Forum

Topic: MotoGP 14 Nederlandstalig?

Anoniem's avatar

Voor mijn zoontje van 9 heb ik MotoGP 14 in de Playstationstore aangeschaft voor 70 (!) euro. Uit de beschrijving kon ik opmaken dat het spel Nederlandstalig was. Op disc in ieder geval ook. Echter: ik kan nergens vinden hoe ik de menu-taal op NL kan zetten. Dit is het antwoord wat ik van Milestone kreeg:

“Dear B Raaijmakers,
Thank you for your message
Please be sure to have selected Dutch language from your device settings.
All our game are MULTI 5 languages.
Please try to select your language from the in-game menu or from your platform setting section.
Best regards,
Milestone Customer Support
www.milestone.it”

Wat zie ik over het hoofd? Wie kan helpen?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Heb je dus zoals ze zeggen de taal van je PS4 als Nederlands ingesteld?

  2. 23 XP
    Raaijmakers's avatar

    Ja, verder is alles gewoon Nederlandstalig. Kan bij de opties ook niets vinden. Ik heb het idee dat het een fout is.

  3. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Dan is het inderdaad vreemd. Dan zou ik het zo ook niet weten.

  4. 1789 XP
  5. 23 XP
    Raaijmakers's avatar

    https://www.facebook.com/PlayStationNL?ref=ts&fref=ts

    Daar even een bericht plaatsen

    Dank, ga ik doen.

  6. 96 XP
    Skillzone_NL's avatar

    Ik zit te twijfelen om motogp te kopen voor de ps4. Heb op de ps3 motogp 13 gespeeld (demo) en op de vita heb ik het volledige spel, maar ik weet niet of het de moeite waard is om motogp 14 te kopen.

  7. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Ik zit te twijfelen om motogp te kopen voor de ps4. Heb op de ps3 motogp 13 gespeeld (demo) en op de vita heb ik het volledige spel, maar ik weet niet of het de moeite waard is om motogp 14 te kopen.

    Ik zit met dezelfde twijfel, al denk ik dat ik wacht tot de game straks voor 30eu (of minder) te verkrijgen is.
    Ik heb zelf bijna alle motogp spellen vanaf het eerste uur en zie het een beetje als bijvoorbeeld de FIFA reeks, het is leuk als je er fan van bent maar het is niet altijd nodig om elke versie te kopen die uitkomt.