Forum

Topic: voor hoeveel euro kan ik mijn ps4 verkopen

Anoniem's avatar

ik wil graag mijn ps4 verkopen om dat ik graag een witte ps4 wil alleen ik weet niet voor hoeveel ik mijn ps4 kan verkopen

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

26 reacties

  1. 34 XP
    limburgerr's avatar

    ik zouw nog even wachten met verkoop want game mania heeft binnekort actie bij inlevering van ps3 krijg jeje ps4 voor 250 euro

    of je kunt als je handig bent kun je hem ook zelf wit maken als die kapot gaat weer terug na zwart^^

  2. 608 XP
    The_ghostmen's avatar

    ik wil graag mijn ps4 verkopen om dat ik graag een witte ps4 wil alleen ik weet niet voor hoeveel ik mijn ps4 kan verkopen

    als je alles er bij hebt zitten en het er allemaal netjes uitziet en een game
    moet je er makkelijk 350 euro voor kunnen krijgen

  3. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    300 tot 350 kaal aangezien het nu gewoon leverbaar is

  4. 361 XP
    Denders's avatar

    Koop een spuitbus witte verf voor 10 euro

  5. 292 XP
    donselaar's avatar

    pak 2 x een vel A3 😉

  6. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Vergeet dan niet je ps4 af te melden bij Sony.
    Vindt je dit wel waard ‘je ps4 omruilen voor alleen de kleur..?
    Ps4 kan je nu wel bijna overal kopen, dus misschien kan je hem verkopen circa 350..

  7. 61 XP
    HIGH RES 01's avatar

    Persoonlijk zou ik m niet verkopen alleen om een witte te kopen. Speel deze gewoon lekker ‘op’, spaar rustig door om later een witte te kopen, die waarschijnlijk ook ‘verbeterd’ gaat zijn ten opzichte van de ‘Day One’ modellen in t zwart.

    Nu ga je ‘verlies’ lijden op je huidige, vrijwel nieuwe console om er een nieuwe voor terug te kopen.

    En als koper ga je niet zo snel een 2de hands PS4 kopen als je weet wat voor mooie en voordelige bundels er aan komen begin september.

    Zet m voor de gein maar eens op dit forum en op marktplaats te koop en ik denk dat 300,- het maximale is wat je ervoor kan krijgen.

  8. 1891 XP
    Redrum83's avatar

    ik zouw nog even wachten met verkoop want game mania heeft binnekort actie bij inlevering van ps3 krijg jeje ps4 voor 250 euro

    ^^

    hoe wat wanneer?

  9. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    hoe wat wanneer?

    http://www.xgn.nl/nieuws/57329/ps3-inruilactie-bij-de-game-mania

    Enigste catch is dat je ps3 een HDD van minstens 160GB moet hebben.

  10. 1891 XP
    Redrum83's avatar

    http://www.xgn.nl/nieuws/57329/ps3-inruilactie-bij-de-game-mania

    Enigste catch is dat je ps3 een HDD van minstens 160GB moet hebben.

    das wel naai hahaha. na dat de 60 gig fatboy was overleden de 120 gig slim gehaald. .. t

  11. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    ik wil graag mijn ps4 verkopen om dat ik graag een witte ps4 wil alleen ik weet niet voor hoeveel ik mijn ps4 kan verkopen

    Nu de ps4 nog moeilijk verkrijgbaar is, zijn er ook winkel die 699.95 met game voor de ps4 vragen
    kijk hier > http://www.bol.com/nl/m/games/playstation-4/N/11642/index.html
    ik neem aan je heb de aankoop bon nog, dat is nodig voor de garantie, bied hem tekoop aan op markt plaats of dergelijke.
    er zijn altijd mensen die meer geld te besteden hebben.

  12. 84 XP
    CABAxNL's avatar

    http://www.decalgirl.com/skins/199721/Sony-PS4-Skin-Solid-State-White

    je kunt ook gewoon ff stickers kopen, ook wit, voordeel is ook dat je ps4 er na 1-2 jaar ofzo lelijk uit zien, krassen vlekken ofzo, haal je het er af en je ps4 zelf is nog gewoon netjes, maar ja niet dat dat super belangrijk is als je m wit wilt :p

  13. 61 XP
    HIGH RES 01's avatar

    Nu de ps4 nog moeilijk verkrijgbaar is, zijn er ook winkel die 699.95 met game voor de ps4 vragen
    kijk hier > http://www.bol.com/nl/m/games/playstation-4/N/11642/index.html
    ik neem aan je heb de aankoop bon nog, dat is nodig voor de garantie, bied hem tekoop aan op markt plaats of dergelijke.
    er zijn altijd mensen die meer geld te besteden hebben.

    Zal wel n oude url zijn, Welke halve zool betaalt er nu 700 euro voor een standaard PS4 inc spel?….
    BOL heeft m nu gewoon voor 399 op voorraad, voor 23 uur besteld is de dag erop in huis…Bij GameMania liggen ze, bij veel MM gewoon in de winkels…Ik hoop voor de verkoper dat ie er 300 voor krijgt..

  14. Anoniem -
    62.205.87..xxx's avatar

    Zou het kunnen dat game mania mijn ps4 overkoopt

  15. 8864 XP
    7th-son's avatar

    @62.205.87..xxx: vast wel, maar tweedehands op marktplaats of wat dan ook krijg je er zeker meer voor

  16. 77 XP
    Iveaux's avatar

    Ik zou er echt max 200 voor geven man dus zou het niet doen om deze reden. Kijk voor decals, de goede en netjes plakken zien er echt heel mooi uit!

  17. 110 XP
    Destiny66's avatar

    @Iveaux:

    Topic gemaakt op: 22 juni 2014 om 21:08

  18. Anoniem -
    145.131.99..xxx's avatar

    Ik wil graag mijn playstation 4 verkopen voor 300 of 350
    Als je interesse laat me weten

  19. 8864 XP
    7th-son's avatar

    @145.131.99..xxx:
    Tip 1, maak een account aan als je hier wat wilt verkopen
    Tip 2, plaats wen bericht in de markt, niet in een topic uit 2014
    Tip 3, je prijs is hoog, geef aan wat er allemaal bij zit, want zo wilt niemand em kopen als je ze nieuw al voor 280 euro hebt met 3 games

  20. Anoniem -
    62.166.46.xxx's avatar

    Ik denk dat de waarde als je helemaal er niks bij doet 180 euro ongeveer licht er maar net aan hoe netjes die is en welke model het is en of er een goeie controller bij zit ik denk als alles redelijk netjes is dat het ongeveer 180 euro is

  21. Anoniem -
    Anoniem-125's avatar

    10 euro

  22. Anoniem -
    Anoniem-9083's avatar

    Ik heb een nieuwe PS4 gekocht maar ik vind er niets aan. Ik wil hem verkopen maar ik weet niet wat ik er nog kan vragen.

  23. 8864 XP
    7th-son's avatar

    @Anoniem-9083: hoeveel heb je die gekocht? Haal daar 30 procent vanaf. Als ik je bericht zo lees is die niet heel oud.
    Of geef de PS4 iemand cadeau?

  24. Anoniem -
    Anoniem-2952's avatar

    met controller en spellen voor 125 euro

  25. Anoniem -
    Anoniem-8314's avatar

    ik zou hem graag willen kopen als er spellen ,lader en controller bij zitten en een foto van de ps4

  26. 858 XP
    Undergod's avatar

    En als je nu een PS5 koopt?
    Die is ook al wit.

    8k zou voor je PS4 180 euro vragen, en met spellen e.d bij 250 euro.

    Zo zou ik het doen.