Forum

Topic: [TK][TR] PS4 Tomb Raider, AC VI Black Flag, Watch Dogs, €50 PS Store

Anoniem's avatar

Ik heb de volgende games te koop.
– Tomb Raider Definitive Edition €25 (Verkocht)
– Watch Dogs (code niet gebruikt!) € 35(Verkocht)
– Assassins Creed IV Blag Flag (hoes is links onderin klein beetje beschadigd, maar de disc is in perfect staat). €30
Alle 3 voor €80(Verkocht)

Ik heb ze uitgespeeld en gaat ze toch niet meer spelen. Momenteel ruil ik alleen tegen Wolfenstein. Een van de 3 games voor Wolfenstein geen gezeur, geen bijbetalen oid. 1 voor 1 (mits ik die nog heb).

Verder heb ik nog 2x €50 PS Store tegoed te koop. Beide nog gesealed. Prijs is €45 per stuk of €80 voor beide.

Ophalen in Delft, of verzenden.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

3 reacties

  1. 93 XP
    desneeuwman80's avatar

    Ik heb de volgende games te koop.
    – Tomb Raider Definitive Edition €25
    – Watch Dogs (code niet gebruikt!) € 35
    – Assassins Creed IV Blag Flag (hoes is rechts onderin klein beetje beschadigd, maar de disc is in perfect staat). €30

    Ik heb ze uitgespeeld en gaat ze toch niet meer spelen. Momenteel ruil ik alleen tegen Wolfenstein. Een van de 3 games voor Wolfenstein geen gezeur, geen bijbetalen oid. 1 voor 1 (mits ik die nog heb).

    Verder heb ik nog 2x €50 PS Store tegoed te koop. Beide nog gesealed. Prijs is €45 per stuk.

    Ophalen in Delft, of verzenden.

    Hoi ik heb Infamous Second Son te ruil staan voor Watch Dogs.
    Interesse??
    Zie nu pas dat je alleen tegen Wolfenstein ruilt. Foutje 😁

  2. 495 XP
    patrick3's avatar

    Verder heb ik nog 2x €50 PS Store tegoed te koop….

    60eu

  3. 53 XP
    bravefencer's avatar

    Alle games via MP verkocht. De store tegoeden zijn nog te koop.