Forum

Topic: [TK] Astro A50 Draadloze headset

Anoniem's avatar

Zijn allemaal verkocht

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

22 reacties

  1. 425 XP
    jamez's avatar

    Mag ik vragen wat de reden is dat je hem wegdoet?

  2. 449 XP
    HellFalcoN-'s avatar

    Mag ik vragen wat de reden is dat je hem wegdoet?

    +1 vraag me dit ook af omdat veel gamers zeggen dat dit de beste headset is.

  3. 49 XP
    Reprise's avatar

    Heb er meerdere gekocht en eentje voor mezelf gehouden.

    Vandaar dat ik de andere weg doe.

    Ze werken allemaal 100% en zijn uiteraard getest op een PS4 en PS3.

  4. 221 XP
    Thomaswolf's avatar

    Waarom heb je de doos dan niet meer?

  5. 8 XP
    kesj's avatar

    Heb serieuze interesse.

    Mail me anders even op [email protected]

  6. 49 XP
    Reprise's avatar

    Mensen lezen aub.

    Krijg berichten met vragen die al beantwoord zijn in de advertentie.

    Heb een grote partij gekocht bij astro Amerika.

    Als je meer van wil weten moet je op marktplaats zoeken naar astro dan kom je alle advertenties tegen van mij.

    Ben op dit moment de grootste verkoper van astro en doe het als hobby.

  7. 371 XP
    Booyah's avatar

    Ik zou er wel één overnemen als ik van iemand hoor dat je een legal verkoper bent.

  8. 49 XP
    Reprise's avatar

    Ik zou er wel één overnemen als ik van iemand hoor dat je een legal verkoper bent.

    en hoe kom je erbij dat ik niet legaal zal zijn als verkoper.

    hier is mijn marktplaats pagina: http://www.marktplaats.nl/verkopers/1716485.html

  9. 8825 XP
    7th-son's avatar

    Al die headsets die je hebt gekocht zijn al gebruikt? Staat in je advertentie..
    Ik begrijp het niet helemaal, je hebt dus meerdere van die headsets gekocht, bij Astro zelf in Amerika, en die leveren jou dat zonder doos?

  10. 449 XP
    HellFalcoN-'s avatar

    blijf je ze verkopen in de toekomst? want ik wil er wel een als mijn huidige headset het begeeft.

  11. 371 XP
    Booyah's avatar

    Al die headsets die je hebt gekocht zijn al gebruikt? Staat in je advertentie..
    Ik begrijp het niet helemaal, je hebt dus meerdere van die headsets gekocht, bij Astro zelf in Amerika, en die leveren jou dat zonder doos?

    Dit viel me dus ook al op. Ik wacht af.

  12. 221 XP
    Thomaswolf's avatar

    Het is jammer dat je zo ver woont, anders had ik er graag eentje opgehaald! Post vind ik te gevaarlijk

  13. 49 XP
    Reprise's avatar

    blijf je ze verkopen in de toekomst? want ik wil er wel een als mijn huidige headset het begeeft.

    Ja ik heb heb regelmatig astro headsets te koop. Binnen twee weken krijg ik een partij a40 binnen.

    Al die headsets die je hebt gekocht zijn al gebruikt? Staat in je advertentie..
    Ik begrijp het niet helemaal, je hebt dus meerdere van die headsets gekocht, bij Astro zelf in Amerika, en die leveren jou dat zonder doos?

    Klopt ze worden kaal geleverd.

    Bij de refurbisch afdeling kon ik kiezen voor een partij die compleet waren, maar de prijs is dan erg hoog kijk maar op hun website voor de prijs.

    Of ik kocht ze zonder accessoires en doos voor een veel leukere prijs zodat ook me invoerrechten een stuk lager zijn.

  14. 36 XP
    SmashingJummy's avatar

    Ja ik heb heb regelmatig astro headsets te koop. Binnen twee weken krijg ik een partij a40 binnen.

    Klopt ze worden kaal geleverd.

