Forum

Topic: 3D blu-ray op ps4

Anoniem's avatar

Nu wist ik dat er al een heleboel opties niet op de ps4 zaten, maar ik merk net dat er geen 3D films speelbaar zijn op de ps4. Weet iemand of dit er aan zit te komen of niet?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Alle opties gaan er uiteindelijk wel komen

  2. 221 XP
    Thomaswolf's avatar

    3D waarschijnlijk niet! Dat heeft een apart soort lezer nodig!

  3. 1306 XP
    A Gamer's avatar

    3D waarschijnlijk niet! Dat heeft een apart soort lezer nodig!

    PS3 kon na een FW update ook ineens 3D-films afspelen. Na een update zal dit ook gewoon op de PS4 kunnen verwacht ik. Hoort gewoon een standaardoptie te zijn eigenlijk, maar goed.

  4. 545 XP
    Senor el Tigre's avatar

    3D waarschijnlijk niet! Dat heeft een apart soort lezer nodig!

    Weet niet waar jij dit vandaan haalt, maar dit is complete onzin wat jij nu zegt. De PS4 heeft helemaal geen apart soort lezer (laser) nodig om 3D Blurays af te kunnen spelen. Het is gewoon een kwestie van een firmware update. Er bestaat ook geen verschil tussen een Bluray en een ‘3D Bluray’. Het is allemaal een en dezelfde Bluray schijf. De PS4 kan films in 3D echter gewoon niet afspelen omdat dit gewoon niet in de software nog is ingebouwd. Dit gaat echter wel komen (bevestigd door Shuhei Yoshida zelf), alleen de vraag is wanneer.

  5. 221 XP
    Thomaswolf's avatar

    Oke, het is btw wel een Lezer want hij ‘leest’ de schijf! Sorry voor de foute info

  6. 545 XP
    Senor el Tigre's avatar

    Oke, het is btw wel een Lezer want hij ‘leest’ de schijf! Sorry voor de foute info

    geen probleem, als het maar duidelijk is

  7. 3140 XP
    moes's avatar

    ps4 gaat 3D ondersteunen. sony is de grootste voorstander van 3D.

  8. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    3D met games wordt wel al ondersteund ,