Forum

Topic: ps3 en ps4 gestolen

Anoniem's avatar

hey
ik heb een vraag
ik weet dat je laptop kan terug vinden via een programma
is dat voor de ps4 ook zo

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

20 reacties

  1. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    kan niet , je moet wel een programma installeren op je laptop dan kan je heb pas opsporen. je ps3 en ps4 hebben wel een eigen mac adres maar heb je die genoteerd, je bent toch wel verzekerd ?

  2. 153 XP
    el scapino's avatar

    ik ben verzekerd
    waar kon je de mac adres zien
    ik heb van de ps4 nog een bon en de doos

  3. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    ik ben verzekerd
    waar kon je de mac adres zien
    ik heb van de ps4 nog een bon en de doos

    kan je enkel achterhalen als je de console nog heb , staat niet op de doos , waarom al die moeite als je verzekerd ben ?

  4. 371 XP
    Booyah's avatar

    kan je enkel achterhalen als je de console nog heb , staat niet op de doos , waarom al die moeite als je verzekerd ben ?

    Stiekem heeft hij er zelf één gestolen haha.

  5. 153 XP
    el scapino's avatar

    omdat ik miss kan achterhalen wie in mijn huis heeft gezeten
    me ps3 en ps4 gestole heeft met 41 spellen

  6. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    Stiekem heeft hij er zelf één gestolen haha.

    ja Haha ,

  7. 153 XP
    el scapino's avatar

    jongens doe is normaal
    wat denken jullie wel niet

  8. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    omdat ik miss kan achterhalen wie in mijn huis heeft gezeten
    me ps3 en ps4 gestole heeft met 41 spellen

    Dat is eigenlijk politie werk , niet dat ze wat gaan doen kost enkel geld , ze schrijven liever bonnen

  9. 371 XP
    Booyah's avatar

    jongens doe is normaal
    wat denken jullie wel niet

    Ook nog dat je er serieus op ingaat wauw haha.

  10. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    FF serieus: Ik neem aan dat je wel even de consoles unregistered hebt?

    http://community.eu.playstation.com/t5/PSN-Support/Deactivating-Game-Media-using-the-Online-Portal/td-p/14181103
    Als je username/pw er op staan, kan die persoon nog veel meer spellen aanschaffen op jouw kosten.

  11. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    FF serieus: Ik neem aan dat je wel even de consoles unregistered hebt?

    http://community.eu.playstation.com/t5/PSN-Support/Deactivating-Game-Media-using-the-Online-Portal/td-p/14181103
    Als je username/pw er op staan, kan die persoon nog veel meer spellen aanschaffen op jouw kosten.

    mits die het wachtwoord weet en een creditcard gekoppeld heeft aan zen PSN

  12. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    Ook zo dom om je cc te koppelen aan psn,weg is weg.Politie doet toch niks.

  13. 209 XP
    nyela's avatar

    omdat ik miss kan achterhalen wie in mijn huis heeft gezeten
    me ps3 en ps4 gestole heeft met 41 spellen

    Dat maakt toch niet uit je bent verzekerd plus als het 1 van je vrienden of bekenden zijn dan zou ik maar een paar nieuwe zoeken

  14. 545 XP
    Senor el Tigre's avatar

    Wat een hoop domme reacties hier zeg.

    Om je vraag te beantwoorden: Nee, dat is niet mogelijk. Er is geen software waarmee je kan traceren waar je PS4 is. Je zou Sony kunnen bellen en je serie-nummer doorgeven. Wie weet dat zij kunnen zien of hij aan is gezet. Je gaat echter geen antwoord van hen krijgen op welke locatie het voor het laatst is gebruikt als zij dit kunnen zien. Wegens privacy verstrekt Sony nooit locatiegegevens, zeker niet via de telefoon.

    Enige wat je kan doen is contact opnemen met je verzekering en aangifte doen bij de politie. En het is verstandig om via de website in te loggen met je PSN account om je PS4 en PS3 te deactiveren. Zodra je een vergoeding hebt gekregen van de verzekering kan je een nieuwe PS3/PS4 kopen en inloggen en eventuele digitale aankopen opnieuw kosteloos downloaden.

    Voor de rest hoop ik dat je bonnetjes hebt bewaard van je PS3, PS4 en 41 spellen.

  15. 449 XP
    HellFalcoN-'s avatar

    hey
    ik heb een vraag
    ik weet dat je laptop kan terug vinden via een programma
    is dat voor de ps4 ook zo

    met welk programma kan je je Laptop terug vinden? wil ik ook wel installerenop mijn laptop namelijk.
    heb dit ook al op mijn Mobiel via myxperia kan hem dan zelfs blokkeren.

  16. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    met welk programma kan je je Laptop terug vinden? wil ik ook wel installerenop mijn laptop namelijk.
    heb dit ook al op mijn Mobiel via myxperia kan hem dan zelfs blokkeren.

    Volgens mij kan dit niet zonder GPS.

  17. 821 XP
    Crusader's avatar

    Kan zonder GPS, Find My Mac werkt ook via Wifi.
    Hij kan checken via Wifi databases van Google/Skyhook.

  18. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Sony kan op aanvraag van de politie doorgeven op welk IP-adres de PS4 is verbonden, vervolgens is er een claim nodig bij de provider om het thuis-adres door te geven.

    Het is mogelijk, maar of de politie daadwerkelijk stappen onderneemt om je te helpen durf ik niet te zeggen. Sterker nog, deze manier van traceren zul je zelf uit moeten leggen aan de politie want met die ideeën komen ze zelf vaak niet.

  19. 857 XP
    DRAGONBLADEX's avatar

    of kijk op marktplaats in je omgeving misschien staat die daar wel op

  20. Anoniem -
    Anoniem-4798's avatar

    Ik heb een vraag ken je een gestolen playstion 3 achter hallen ?