Forum

Topic: Mediamarkt 3=2

Anoniem's avatar

Bij mediamarkt is nu de actie 3 halen 2 betalen, jammer genoeg geld dit alleen in de winkels zelf en niet online.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

18 reacties

  1. 371 XP
    Booyah's avatar

    Ik zou wel even gaan kijken in de MM als ik wat leuks kan uit pikken. Kan je ook bijv. 2 PS4 games en 1PC game nemen?

  2. 90 XP
    ZombOwn's avatar

    Ik zou wel even gaan kijken in de MM als ik wat leuks kan uit pikken. Kan je ook bijv. 2 PS4 games en 1PC game nemen?

    Er staat alle combinaties mogelijk dus denk het wel

  3. 8381 XP
    7th-son's avatar

    hoe zit het met pre-orders?

  4. 249 XP
    Timon's avatar

    hoe zit het met pre-orders?

    Dat zou mooi zijn, dan haal ik GTA, FIFA 15 en Unity! Maar dat lijkt me iets te mooi om waar te zijn

  5. 84 XP
    CABAxNL's avatar

    idd als pre orders tellen dan wordt het gta v, fifa 15 en dying light.. zou nice zijn..

    kan op dit moment geen games bedenken die uit zijn, ja misschien sniper elite 3.. gelukkig komen de goede maanden er weer aan met alle releases haha

    hoe lang is de actie eigenlijk geldig?

  6. 371 XP
    Booyah's avatar

    idd als pre orders tellen dan wordt het gta v, fifa 15 en dying light.. zou nice zijn..

    kan op dit moment geen games bedenken die uit zijn, ja misschien sniper elite 3.. gelukkig komen de goede maanden er weer aan met alle releases haha

    hoe lang is de actie eigenlijk geldig?

    Weekje meestal. Heb ook Budgetgaming gezien dat mensen 3x 50,- kaart hebben gehaald en er 100,- voor hebben betaald.

  7. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Pre- orders tellen meestal niet

  8. 371 XP
    Booyah's avatar

    Pre- orders tellen meestal niet

    Kan je net zo goed 3 50euro kaarten halen voor 100. Kan je ongeveer 2 pre-order games kopen via de store, dat delen door 2 is 50 euro each game.

  9. 8381 XP
    7th-son's avatar

    Kan je net zo goed 3 50euro kaarten halen voor 100. Kan je ongeveer 2 pre-order games kopen via de store, dat delen door 2 is 50 euro each game.

    dat is wel een goeie eigenlijk!
    zo kun je natuurlijk ook playstation Plus halen 🙂

  10. 608 XP
    The_ghostmen's avatar

    dat is wel een goeie eigenlijk!
    zo kun je natuurlijk ook playstation Plus halen 🙂

    tegoed kaarten zijn niet inbegrepen

  11. 724 XP
    J-NL-B's avatar

    Leuke actie hoor, jammer dat er alleen geen (nieuwe) games zijn voor de PS4 🙁

  12. 371 XP
    Booyah's avatar

    tegoed kaarten zijn niet inbegrepen

    Ik heb er gister 3 gehaald! Ik kan je een foto laten zien

  13. 280 XP
    DarkDevil's avatar

    Ik was vandaag toevallig bij de Media Markt alleen had die actie over het hoofd gezien buiten, dus kom ik bij de kassa met mijn 5 Blu-ray’s zegt die vrouw dat ze 3=2 zijn.
    Natuurlijk gelijk terug naar boven gegaan om extra film te halen. xD

  14. 101 XP
    Jasonace7's avatar

    Was gister ook bij de MediaMarkt en heb daar gewoon 3 50EURO PSN Cards gehaald voor de prijs van 2!
    Je moet gewoon niks aan iemand vragen en gewoon naar een kassa gaan zonder iemand met verstand van games 😛

  15. 371 XP
    Booyah's avatar

    Was gister ook bij de MediaMarkt en heb daar gewoon 3 50EURO PSN Cards gehaald voor de prijs van 2!
    Je moet gewoon niks aan iemand vragen en gewoon naar een kassa gaan zonder iemand met verstand van games 😛

    Alleen kut dat je maar maximaal 100,- in je portemonnee kan hebben. Aangezien ik wacht voor de nieuwe games.

  16. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Alleen kut dat je maar maximaal 100,- in je portemonnee kan hebben. Aangezien ik wacht voor de nieuwe games.

    Ik dacht dat je 150,- kon hebben max?

  17. 101 XP
    Jasonace7's avatar

    Alleen kut dat je maar maximaal 100,- in je portemonnee kan hebben. Aangezien ik wacht voor de nieuwe games.

    is dat zo?

    ik heb namelijk alleen ps plus een jaar gekocht en heb dus nog 2 codes niet geactiveerd. maar dat moet nu vast wel lukken aangezien ik nu dan gewoon nog 100 heb.

  18. 371 XP
    Booyah's avatar

    Ik dacht dat je 150,- kon hebben max?

    Misschien omdat ik 100,01,- heb? Ik zou wel even kijken.

    Ik dacht dat je 150,- kon hebben max?

    thanks btw! Ik heb maar iets voor CoD gehaald en nu heb ik m’n derde kaart ook kunnen activeren.