Forum

Topic: Zou jij ook graag meer airstrikes willen zien in games?

Anoniem's avatar

HA, de airstrikes. Wie kent ze nu niet?

We weten hoe dodelijk en wreed het is maar ook hoe spectaculair mooi het is. Ze geven een adrealine en zaaien angst in het slachtveld…

In video games is het gelukkig niet zo erg en vooral niet dodelijk. Toch heeft het me nog altijd een kick. Jammer genoeg is het meestal geïmplementeerd in missies of toch nog scripted.

Er zijn maar weinig games die echt nog airstrikes voor schotelen. Zo denk ik direct aan medal of honor 2010 en warfighter. De missies leken echt zo goed en de airstrikes+breach mogelijkheden waren echt intens.

Jammer genoeg is het echte misie gedoe aan de kant op geschoven en is cod en bf dus de nieuwe speler in het veld. Bij cod is het dan voor de blockbuster ervaring en in battlefield is het dan weer juist de normale gewoonte van explosies en kogels everywhere te strooien…

Naast dit hebben we natuurlijk de Tom clancy reeks en dergelijke. Daar wordt het dan weer meer gebruikt als laatste optie als er echt geen uitweg meer is.. Wat dus nog dicht bij de reboot van medal of honor staat.


(Skip naar 12 min)

Maar…. Omdat airstrikes dus ook gewoon spectaculair zalig zijn is het dus ook wel in andere soort genres geïmplementeerd. Namelijk de free roam, hoe kan het ook anders? Games waar ik dan direct aan denk is ongetwijfeld MERCENARIES.

Deze game was gewoon weg zalig. Ik mis echt deze ervaring in game. Jammer genoeg zijn PANDEMIC STUDIO’s failliet verklaard. En blijven we dus nog met parodieën over of de 1000den explosies maar dan ook gewoon explosies zijn..


Ik zou dus echt graag weer wat meer games zien met airstrikes. Zo heeft blijkbaar MGSV: the PHANTOM pain airstrikes, dus dit is al goed. Verder heeft gta online en bf4 ook wel meer explosies dan de gemiddelde game. Maar toch hoop ik stiekem op just cause 3 met airstrikes of saboteur 2. Trouwens dat laatste was ook van PANDEMIC studio’s. Ik snap echt niet hoe deze studio zo snel in het donker is gezet …

(KLAD VERSIE… IK ZAL DEZE TEKST LATER UITWERKEN EN OPMAKEN)

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

14 reacties

  1. 802 XP
    phinal's avatar

    De reden dat je zo weinig airstrikes in games tegenkomt is omdat er steeds meer sci-fi en games die zich in de toekomst afspelen komen en wees eens eerlijk: wat heb je aan een airstrike in een spel als borderlands waarin een shotgun al voor een enorme explosie kan zorgen. Dus als je echt zo graag airstrikes wil raad ik je aan om oudere spellen te spelen bijv: COD WAW, BF bad company 2 en real time strategie spellen zoals world in conflict (een top spel)

  2. 1870 XP
    R*forever's avatar

    De reden dat je zo weinig airstrikes in games tegenkomt is omdat er steeds meer sci-fi en games die zich in de toekomst afspelen komen en wees eens eerlijk: wat heb je aan een airstrike in een spel als borderlands waarin een shotgun al voor een enorme explosie kan zorgen. Dus als je echt zo graag airstrikes wil raad ik je aan om oudere spellen te spelen bijv: COD WAW, BF bad company 2 en real time strategie spellen zoals world in conflict (een top spel)

    Bedankt voor te reageren maar je begrijpt me verkeerd denk ik. Alle spellen die jij opnoemt hebben niet echt airstrikes… Ik bedoel echt airstrikes die je beeld doen duizelen… Ik heb al genoeg games gespeeld en MERCENARIES blijft nog altijd de beste oftewel arma op pc maar daar begin ik niet aan …

