Forum

Topic: Toekomst van gaming?

Anoniem's avatar

Iedereen heeft de prachtige Uncharted 4 ingame teaser gezien. Met die trailer heeft naughty dog eindelijk een stukje van de toekomst van de ps4 en next gen gaming vrijgegeven.

Ik ben benieuwd naar wat jullie van next gen gaming verwachten.
wat verwacht je van de ps4 over paar jaar?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. 8830 XP
    7th-son's avatar

    Betere graphics dan de vorige generatie zullen het meeste opvallen denk ik, al is dat niet het belangrijkste.
    Ik denk en hoop ook dat er meer diepgang in games gaat komen, grotere werelden (wat je al erg veel terug ziet komen in de games die gaan komen) en concepten die voorheen niet mogelijk waren door gebrek aan rekenkracht.

    Ik hoop dat er nog veel vette exclusieve titels aan gaan komen, originele games die me wegblazen

  2. 471 XP
    Therockbrothers's avatar

    Niet perse van de PS4, maar…Virtual Reality .

  3. 802 XP
    phinal's avatar

    Betere graphics, meer open world games en met een beetje geluk over een jaartje of 20 virtual reality zoals bijv: nerve gear uit sword art online.

  4. 221 XP
    Thomaswolf's avatar

    Betere graphics, meer open world games en met een beetje geluk over een jaartje of 20 virtual reality zoals bijv: nerve gear uit sword art online.

    Ik denk dat het sneller gaat dan 20 jaar! Als je ziet wat er de laatste 20 jaar is veranderd! Van een koelkast in je broekzak naar een Camera/Compas/telefoon/walkman/gameboy in een!
    Ik denk dat het over een jaartje of 5 in de beginfase zit en dan 5 jaar later voor het grote publiek is!

  5. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Ik denk vooral dat we gamewerelden gaan zien die veel levendiger zijn. De graphics zijn al stukken beter, we zien hopelijk ook nog een hoop innovatie op gameplay en hardware gebied, maar ik heb zelf het idee dat het grootste verschil zal zijn dat de gamewerelden eindelijk echt en levendiger aan gaan voelen.

    Battlefield 4 met de destructable environments is daar al een voorbeeld van. Ik herinner me van de beelden van Far Cry 4 ook veel levendigere omgeving, met dat je echt het gevoel hebt dat het een levende wereld is door alle dieren, de omgeving die beïnvloedt wordt door bijvoorbeeld wind en regen. Als ik het me goed herinner heeft Batman Arkham Knight op deze manier ook een stuk levendigere wereld.

    Het zijn ook veel kleine details die me opvallen. De kleding die bijvoorbeeld veel soepeler en realistischer beweegt. Haren van personages die beïnvloedt worden door beweging en omstandigheden.

    Dit soort kleine details geven mij veel meer het idee dat de gamewereld realistisch en echter aanvoelt. Ik voel me in ieder geval meer een onderdeel van een gamewereld op deze manier.

    Wanneer we dit dan gaan vergelijken met de combineren met de ontwikkelingen omtrent Virtual Reality dan zal het niet lang duren voordat we echt het gevoel hebben onderdeel van de wereld uit te maken waarin we een game spelen, en ik denk dat dat echt een geweldige ervaring gaat zijn.

  6. 53 XP
    bravefencer's avatar

    Ik zit persoonlijk niet te wachten op virtual reality, maar zoals eerdere boven mij al aangaven, diepgang nog meer details en beleving. Er wordt al zo lang over virtual reality gerept en geroerd, ik geloof er niet in. Eind janre ’90 ben ik wel eens naar een techniek museum geweest en daar zo’n virtual reality helm op mijn kop gehad. Ik vond het geen zak aan. Het zal nu wel anders, beter en mooier zijn. Maar ik vind het maar vreemd gevoel om niet om heen te kunnen kijken (in de echte wereld).

  7. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Ik verwacht dat we niet zo naar de graphics moeten kijken, maar meer moeten gamen voor de fun, want al dat geklaag continu over de prestaties van de ps4. Daar heb je niks aan.

  8. 17 XP
    CookieMonster's avatar

    Ik verwacht dat we niet zo naar de graphics moeten kijken, maar meer moeten gamen voor de fun, want al dat geklaag continu over de prestaties van de ps4. Daar heb je niks aan.

    Ik snap je punt maar je wilt wel waar voor je geld krijgen (400,- minimaal).
    Ik ben zelf benieuwd naar wat Uncharted en MGS 5 zullen brengen qua prestaties. Fun zal het sowieso hebben(die vertrouwen heb ik in deze 2 studios). Hoe de graphics ook zullen zijn van die games, de content zal hoe dan ook goed zijn.

    Als je(de community) daarmee vrede kan hebben, komt alles vanzelf..

    Edit:
    Door het constante geklaag van de community, zorgen zij er wel voor dat de lat ergens wordt gezet.
    Laat de klagers klagen en geniet zelf van je aankoop 🙂