoorbeeld een duren gamers muis enzovoorts fijn toch..
oke nu naar het punt waar het omgaat..

1:
ik heb gehoord/gelezen dat je een trial van playstation plus kunt krijgen maar hij zat niet in de doos en nu heb ik dus in de store gekeken daar staat die wel maar dan moet je persee een credit card hebben en zoals velen onder ons hebben we dat niet is er een mogelijkheid om die 14 dagen toch te krijgen bevoorbeeld ideal?

2:
ligt het aan mij of zitten er nog redelijk wat fouten in de console zoals bevoorbeeld frame rate drops niet stabiel terwijl bevoorbeeld call of duty ghosts met de spec’s van de ps4 toch echt wel een steady frame rate van 60 zouw moeten kunnen halen!

3:
hoe vind je leuke clan’s of mensen om af en toe eens mee samen te spelen en hoe werkt dit dan heb ik het over het vinden van clans en het praten met mensen zoals op computer ventrilo of teamspeak 3 worden gebruikt?
plus: op computer heb je xfire/steam om groepen mensen te vinden en te chatten met ze hoe werkt dat op ps4?

4:
de game’s blijven deze 70EUR in de toekomst? of is dat aan het begin door ontwikkelen enzovoorts

p.s
sorry als er typ fouten in staan..
&
ik weet ik had google kunnen gebruiken maar het lijkt me ook leuk om beetje de mensen leren te kennen hier op het forum dus vandaar!

Alvast bedankt allemaal voor de moeite!
Groetjes
Limburgerr

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

10 reacties

  1. 486 XP
    4_the_players's avatar

    welkom op het forum !.

    Ik heb wat antwoorden voor je:

    1: dat was alleen bij de release in Amerika hier zit geen ps plus in de doos. Je kan via internet ps plus kaarten kopen (betalen met ideal paypal etc.). Ook kan je naar de Mediamarkt o.i.d gaan om ps plus kaarten fysiek aan te schaffen.

    2: Er zitten bij vrij veel games op de ps4 framedrops dus dat klopt. Ghost heeft volgens mij 30fps steady.

    3: je kan een party aanmaken en daarin met je vrienden of andere personen praten. Clans zijn moeilijk te vinden je kan via google bijvoorbeeld gaan zoeken dat werkt meestal.

    4: De games zullen voorlopig nog wel 70 euro blijven (vind ik zelf belachelijk duur). Later zal dit wel minder worden maar dat gebeurt denk pas eind 2015.

    hopelijk heb je hier wat aan :).

  2. 90 XP
    ZombOwn's avatar

    De meeste games kan je vanaf release al kopen voor rond de €55

  3. 221 XP
    Thomaswolf's avatar

    PS+ zat wel in de doos, je moet alleen creditcard hebben!

  4. 34 XP
    limburgerr's avatar

    ik dank jullie hartelijk voor jullie antwoorden!

  5. 3140 XP
    moes's avatar

    De meeste games kan je vanaf release al kopen voor rond de €55

    inderdaad. mediamarkt doet bijvoorbeeld aan die btw vrije acties. naja tenminste dat noemen ze zo. ze krijgen gewoon dikke inkoop discount van de leverancier. en dat noemen ze dan zogenaamd actie.

  6. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    PS+ zat wel in de doos, je moet alleen creditcard hebben!

    Niet in mijn doos, ik had een kale PS4+controller op releasedatum, PS Plus ontbrak maar daar heb ik zelf een jaarabonnement voor aangeschaft.

  7. 34 XP
    limburgerr's avatar

    Niet in mijn doos, ik had een kale PS4+controller op releasedatum, PS Plus ontbrak maar daar heb ik zelf een jaarabonnement voor aangeschaft.

    hij staat in de store zag ik maar ja credit card..

    ow ja nog een vraagje is het ook mogelijk bevoorbeeld bij de game mania een maand abo te pakken? zo ja wat kosten deze en wat kost 3 maande?

  8. 5 XP
    macknifer's avatar

    1 maand bestaat niet, wel 3 maanden die is normaal 14,99

    hij staat in de store zag ik maar ja credit card..

    ow ja nog een vraagje is het ook mogelijk bevoorbeeld bij de game mania een maand abo te pakken? zo ja wat kosten deze en wat kost 3 maande?

  9. 2015 XP
    WJayW's avatar

    hij staat in de store zag ik maar ja credit card..

    ow ja nog een vraagje is het ook mogelijk bevoorbeeld bij de game mania een maand abo te pakken? zo ja wat kosten deze en wat kost 3 maande?

    Je kunt alleen via de PSstore een maand aanschaffen voor 6.99 (geloof ik), via ideal, paypal of psncards. Al zou ik je aanraden gewoon direct voor een jaar te gaan, dit is 50euro (of goedkoper als je ergens een mooie aanbieding treft).

    Welkom in ieder geval bij de playstation community, hoop dat je veel plezier gaat beleven aan je console. 🙂

  10. 34 XP
    limburgerr's avatar

    Je kunt alleen via de PSstore een maand aanschaffen voor 6.99 (geloof ik), via ideal, paypal of psncards. Al zou ik je aanraden gewoon direct voor een jaar te gaan, dit is 50euro (of goedkoper als je ergens een mooie aanbieding treft).

    Welkom in ieder geval bij de playstation community, hoop dat je veel plezier gaat beleven aan je console. 🙂

    ik heb me net 3 maanden gehaald dank jullie wel!
    nu kan het allemaal beginnen!