  3. 3140 XP
    moes's avatar

    dikke airstrike fetishism hiero xD

    wel leuke filmpjes. maar met de next gen powers van nu kunnen we straks sowieso hele vette airstrikes gaan verwachten. Ik ben benieuwd hoe Battlefield 5 bijvoorbeeld het gaat doen. zij hebben precies de juiste engine om die shit te maken. Verder hoop ik dat we even een break nemen met die sci fi bullshit want ik ben het helemaal zat. Ik wil gewoon moderne oorlog op zijn COD4 of gewoon lekker terug naar de WOII.
    ben beetje die advanced warfare zat met die kut drones , ziet er toch niet uit ff serieus 😛 het moet groter epischer zijn.

  4. 883 XP
    ShadowhunterrX's avatar

    Games ? Noem het gewoon shooters. De meest uitgemolken genre , van mij mogen ze wel wat meer originelers gaan worden kwa opzet dan wat airstrikes.

  5. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Games ? Noem het gewoon shooters. De meest uitgemolken genre , van mij mogen ze wel wat meer originelers gaan worden kwa opzet dan wat airstrikes.

    Wees gerust shadow.. Er zijn nog genoeg unieke anime en on unieke rpg’s in tegen stelling tot hersenloze shooters die ik de Max blijf vinden…#ieder zijn ding

  6. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    @titel: nee.

  7. 883 XP
    ShadowhunterrX's avatar

    Wees gerust shadow.. Er zijn nog genoeg unieke anime en on unieke rpg’s in tegen stelling tot hersenloze shooters die ik de Max blijf vinden…#ieder zijn ding

    Zo te zien ben je nog geen steek veranderd. Iemand is het niet met je eens en gelijk om je heen slaan als een kleuter.. Volgens mij speel ik ook shooters ? #wordvolwassen

    Meer originality dan wat extra bommen in shooters. Zoals Titanfall , gewoon is een andere insteek.

  8. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Zo te zien ben je nog geen steek veranderd. Iemand is het niet met je eens en gelijk om je heen slaan als een kleuter.. Volgens mij speel ik ook shooters ? #wordvolwassen

    Meer originality dan wat extra bommen in shooters. Zoals Titanfall , gewoon is een andere insteek.

    Ik ben gewoon kort af op jouw interesse… Waarom reageer je dan?
    Volwassenen? Kom jong met deze discussies ga ik echt niet in de clinch.

  9. 883 XP
    ShadowhunterrX's avatar

    Ik ben gewoon kort af op jouw interesse… Waarom reageer je dan?
    Volwassenen? Kom jong met deze discussies ga ik echt niet in de clinch.

    Is ook geen disscusie ;). Ja , interesse misschien me me trophys bekijken ;).

  10. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    Bedankt voor te reageren maar je begrijpt me verkeerd denk ik. Alle spellen die jij opnoemt hebben niet echt airstrikes… Ik bedoel echt airstrikes die je beeld doen duizelen… Ik heb al genoeg games gespeeld en MERCENARIES blijft nog altijd de beste oftewel arma op pc maar daar begin ik niet aan …

    Deel niet deel 2 😉

  11. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Is ook geen disscusie ;). Ja , interesse misschien me me trophys bekijken ;).

    Je bent een trophy hunter. Je speelt elke games, zelf indie’s. En als er shooters zijn is het platium… Ik zie niet echt direct een interesse als je echt alles speelt ..