    Bij de refurbisch afdeling kon ik kiezen voor een partij die compleet waren, maar de prijs is dan erg hoog kijk maar op hun website voor de prijs.

    Of ik kocht ze zonder accessoires en doos voor een veel leukere prijs zodat ook me invoerrechten een stuk lager zijn.

    De marktplaats pagina vertrouw ik wel, ik vermoed alleen dat jij hun info gekopieerd hebt en dat jij je voordoet als hun en de boel belazert.

  15. 15 XP
    Elf-1's avatar

    Ja ik heb heb regelmatig astro headsets te koop. Binnen twee weken krijg ik een partij a40 binnen.

    En op hoeveel zouden die A40’s dan komen? En zijn ze dan ook gebruikt?

  16. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    Jouw prijs is veelste laag,een gebruikte astro verkoopt als nog voor 180-200 euro, hier klopt iets niet. Astro A50 is qua geluid top,maar daar zal jij geen verstand van hebben.Kan het ook fout hebben,alleen zoveel oplichters op marktplaats en die van tijd tot tijd ook game forums opzoeken. Politie doet er niks tegen,doe maar aangifte ze doen niks.Beste is gewoon als je het niet vertrouwt afhalen.

  17. 49 XP
    Reprise's avatar

    Jouw prijs is veelste laag,een gebruikte astro verkoopt als nog voor 180-200 euro, hier klopt iets niet. Astro A50 is qua geluid top,maar daar zal jij geen verstand van hebben.Kan het ook fout hebben,alleen zoveel oplichters op marktplaats en die van tijd tot tijd ook game forums opzoeken. Politie doet er niks tegen,doe maar aangifte ze doen niks.Beste is gewoon als je het niet vertrouwt afhalen.

    Hoe haal je het in je botte hoofd om zoiets te zeggen.

    Je kent me totaal niet en oplichters zetten niet hun telefoonnummer in de advertentie en kan je niet afhalen bij hun thuis bij mij dus wel.

    Ben trouwens opgeleid als geluidstechnicus en weet dus zeer zeker wel wat van geluid.

    Dus doe eerst je onderzoek voordat je wat zegt.

    De marktplaats pagina vertrouw ik wel, ik vermoed alleen dat jij hun info gekopieerd hebt en dat jij je voordoet als hun en de boel belazert.

    Bel me gerust op 0619912828 en dan krijg je mij. Iedereen mag me gerust bellen met vragen.

    En op hoeveel zouden die A40’s dan komen? En zijn ze dan ook gebruikt?

    Prijs weet ik nog niet omdat ik eerst de staat moet zien en of ze compleet zijn. Hou marktplaats in de gaten voor me advertenties.

  18. 15 XP
    Elf-1's avatar

    Ik stel mijn vraag nogmaals @Reprise, ik denk dat je er de vorige keer over heen gelezen hebt. Je zei dat je binnen 2 weken nieuwe Astro A40’s binnen krijgt, hoeveel zouden die dan kosten en zijn ze nieuw en inclusief kabels mixamp of niet?

  19. 49 XP
    Reprise's avatar

    Ik stel mijn vraag nogmaals @Reprise, ik denk dat je er de vorige keer over heen gelezen hebt. Je zei dat je binnen 2 weken nieuwe Astro A40’s binnen krijgt, hoeveel zouden die dan kosten en zijn ze nieuw en inclusief kabels mixamp of niet?

    Had hem wel gelezen hoor zie mijn vorige post.

    Maar de prijs ligt aan de staat en of er niets mis. Denk aan max 170 als die in perfecte staat is en alles compleet.

