Forum

Topic: [TK]5 PS4 Games

Anoniem's avatar

…..

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

17 reacties

  1. 90 XP
    deoudegarde's avatar

    Watch dogs en battlefield 4 voor 12,50 inclusief verzendkosten.

  2. 425 XP
    jamez's avatar

    Je hebt een pm.

  3. 672 XP
    Playstation Fan's avatar

    Watch dogs en battlefield 4 voor 12,50 inclusief verzendkosten.

    lijkt wel kerstfeest

  4. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Gamergirl88 maar op profiel het geslacht ‘Man’ okey okey xD

    OT: 12,50 incl hahahahaha sorry dat moest gewoon even.

    Wil watch dogs wel van je voor 30 euro

  5. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Wat wil je hebben voor Rivals?

  6. 90 XP
    deoudegarde's avatar

    Gamergirl88 maar op profiel het geslacht ‘Man’ okey okey xD

    OT: 12,50 incl hahahahaha sorry dat moest gewoon even.

    Wil watch dogs wel van je voor 30 euro

    Sorry dat sommige mensen wat meer te besteden hebben dan anderen.

  7. 545 XP
    Senor el Tigre's avatar

    Sorry dat sommige mensen wat meer te besteden hebben dan anderen.

    Er is echter een verschil tussen meer te besteden hebben en gewoon onrealistisch bieden…

    Ik heb zelf alle games al op Thief na en Thief wacht ik wel tot die in de PS+ een keer komt over een jaar. Succes!

  8. 90 XP
    deoudegarde's avatar

    Er is echter een verschil tussen meer te besteden hebben en gewoon onrealistisch bieden…

    Ik heb zelf alle games al op Thief na en Thief wacht ik wel tot die in de PS+ een keer komt over een jaar. Succes!

    ik vond het niet een slecht bod voor mij is dat veel geld voor de ander niet dus dan gaat het niet door helaas

  9. Redacteur - 624 XP
    Assasination-G's avatar

    Ik raad jullie aan om deze discussie te staken of elders voort te zetten. Laten we dit topic houden voor de verkoop van deze games.

  10. 169 XP
    renzer1133's avatar

    ik vond het niet een slecht bod voor mij is dat veel geld voor de ander niet dus dan gaat het niet door helaas

    €12,50 is veel voor jou maar je hebt wel een PS4!?!?

  11. 90 XP
    deoudegarde's avatar

    €12,50 is veel voor jou maar je hebt wel een PS4!?!?

    Dat klopt ja, ik heb er lang voor gespaard

  12. 357 XP
    xIvanJ's avatar

    Battlefield en Need for Speed, PM me er eens voor? Wat je ongeveer wilt hebben natuurlijk!

  13. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Ik begrijp net van xIvanJ dat de verkoper geregistreerd staat bij de politie voor internetfraude. Oppassen dus!

  14. 357 XP
    xIvanJ's avatar

    Ik heb geld overgemaakt naar deze persoon en heb er daarna niks meer van gehoord. Ik ga dit zeker aangeven!

  15. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Vond het al raar dat de topic starter geslacht man had aangegeven maar zichzelf voordoet als een vrouw. Door dat in de tussentijd toch maar bij een ander persoon de game gekocht.

    @xIvanJ, als je wilt kan ik je misschien helpen mocht je statement waar zijn. Heb zelf met succes een paar oplichters getraceerd d.m.v. searches, ip tracking etc. PM me maar mocht het je niet lukken !

  16. 545 XP
    Senor el Tigre's avatar

    …..
    Laatst gewijzigd door Gamergirl88; 01-07-14 om 01:46

    Ja dit is dus een fraudeur. Hij viel me al een tijdje geleden op. Gamergirl88 met geslacht als man, maar ik dacht zeg maar niks zal wel niks zijn.

    Tip voor slachtoffers (en toekomstige) betaal ALTIJD via Paypal als het om een onbekende gaat! Via Paypal ben je beveiligd tegen fraudeurs. Heeft iemand geen Paypal, jammer dan!

  17. 449 XP
    HellFalcoN-'s avatar

    Ik heb geld overgemaakt naar deze persoon en heb er daarna niks meer van gehoord. Ik ga dit zeker aangeven!

    kan het rekeningnummer niet in de bannedlist oid. of word die nu door de bank geblokkeerd omdat er fraude mee is gepleegd?