Forum

Topic: PS4 oordopjes

Anoniem's avatar

Hallo,

Ik wil graag voor me ps4 een goeie microfoon / headset hebben.
Nu vroeg ik me af als ik een Blue Snowball neem en gewoon iphone oordopjes doe, is het geluid wel van goeie kwaliteit.
Of kan ik maar beter een turtlebeach nemen?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

11 reacties

  1. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Hangt van je doelen af, dus verduidelijk dat punt even.

    Blue snowball is meer voor YT, livestreams, commentating etc (maar er zijn veel betere op de markt)

    iPhone oordopjes zou ik zeker niet gebruiken maar dat is een mening voor mij. Sommige mensen hoor ik gewoon bagger en sommige wel redelijk.

    Als je gewoon voor gamen gaat en gewoon verstaanbaar wil zijn en de eventuele ‘sound whore’ wilt zijn dan kan je gewoon voor tritton, turtlebeach etc gaan.

  2. 221 XP
    Thomaswolf's avatar

    Je moet bedenken dat je zelf niks aan een goede microfoon hebt, alleen je vrienden! Je koop het dus eigenlijk voor je vrienden. Daarom kan je het beter combineren!

  3. 61 XP
    HIGH RES 01's avatar

    wat is je budget? Voor 90,- koop je de Sony Pulse Gold headset, 7.1 virtual surround, settings per game in gratis app in te stellen, ingebouwde mic, volledig draadloos en speciaal voor PS4 ontwikkeld.

    Ik snap op dit forum vaak niet dat mensen 400,- voor een next gen console betalen en vervolgens met oordopjes van 20.- of 25,- een Next Gen game met 5.1 dolby geluid gaan spelen..Geluid is meer waard als graphics, zeker in een MP game.

    ik ben erg blij dat mn gamematen gewoon een fatsoenlijke mic hebben op hun headset. Hard, schel, echoend geluid en blikkerige chat is erg irritant in een gameparty.
    Ik heb nu nog een Tritton 5.1 True Dolby, maar na de zomer ga ik voor de nieuwe Pulse Gold. Leverbaar oa bij BOL

    Als je voor een nieuwe headset gaat, ga dan voor kwaliteit. Desnoods wat langer sparen..

  4. 177 XP
    SQUAD-LEADER-NL's avatar

    wat is je budget? Voor 90,- koop je de Sony Pulse Gold headset, 7.1 virtual surround, settings per game in gratis app in te stellen, ingebouwde mic, volledig draadloos en speciaal voor PS4 ontwikkeld.

    Ik snap op dit forum vaak niet dat mensen 400,- voor een next gen console betalen en vervolgens met oordopjes van 20.- of 25,- een Next Gen game met 5.1 dolby geluid gaan spelen..Geluid is meer waard als graphics, zeker in een MP game.

    ik ben erg blij dat mn gamematen gewoon een fatsoenlijke mic hebben op hun headset. Hard, schel, echoend geluid en blikkerige chat is erg irritant in een gameparty.
    Ik heb nu nog een Tritton 5.1 True Dolby, maar na de zomer ga ik voor de nieuwe Pulse Gold. Leverbaar oa bij BOL

    Als je voor een nieuwe headset gaat, ga dan voor kwaliteit. Desnoods wat langer sparen..

    inderdaad heb nu een triton 7.1 en ook een dolbysurround set voor overdag kijk een naar deze headset is wel 300 euro maar dan heb je ook top of the line hij heet SteelSeries H Wireless

  5. 846 XP
    Dju-Dju's avatar

    ik ben erg blij dat mn gamematen gewoon een fatsoenlijke mic hebben op hun headset. Hard, schel, echoend geluid en blikkerige chat is erg irritant in een gameparty.
    Ik heb nu nog een Tritton 5.1 True Dolby, maar na de zomer ga ik voor de nieuwe Pulse Gold. Leverbaar oa bij BOL

    Als je voor een nieuwe headset gaat, ga dan voor kwaliteit. Desnoods wat langer sparen..

    zou ik niet doen je gaat er alleen op achteruit. tritton klinkt echt vele malen beter vergeleken met de sony gold headset.

  6. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    wat is je budget? Voor 90,- koop je de Sony Pulse Gold headset, 7.1 virtual surround, settings per game in gratis app in te stellen, ingebouwde mic, volledig draadloos en speciaal voor PS4 ontwikkeld.

    Ik snap op dit forum vaak niet dat mensen 400,- voor een next gen console betalen en vervolgens met oordopjes van 20.- of 25,- een Next Gen game met 5.1 dolby geluid gaan spelen..Geluid is meer waard als graphics, zeker in een MP game.

    ik ben erg blij dat mn gamematen gewoon een fatsoenlijke mic hebben op hun headset. Hard, schel, echoend geluid en blikkerige chat is erg irritant in een gameparty.
    Ik heb nu nog een Tritton 5.1 True Dolby, maar na de zomer ga ik voor de nieuwe Pulse Gold. Leverbaar oa bij BOL

    Als je voor een nieuwe headset gaat, ga dan voor kwaliteit. Desnoods wat langer sparen..

    Van Tritton naar Sony is gewoon puur weg dom en een zware achteruitgang

  7. 61 XP
    HIGH RES 01's avatar

    Van Tritton naar Sony is gewoon puur weg dom en een zware achteruitgang

    Ok, thanx voor de tip, ik zal eerst ns de Gold testen en vergelijken tav mijn huidige tritton.
    Ik heb idd geen zin om erop achteruit te gaan met een nieuwe headset..

  8. Anoniem -
    66.249.65..xxx's avatar

    Ik wil graag meedoen in party maar doet het niet ??!!

  9. 278 XP
    snowguard47's avatar

    Ik heb zelf de Sony 7.1 Surround headset, en ik vind hem zelf zijn lage prijs het zeker waard

  10. Anoniem -
    213.10.164.xxx's avatar

    Ik had een turtle beach headset maar de microfoon is na 1 week al stuk gegaan. Niet aan te raden

  11. 110 XP
    Destiny66's avatar

    @213.10.164.xxx:

    Ik heb ook een turtle beach en gebruik deze al 4 jaar. Wat een schijt bericht