Forum

Topic: Ps3 doet niet

Anoniem's avatar

Hallo,
Mijn ps3 doet het helemaal niet meer ik heb de voeding gemeten en daar staat stroom op ook de zekering is niet kapot. Waar kan het nog meer aan liggen?

Gr

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 60 XP
    W3WillReturn's avatar

    Beste,

    Het probleem is moeilijk te achterhalen met zo weinig informatie, ik raad je aan om contact op te nemen met Sony en daar het probleem voor te leggen.

    Dit zijn de telefoonnummers van de helpdesk:
    – Nederland = 0495 574 817 (tegen lokaal tarief)
    – België = 011 516 406 (tegen lokaal tarief)

    De openingstijden zijn:
    – maandag t/m vrijdag = Van 09:00 uur tot 20.00 uur
    – zaterdag = van 10.00 tot 16.00 uur

  2. 9117 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    Hallo,
    Mijn ps3 doet het helemaal niet meer ik heb de voeding gemeten en daar staat stroom op ook de zekering is niet kapot. Waar kan het nog meer aan liggen?

    Gr

    Stomme vraag zit de Hd kabel erin. Zie je of de PS3 aanstaat geprobeert op een andere tv?

  3. 389 XP
    Suugie's avatar

    krijg je feedback in de zin van een lampje of een geluidje als je de aanknop indrukt?
    brand het lampje toevallig geel?

    Ps: welke ps3 heb je? fat/slim?

  4. 45 XP
    Ody's avatar

    Hoe kan ik het op een tv proberen als de lampjes niet werken en geen geluid maakt. Ps3 krijgt gewoon stroom van de voeding. Ik zou wel contact opnemen met playstation

    Dankjewel

  5. 389 XP
    Suugie's avatar

    Hoe kan ik het op een tv proberen als de lampjes niet werken en geen geluid maakt. Ps3 krijgt gewoon stroom van de voeding. Ik zou wel contact opnemen met playstation

    Dankjewel

    Ik weet niet of je een ps3 Fat hebt maar als je die hebt kan het misschien zijn dat je de aan uit switch uit hebt staan achterop?
    http://cdn3-www.playstationlifestyle.net/assets/uploads/2011/12/Main-Power-switch.jpg

  6. 50 XP
    Dylan1812's avatar

    Fayaaaaaaa

  7. Anoniem -
    84.241.201..xxx's avatar

    @Suugie: en als je een slim hebt ?
    Is daar ook een optie voor of ?
    Want die van mijn gaat ook niet meer aan doet niks meer !