Forum

Topic: Zijn er nog mensen die absoluut geen voetbal kijken?

Anoniem's avatar

Topic naam zegt het al.

Ik heb zelf een afschuwelijke hekel aan voetbal, en kijk ook geen enkele wedstrijd. Ik speel nog liever een potje fifa op de console haha.
Nog meer mensen die ongeveer hetzelfde als mij er over denken?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

28 reacties

  1. 495 XP
    patrick3's avatar

    Na voor een potje op de console pas ik al helemaal… maar wel leuk om Nederland te volgen voor de rest is er anders ook geen zak aan 9/10x op tv dusjah…

  2. 418 XP
    jeep82's avatar

    boeit mij ook niet veel. zit te zoeken voor een klein radiotje voor op de camping.

  3. 802 XP
    phinal's avatar

    Ik ben meer een ijshockey liefhebber dus voetbla is niet echt mij ding

  4. 221 XP
    Thomaswolf's avatar

    Ik volg alleen Feyenoord en Nederland natuurlijk! Ik ben zelf meer een NBA kijker/speler… Zit wat meer snelheid in vind ik!

  5. 183 XP
    KramerYouri's avatar

    Haha sorry man voetbal is ook mijn leven geworden ��

  6. 221 XP
    Thomaswolf's avatar

    Haha sorry man voetbal is ook mijn leven geworden ��

    Jammer wel voor de verkeerde ๐Ÿ™

  7. 1199 XP
    chris65's avatar

    Ik kijk alleen het Nederlands elftal, wedstrijden van de ere divisie of andere divisies kunnen me gestolen worden. Dus nu even volop voetbal en dan weer 2 jaar niks …. Dus dat mag van mezelf ๐Ÿ˜‰

  8. 260 XP
    Erik026's avatar

    Jammer wel voor de verkeerde ๐Ÿ™

    hoezo? ik zie gewoon een ajaxlogo hoor ๐Ÿ˜‰

  9. 41 XP
    Seriousgnome's avatar

    Kijk meestal met een oog. In de kroeg kijken is wel altijd super gezellig

  10. 3140 XP
    moes's avatar

    Ik volg alleen Feyenoord en Nederland natuurlijk! Ik ben zelf meer een NBA kijker/speler… Zit wat meer snelheid in vind ik!

    nou dat komt jou perfect uit, want zo net heeft feyenoord spanje en australie afgeslacht xD
    oranje bestaat grootste deel uit feyenoord whaha.

    feyenoord slacht barca/real met 5-1.

  11. 471 XP
    Therockbrothers's avatar

    Straks gaat hier echt een ruzie ontstaan over wie beter is XD, Ajax of Feyenoord.

  12. 357 XP
    xIvanJ's avatar

    Ik kijk er helemaal niet naar, ik heb er ook helemaal niks mee.. Maar dat ben ik hahaha

  13. 183 XP
    KramerYouri's avatar

    Straks gaat hier echt een ruzie ontstaan over wie beter is XD, Ajax of Feyenoord.

    Daar kun je geen ruzie over krijgen, Ajax is gewoon de beste. ^^

    Gevaarlijk wat ik hierboven zeg ^^
    Nee hoor hierboven is een grapje, Ajax kan ook flink stuntelen.
    Feyenoord is ook een sterke club

  14. 544 XP
    Yeroon's avatar

    Ik ben ook geen liefhebber van voetbal, maar heb gisteren wel met wat vrienden gekeken. Meer voor de gezelligheid en het bier ๐Ÿ™‚

  15. 221 XP
    Thomaswolf's avatar

    Hahahah, Ajax is wel goed maar ja ik kom uit Rotterdam en daar word je gewoon afgeslacht als je dat zegt :p

  16. 241 XP
    Squidward's avatar

    Alleen Nederlands elftal. Voor de rest zou het me worst zijn. Op consoles speel ik ook geen sportgames.

  17. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    nou dat komt jou perfect uit, want zo net heeft feyenoord spanje en australie afgeslacht xD
    oranje bestaat grootste deel uit feyenoord whaha.

    feyenoord slacht barca/real met 5-1.

    Dat zie je helemaal verkeerd, Robben, v Persie en Nigel de Jong slachten Spanje en australiรซ.

  18. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    hoezo? ik zie gewoon een ajaxlogo hoor ๐Ÿ˜‰

    Ja en bij jou zien we 026 staan, en dan zien we niet eens een vitesse logo..

  19. 260 XP
    Erik026's avatar

    Ja en bij jou zien we 026 staan, en dan zien we niet eens een vitesse logo..

    misschien ben ik wel geboren in amsterdam en weiger ik van club te veranderen ๐Ÿ˜‰

  20. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Ik kan niet begrijpen dat mensen niet van Voetbal houden? Ik houd van Voetbal, maar vooral Sport in het algemeen. Tennis, Ijshockey etc. ik volg het allemaal. Ik kijk niet alle wedstrijden, dat is onmogelijk maar volgen doe ik zeker.

  21. 8825 XP
    7th-son's avatar

    Misschien moeten we het hier ontopic houden en het houden bij mensen die NIET van voetbal houden :p

  22. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    Dat zie je helemaal verkeerd, Robben, v Persie en Nigel de Jong slachten Spanje en australiรซ.

    Slachten je bedoelt met de hakken over de sloot….

  23. 382 XP
    e-man's avatar

    Haha grappig, 7th Son opent een topic voor mensen die niet van voetballen houden er er ontstaat hier een flame war tussen Feyenoord en Ajax. Ikzelf ben ook niet helemaal thuis in dit topic. Heb pas 3 wk potjes gemist en als ik in een eredivisieweekend niet naar de Kuip ga kijk ik zeker 5 potjes per weekend. Mn vriendin wordt er wel eens gek van xD

  24. 247 XP
    robinho123's avatar

    Haha grappig, 7th Son opent een topic voor mensen die niet van voetballen houden er er ontstaat hier een flame war tussen Feyenoord en Ajax. Ikzelf ben ook niet helemaal thuis in dit topic. Heb pas 3 wk potjes gemist en als ik in een eredivisieweekend niet naar de Kuip ga kijk ik zeker 5 potjes per weekend. Mn vriendin wordt er wel eens gek van xD

    Same here. +1! Alleen de wedstrijd van 3 uur nachts gemist

  25. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Slachten je bedoelt met de hakken over de sloot….

    9 punten uit 3 wedstrijden noem ik niet “met de hakken over de sloot”

  26. 8825 XP
    7th-son's avatar

    9 punten uit 3 wedstrijden noem ik niet “met de hakken over de sloot”

    maakt niet uit, ik noem dit ook geen topic meer wat eigenlijk NIET over voetbal hoort te gaan ๐Ÿ˜›

  27. 579 XP
    Gr(_)mbl3's avatar

    Hahahah, Ajax is wel goed maar ja ik kom uit Rotterdam en daar word je gewoon afgeslacht als je dat zegt :p

    Tja, volwassen mensen die op de laagste sporen van de sociale ladder zitten en zo willen compenseren hoe zwak ze zijn. Voetbal ok, supporters ok, maar incompetente, agressieve lui die moedwillig vernielingen en pijn willen veroorzaken….

    Ik kijk naar voetbal, zolang het Nederland of NAC is. Het is geen goede club, maar ja. Het blijft toch je stad he.

  28. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    Ik kijk zelden voetbal maar EK, WK kijk ik wel altijd bijna elke wedstrijd , alleen als Oranje speelt volg ik de wedstrijd wel volop , met andere wedstrijden zit ik op mijn vita te gamen