Forum

Topic: PS3 happert

Anoniem's avatar

Hallo,

Mijn PS3 hapert sinds kort bij het spelen van grotere spellen (FIFA 14), en is erg traag wat betreft aan-/uitzetten. Als ik de PS3 reset, dan doet deze het zonder problemen en hapert hij niet, maar wanneer ik verbinding maak met het internet en de software update (van de PS3 of van FIFA) dan begint de PS3 te haperen. Hierdoor kwam ik op het idee dat het probleem bij de HDD zit (want zodra je een update doet slaat hij hier gegevens op), dus toen heb ik op aanraden van een eerder topic op de deze website de HDD via een SATA naar USB kabel verbonden met mijn computer en hier “HDD Regenerator 2011” opgedraaid. Hij kan echter geen bad sectors vinden, maar wel 2 delays (die blijkbaar niet zomaar te maken zijn).

Ook heb ik al de Blu-ray lens schoongemaakt. Weet er iemand wat het probleem is met mijn PS3?

Alvast bedankt, Steven!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

3 reacties

  1. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Happert ie naar Peijnenburg?

  2. 4299 XP
    Peter01's avatar

    als ie happert doe hem dan een muilkorf om. of een schokhalsband. of doe hem in de bench

  3. 260 XP
    Erik026's avatar

    probeer eens een andere hdd