Forum

Topic: Ps3 slim gb in ps3 ultra slim plaatsen?

Anoniem's avatar

Hallo,

Ik heb een ps3 slim alleen die is kapot. Nou is mijn vraag kan mijn ps3 slim GB in een ps3 ultra slim want al mijn bestanden staan daar op en het is een 320GB . Of is de GB. Van ultra slim anders?

Gr Ody

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 416 XP
    P@TRICK's avatar

    Je bedoelt de HDD (harddisk/harde schijf) denk ik

    Die kan je in de ultra slim plaatsen, alleen bij de12GB versie moet je een inbouw frame kopen

    Er is echter 1 probleem, een HDD die uit een PS3 komt zal niet werken in een andere PS3, je zal voordat je hem kan gebruiken moeten formatteren en dan wis je alsnog alle data 🙁

  2. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    Je bedoelt de HDD (harddisk/harde schijf) denk ik

    Die kan je in de ultra slim plaatsen, alleen bij de12GB versie moet je een inbouw frame kopen

    Er is echter 1 probleem, een HDD die uit een PS3 komt zal niet werken in een andere PS3, je zal voordat je hem kan gebruiken moeten formatteren en dan wis je alsnog alle data 🙁

    je kan je game data opslaan , daar heb je wel plus abbo voor nodig, koop plus is je probleem opgelost de goedkoopste is voor 3 maanden voor als ik me niet vergis voor 15,00 euro?

    dus opslaan op de plus je hdd formateren de dan je gegevens weer op je geformateerde hdd plaatsen 😉

  3. 416 XP
    P@TRICK's avatar

    je kan je game data opslaan , daar heb je wel plus abbo voor nodig, koop plus is je probleem opgelost de goedkoopste is voor 3 maanden voor als ik me niet vergis voor 15,00 euro?

    dus opslaan op de plus je hdd formateren de dan je gegevens weer op je geformateerde hdd plaatsen 😉

    Ja of gewoon op een USB zetten, of een volledige back-up maken van de HDD, of via de data transfer tussen 2 PS3’s

    Maar ik begreep dat zijn PS3 kapot is en dan ga ik ervanuit dat hij niets meer doet, de vraag ging dan ook niet over data overzeten (of over plus) maar of zijn HDD werkt in een ultra Slim

  4. 8831 XP
    7th-son's avatar

    je hardeschijf van je oude ps3 werkt wel op je nieuwe ps3
    je bent dan inderdaad al je bestanden kwijt, zodra je een nieuwe hardeschijf in een ps3 stopt, moet deze geformateerd worden (gewist).

    je zou je savegames op een externe schijf/usb stick/telefoon kunnen zetten, of uploaden naar de cloud als je playstation plus hebt.
    nou hoop ik voor jou dat je dit al had, plus, dan upload hij ze automatisch geloof ik, en heb je heel veel geluk

    zoals ook al verteld is, als je ps3 echt helemaal stuk is, kun je dus niet meer bij je savegames komen

  5. 45 XP
    Ody's avatar

    Dankjewel voor jullie reacties !! sommige zeggen dat ik een caddy moet kopen om mijn oude hdd erin te stoppen maar man ik niet die hhdd uit die nieuwe hhdd an ps3 ultra slim halenen die om mijn oude hdd te zetten?

    Bedankt
    Gr

  6. 846 XP
    Dju-Dju's avatar

    Dankjewel voor jullie reacties !! sommige zeggen dat ik een caddy moet kopen om mijn oude hdd erin te stoppen maar man ik niet die hhdd uit die nieuwe hhdd an ps3 ultra slim halenen die om mijn oude hdd te zetten?

    Bedankt
    Gr

    Ja gozer duidelijk zin

  7. 416 XP
    P@TRICK's avatar

    Dankjewel voor jullie reacties !! sommige zeggen dat ik een caddy moet kopen om mijn oude hdd erin te stoppen maar man ik niet die hhdd uit die nieuwe hhdd an ps3 ultra slim halenen die om mijn oude hdd te zetten?

    Bedankt
    Gr

    Ik snap ook echt helemaal niets van die vraag

    Ik lees in die vage zin iets over die “caddy”, daar bedoel je een inbouwframe voor een HHD mee neem ik aan

    Ik kan daar wel iets over vertellen, misschien is het bruikbare info voor je

    Als je nu een PS3 12GB versie hebt dan heb je daar geen HDD inzitten maar Flash geheugen op je moederbord, in dat geval hebt dan een frame nodig om je HDD in te bouwen

    Sommige prutsen/knaaien hem erin zonder inbouwframe maar ik zou het risico van slecht contact maken (en slopen van je HDD) niet nemen

    Inbouwframe is te koop vanaf ongeveer €10,=
    http://www.budgetgaming.nl/game-profile/sony+super+slim+hdd+caddy_PS3.html
    Voor die prijs zou ik niet lopen klooien 🙂

    Hopelijk heb je iets aan deze info, Zoniet dan moet je je vraag even opnieuw formuleren 😉 of even verder kijken in het forum op deze site, er zijn al erg veel dezelfde vragen/topics over dit onderwerp te vinden

    Suc6