Forum

Topic: [GEZ] FIFA 14 en een DualShock 3 controller

Anoniem's avatar

Ik ga aankomende zondag op vakantie en neem een PS3 voor iemand mee, dus ik ben op zoek naar de in de titel genoemde dingen. Liefst iemand uit of omgeving Amsterdam, aangezien ik het met post misschien niet voor die tijd binnen krijg.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 371 XP
    Booyah's avatar

    Mag ik vragen waar je op vakantie gaat? 😉

  2. 307 XP
    LanceVance's avatar

    FIFA 14 inmiddels binnen, alleen nog op zoek naar een joystick omgeving Amsterdam!

  3. 93 XP
    desneeuwman80's avatar

    FIFA 14 inmiddels binnen, alleen nog op zoek naar een joystick omgeving Amsterdam!

    Ik heb een dualshock3 te koop voor 30 Euro exclusief verzendkosten mag je hem hebben. In nieuw staat 2 keer gebruikt op mijn tablet.

  4. 307 XP
    LanceVance's avatar

    Ik heb een dualshock3 te koop voor 30 Euro exclusief verzendkosten mag je hem hebben. In nieuw staat 2 keer gebruikt op mijn tablet.

    Omgeving Amsterdam? Anders heb ik er niks aan, zoals ik eerder zei ga ik zondag (morgen dus) op vakantie.

  5. 93 XP
    desneeuwman80's avatar

    Omgeving Amsterdam? Anders heb ik er niks aan, zoals ik eerder zei ga ik zondag (morgen dus) op vakantie.

    Oh shit vergeten, Nee Eindhoven. Helaas, fijne vakantie in ieder geval.