Forum

Topic: sniper elite 3

Anoniem's avatar

heb sniper elite 3 in de ps store (ps4) gekocht komt volgende week uit is 54.99 euro ik was even benieuwd wie hem nog meer gaat halen aangezien je deze game in co-op kan spelen singelplayer en overwatch en nog een soort van horde modus.
als je nog iemand zoekt om die 2 modusen mee te spelen meld ik me hier bij aan
psn SQUAD-LEADER-NL

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 303 XP
    Sjoerd887's avatar

    Ik heb een review copy aangevraagd, mijn psn is djsvh

  2. 219 XP
    WalkerNL's avatar

    ik heb hem pre- ord ,
    is het wel handig voor ps storen games kopen ?
    of is het beste beter disc kopen.:D

  3. 177 XP
    SQUAD-LEADER-NL's avatar

    ik heb hem pre- ord ,
    is het wel handig voor ps storen games kopen ?
    of is het beste beter disc kopen.:D

    als je hem ooit wil verkopen is het handig om hem op disc te kopen verder maakt het weinig uit voor mij persoonlijk

  4. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Ik heb hem gepre ordert sinds de aankondiging…

    Sniper games interesseren mij ook wel maar komen jammer genoeg niet goed uit. Sniper elite v2 heb ik eerst op de 360 gespeeld. Op elite uiteraard…. Ik had alle singleplayer trofeeën op dag 1. Toen bleek dat het wel zeer kort was… Ik hoop dat deze toch langer is. Elite maakt het natuurlijk trager maar dat wil niet zeggen dat ze de levels langer mogen maken. Games zoals rainbow six 2 hebben hier echt de key te pakken. Lang genoeg maar intense battles eens op realistic….

  5. 219 XP
    WalkerNL's avatar

    okee,

    ik ga via store kopen andere spellen, is wel beter dan heb ik ze gewoon , als je weg doet heb je dalijk weer spijt dat je weer wil spelen 😀
    ik koop alleen met disc als er intersants bij zitten bij pre- orders.

    als je hem ooit wil verkopen is het handig om hem op disc te kopen verder maakt het weinig uit voor mij persoonlijk

  6. 67 XP
    Jaak_trek_haak's avatar

    Een aantal weken gelede was deze te winne op psxsense ; wie heeft deze gewonne en/of wanneer word dit bekend gemaakt ?