  20. 15 XP
    Elf-1's avatar

    Oke, dan weet ik dat 🙂

  21. 1870 XP
    R*forever's avatar

    1 ASTRO IS DE BESTE HEADSET DIE JE KAN VINDEN…
    2 de A40 is de allerbeste en is toegelaten in toernooien dankzij de bedrading….
    3MAAR…niet iedereen wilt professioneel gamen vandaar dat ze ook een draadloze versie gemaakt hebben: DE A50
    4 ik gebruik al jaren gaming headsets, en astro is echt wel stukken beter dan eender welke headset fabrikant: ze zijn zeer licht, zeer comfortabel, alle onderdelen kan je apart kopen, superieure audio dankzij de mixamp…
    5 ASTRO heeft inderdaad de optie op next gen consoles… Maar dan moet je de mixamp updaten: weet wel dat je dit beter niet doet… De game audio is super… Enkel de micro heeft nog wat problemen. Als je dus update werkt alles 100% maar dan niet meer op de ps4…. Je kan natuurlijk ook de update er af smijten.. Ikzelf update ze niet en ze werken nog steeds super, enkel is mijn micro dus zeer luid….
    6 ASTRO VINDT JE NIET IN BELGIË: enkel de GAMEGEAR.BE ONLINE SHOP heeft al jaren een licentie
    7 HOEWEL DE FNAC BLIJKBAAR OOK MEER EN MEER ASTRO VERKOOPT: maar met 1 per keer in stock. Zo heb ik de A30 en A50 al zien liggen , maar nooit allebei te samen…
    8 mediamarkt probeert te onderhandelen …(in Gent toch alleszins)
    9 ik zie meer en meer astro in België komen: coolblue heeft bv de A30..
    10 IK RAAD IEDEREEN DE ASTRO A40 aan!

  22. 49 XP
    Reprise's avatar

    1 ASTRO IS DE BESTE HEADSET DIE JE KAN VINDEN…
    2 de A40 is de allerbeste en is toegelaten in toernooien dankzij de bedrading….
    3MAAR…niet iedereen wilt professioneel gamen vandaar dat ze ook een draadloze versie gemaakt hebben: DE A50
    4 ik gebruik al jaren gaming headsets, en astro is echt wel stukken beter dan eender welke headset fabrikant: ze zijn zeer licht, zeer comfortabel, alle onderdelen kan je apart kopen, superieure audio dankzij de mixamp…
    5 ASTRO heeft inderdaad de optie op next gen consoles… Maar dan moet je de mixamp updaten: weet wel dat je dit beter niet doet… De game audio is super… Enkel de micro heeft nog wat problemen. Als je dus update werkt alles 100% maar dan niet meer op de ps4…. Je kan natuurlijk ook de update er af smijten.. Ikzelf update ze niet en ze werken nog steeds super, enkel is mijn micro dus zeer luid….
    6 ASTRO VINDT JE NIET IN BELGIË: enkel de GAMEGEAR.BE ONLINE SHOP heeft al jaren een licentie
    7 HOEWEL DE FNAC BLIJKBAAR OOK MEER EN MEER ASTRO VERKOOPT: maar met 1 per keer in stock. Zo heb ik de A30 en A50 al zien liggen , maar nooit allebei te samen…
    8 mediamarkt probeert te onderhandelen …(in Gent toch alleszins)
    9 ik zie meer en meer astro in België komen: coolblue heeft bv de A30..
    10 IK RAAD IEDEREEN DE ASTRO A40 aan!

    Helemaal mee eens ik heb jaren gespeeld met de mixamp en de sennheiser HD598 dit is het beste van beide werelden alleen heb je dan geen microfoon. Vandaar dat ik nu met de A50 speel maar heb altijd de A40 beter gevonden, omdat de DAC van zeer goede kwaliteit is. Daarnaast moet ik wel zeggen dat de 2012 mixamp beter kwa geluid en balans zijn dan de 2013 editie, dit heb ik gemeten met RTA en ze zijn veel beter in balans.

    In Nederland is er geen officieel verkooppunt alleen gamegear.be en sinds kort kan je ook bestellen bij astrogaming.fr wat ik aanraad. Hier haal ik mijn onderdelen vandaan, goede service, lage verzendkosten en vooral snelle levering.

    Hiervoor altijd bij gamgear.be gedaan welke ook zeer professioneel zijn als je een onderdeel zoekt welke niet in de normale verkoop zit. Voorbeeld was een PS3 Kabel voor een 5.8 mixamp.