Forum

Topic: PS4 Japan Store

Anoniem's avatar

Weet iemand een goede plek waar je instant Japanse PSN codes kan kopen? Ik heb gehoord dat fifa in de Japanse store voor de PS4 maar 20 euro kost en daar wil ik graag van gebruik maken!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

12 reacties

  1. 802 XP
    phinal's avatar

    Euhm… Psncode.nl, Playasia en volgens mij ook amazon

  2. 36 XP
    Mocroide-_-'s avatar

    Is de game dan niet japans?

  3. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Is de game dan niet japans?

    Ik vermoed van niet, bij onze fifa kan je aan het begin de taal kiezen dus ik hoop dat het aan het begin ook zo is bij de japanse versie

  4. 545 XP
    Senor el Tigre's avatar

    Voordat je PSN tegoed gaat kopen voor Fifa 14:

    De actie geld alleen voor PS+ leden in de JP Store! Dus ja je kan de game voor heel goedkoop krijgen daar, MITS je PS+ hebt. Het heeft weinig zin om speciaal PS+ te kopen om dan Fifa 14 goedkoop te halen:p Dan kan je nettogoed gelijk Fifa 14 in NL kopen haha

  5. 36 XP
    Mocroide-_-'s avatar

    Voordat je PSN tegoed gaat kopen voor Fifa 14:

    De actie geld alleen voor PS+ leden in de JP Store! Dus ja je kan de game voor heel goedkoop krijgen daar, MITS je PS+ hebt. Het heeft weinig zin om speciaal PS+ te kopen om dan Fifa 14 goedkoop te halen:p Dan kan je nettogoed gelijk Fifa 14 in NL kopen haha

    Jij weet ook zo veel eh. Echt handig man. #respect

  6. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Voordat je PSN tegoed gaat kopen voor Fifa 14:

    De actie geld alleen voor PS+ leden in de JP Store! Dus ja je kan de game voor heel goedkoop krijgen daar, MITS je PS+ hebt. Het heeft weinig zin om speciaal PS+ te kopen om dan Fifa 14 goedkoop te halen:p Dan kan je nettogoed gelijk Fifa 14 in NL kopen haha

    Bij de JP store krijg je 14 dagen PS+ gratis als je een account maakt, dus dan koop je m en dan houd je het spel toch gewoon?

  7. 545 XP
    Senor el Tigre's avatar

    Bij de JP store krijg je 14 dagen PS+ gratis als je een account maakt, dus dan koop je m en dan houd je het spel toch gewoon?

    Officieel heb je dan ook geen toegang meer tot de aankopen via PS+. Dit is echter een grijs gebied. Volgens de FAQ van Sony heb je geen toegang meer tot de gratis games van de Instant Games Collection, maar zou je nog wel toegang hebben tot games die je met PS+ korting hebt gekocht. Echter wilden ze Driveclub ook koppelen met PS+ korting, zonder PS+ had je geen toegang meer tot de game ook al heb je het met korting gekocht. Dit is nu teruggedraaid bij Driveclub, maar of dit ook bij Fifa 14 is, is maar de vraagt. Mijn Japans is niet zo goed dus ik weet het niet.

    En je hebt een Japans credit card nodig voor de PS+ trial. Je kan het niet zomaar aanvragen, net als in US en EU moet je een credit card (van dezelfde regio) koppelen aan je account voordat je de PS+ trial kan aanvragen.

  8. 162 XP
    WilliWonka's avatar

    Bij de JP store krijg je 14 dagen PS+ gratis als je een account maakt, dus dan koop je m en dan houd je het spel toch gewoon?

    Ja dat kan als je bij je eigen eu account gewoon plus hebt kan je die japanse psn plus games gewoon blijfen spelen

  9. 545 XP
    Senor el Tigre's avatar

    Ja dat kan als je bij je eigen eu account gewoon plus hebt kan je die japanse psn plus games gewoon blijfen spelen

    Nope, dat klopt dus niet. Het gaat om het account waarmee het gekocht is, NIET het account waarmee je speelt. Wanneer het Japanse account geen toegang heeft, dan heeft je eigen NL account dus ook geen toegang.

  10. 162 XP
    WilliWonka's avatar

    Nope, dat klopt dus niet. Het gaat om het account waarmee het gekocht is, NIET het account waarmee je speelt. Wanneer het Japanse account geen toegang heeft, dan heeft je eigen NL account dus ook geen toegang.

    Ja je hebt gelijk, me japanse psn plus was net afgelopen dus ik had het ff gecheckt

  11. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Thanks iedereen! dan koop ik het spel niet, wacht wel op Fifa 15!