Forum

Topic: Welke developers/ publishers vertrouw jij?

Anoniem's avatar

Ik vroeg me af welke van welke developers en publishers jullie bereid zijn om een spel te kopen zonder te kijken naar de reviews omdat jullie er vertrouwen in hebben dat zij een goede game uitbrengen.
Bij mij zijn het er 5:
1.atlus (makers van persona)
2.arc system works (makers van blazblue en guilty gear)
3. Kojima (maker van metal gear solid)
4. Gearbox (makers van borderlands)
5. Dice (makers van battlefield (voordat ze met ea gingen werken))

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

20 reacties

  1. 221 XP
    Thomaswolf's avatar

    Ik vertouw geen enkele developer… Ze zijn allemaal op je geld uit!

  2. 371 XP
    Booyah's avatar

    Naughty Dog & Rockstar

  3. 90 XP
    ZombOwn's avatar

    Ook Naughty Dog en Rockstar en soort van ook EA met fifa want fifa koop ik ook elk jaar weer

  4. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Best veel eigenlijk: thatgamecompany, Futurlab, Alawar, Vlambeer, Orangesoft, Zen Studios, Q-Games, Media Molecule om er maar een paar te noemen.

  5. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    Eigenlijk is vertrouwen een groot woord ik heb gewoon favorieten. En games hangen voor mij niet van de ontwikkelaar af maar hoe ze zijn. Atlus heeft fantastische games maar ze brengen heel weinig uit. Er zijn zoveel fantastische indie games maar die zijn vaak van vrij nieuwe ontwikkelaars ik kijk naar de game kwalieit niet de ontwikkelaar. Kingdom Hearts is een fantastische serie net als Final Fantasy maar de ontwikkelaar brengt ook zooi uit. Sony heeft fantastische inhouse studios maar alle studio’s hebben niet alleen maar toppers.

  6. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Brazzers

  7. 846 XP
    Dju-Dju's avatar

    naughty dog en rockstar

  8. 1891 XP
    Redrum83's avatar

    From software
    rockstar
    Bethesda
    Blizzard
    cd projekt
    en wat iemand al zei vertrouwen is niet het woord ervoor. meer favoriet

  9. 802 XP
    phinal's avatar

    Misschien had ik een beetje overdreven door vertrouwen te zeggen

  10. 159 XP
    Martymcfly's avatar

    Naughty dog sowieso, Rockstar ook wel. En zo langzamerhand Ubisoft ook wel.

  11. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    EA.. 😉 nee Naughty Dog en Rockstar en Sony brengen redelijk goede games uit van goede kwaliteit, en zo zijn er nog een aantal studios die veelbelovend zijn… maar blind kopen doe ik niet.

    Jaren geleden had ik gezegt:

    -Capcom (Resident Evil, Tekken, Okami)
    -Ban Dai/Namco (Soul Calibur, Souls games)
    -Eidos (Soul Reaver, Tomb Raider)

  12. 3140 XP
    moes's avatar

    de enige 3 ontwikkelaars die echt de power van de ps4 goed gaan benutten zijn naughty dog, santa monica studio (god of war series) en quantic dream (heavy rain beyond two souls)

    dat zijn de enige 3 waar je echt op kan rekenen en kan vertrouwen, want wat zij beloven dat maken zij ook werkelijk waar.

    de rest zit nog een beetje in zijn kinderschoentjes. laat ze maar van deze 3 ontwikkelaars leren.

    btw: die hollandse chappies bij de herengracht amsterdam genaamd guerrilla games bakken er ook wel wat van hoor 😛

  13. 280 XP
    DarkDevil's avatar

    momenteel eigenlijk alleen Ubisoft en komt mede doordat ik de meeste games van deze ontwikkelaar/uitgever heb

  14. 1064 XP
    jonas46's avatar

    Brazzers

    Haha, goed gevonden man 🙂 !

  15. 1870 XP
    R*forever's avatar

    R*: omdat ze perfectie hebben en om hun eigen game geven, met daar boven op veel diversiteit en altijd top kwaliteit …
    UBISOFT: enkel de Tom clancy reeks zou ik blindelings kopen. Assassin’s creed daarentegen gewoon als tester en als fan maar echt een must have? Nee, te veel melkerij tegen woordig…. Tom clancy is hun enige top…
    PANDEMIC STUDIOS: RIP…maar voor mij waren ze top..
    AVALANCHE STUDIOS: JUST CAUSE DEVS…
    SQUARE ENIX: hitman, tomb raider enz zijn allemaal mooi verzorgd….
    NAUGHTY DOG: zeer goed geperfectioneerd en intense story telling…

    Voor mij is zowizo enkel R* de enigste dev die ik direct blindelings koop omdat elke franchise van hun mij aanspreekt …

  16. 775 XP
    PS-4-Eva's avatar

    Rockstar en ND

  17. 3140 XP
    moes's avatar

    R*: omdat ze perfectie hebben en om hun eigen game geven, met daar boven op veel diversiteit en altijd top kwaliteit …
    UBISOFT: enkel de Tom clancy reeks zou ik blindelings kopen. Assassin’s creed daarentegen gewoon als tester en als fan maar echt een must have? Nee, te veel melkerij tegen woordig…. Tom clancy is hun enige top…
    PANDEMIC STUDIOS: RIP…maar voor mij waren ze top..
    AVALANCHE STUDIOS: JUST CAUSE DEVS…
    SQUARE ENIX: hitman, tomb raider enz zijn allemaal mooi verzorgd….
    NAUGHTY DOG: zeer goed geperfectioneerd en intense story telling…

    Voor mij is zowizo enkel R* de enigste dev die ik direct blindelings koop omdat elke franchise van hun mij aanspreekt …

    laat me raden. JIJ wacht op GTA V op de ps4 he? 😛

    ra ra ra hoe wist ik dat??? haha

  18. 544 XP
    Yeroon's avatar

    Naughty Dog.
    En Ubisoft weet me ook steeds meer tevreden te maken.
    Q Games (Pixeljunk) blijf ik ook altijd interessant vinden.

    “Vroeger” ook Guerilla Games, maar na Killzone op de PS4 is die van mijn lijstje af.

  19. 1870 XP
    R*forever's avatar

    laat me raden. JIJ wacht op GTA V op de ps4 he? 😛

    ra ra ra hoe wist ik dat??? haha

    Hoe weet je dat toch!??? 😛

  20. 134 XP
    Thunderbolt's avatar

    Square Enix en Naughty Dog