    Ik heb niks tegen jou, ik respecteer jouw game stijl maar begin nu aub niet te zeiken als je shooters moe bent. Ik heb er al zeer veel gespeeld en ik blijf het goed vinden … Sinds de GameCube trouwens…

    BTW: ps3 introduceerde de online multiplayer op consoles(ja de PS2 had er een paar, maar je begrijpt me wel zeker?) shooters was dan ook het makkelste voor te introduceren. Zij maar gerust dat de ps4 meer en meer ZAL pushen naar het MMO concept…

    Ik vind bijna elke shooter vermakelijk en zelfs de UNDERRATED brink. Ik ben dan ook een shooter fanaat/free roam fanaat in hart en nieren. Maar mij zie je geen RPG spelen, gewoon omdat het me niet ligt. Dat wil dan niet zeggen dat ze onder doen aan kwaliteit. Meestal zijn rpg’s zelf veel meer kwalitatief. Kijk bv naar dark souls, en Bethesda’s fall-out en skyrim…

    Ik koop gewoon niet elke game..

    Ik heb al lang ondervonden voor mijzelf dat free-roam en shooters echt mijn ding zijn. En op 2 stealth, tacktisch en arcade RACING …

  12. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Je bent een trophy hunter. Je speelt elke games, zelf indie’s. En als er shooters zijn is het platium… Ik zie niet echt direct een interesse als je echt alles speelt ..

    Ik heb niks tegen jou, ik respecteer jouw game stijl maar begin nu aub niet te zeiken als je shooters moe bent. Ik heb er al zeer veel gespeeld en ik blijf het goed vinden … Sinds de GameCube trouwens…

    BTW: ps3 introduceerde de online multiplayer op consoles(ja de PS2 had er een paar, maar je begrijpt me wel zeker?) shooters was dan ook het makkelste voor te introduceren. Zij maar gerust dat de ps4 meer en meer ZAL pushen naar het MMO concept…

    Ik vind bijna elke shooter vermakelijk en zelfs de UNDERRATED brink. Ik ben dan ook een shooter fanaat/free roam fanaat in hart en nieren. Maar mij zie je geen RPG spelen, gewoon omdat het me niet ligt. Dat wil dan niet zeggen dat ze onder doen aan kwaliteit. Meestal zijn rpg’s zelf veel meer kwalitatief. Kijk bv naar dark souls, en Bethesda’s fall-out en skyrim…

    Ik koop gewoon niet elke game..

    Ik heb al lang ondervonden voor mijzelf dat free-roam en shooters echt mijn ding zijn. En op 2 stealth, tacktisch en arcade RACING …

    Dit bedoeld shadow nou, je dekt je helemaal in. Dat is toch niet nodig? Jij hebt een mening + Shadow heeft een mening, Shadow deelt het alleen even mee. En jij gaat het opvatten als een gekke opmerking.

  13. 387 XP
    Freddy198824's avatar

    Kleine kinderen!!!!

  14. 883 XP
    ShadowhunterrX's avatar

    Je bent een trophy hunter. Je speelt elke games, zelf indie’s. En als er shooters zijn is het platium… Ik zie niet echt direct een interesse als je echt alles speelt ..

    Ik heb niks tegen jou, ik respecteer jouw game stijl maar begin nu aub niet te zeiken als je shooters moe bent. Ik heb er al zeer veel gespeeld en ik blijf het goed vinden … Sinds de GameCube trouwens…

    BTW: ps3 introduceerde de online multiplayer op consoles(ja de PS2 had er een paar, maar je begrijpt me wel zeker?) shooters was dan ook het makkelste voor te introduceren. Zij maar gerust dat de ps4 meer en meer ZAL pushen naar het MMO concept…

    Ik vind bijna elke shooter vermakelijk en zelfs de UNDERRATED brink. Ik ben dan ook een shooter fanaat/free roam fanaat in hart en nieren. Maar mij zie je geen RPG spelen, gewoon omdat het me niet ligt. Dat wil dan niet zeggen dat ze onder doen aan kwaliteit. Meestal zijn rpg’s zelf veel meer kwalitatief. Kijk bv naar dark souls, en Bethesda’s fall-out en skyrim…

    Ik koop gewoon niet elke game..

    Ik heb al lang ondervonden voor mijzelf dat free-roam en shooters echt mijn ding zijn. En op 2 stealth, tacktisch en arcade RACING …

    Oo ok.