Forum

Topic: Vita files op de ps4?

Anoniem's avatar

Momenteel download ik alle ps vita spellen naar m’n ps3 en vandaar kopieer ik ze naar m’n vita. Dat werkt goed, maar is het mogelijk om deze installtie files naar de ps4 te downloaden? In de online ps store (op de laptop) is er alleen de keuze om te downloaden naar de ps3. Of zijn dit toekomst plannen om de ps4 te gebruiken om content te kopieren naar je vita?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

2 reacties

  1. 802 XP
    phinal's avatar

    Ik weet dat je in de ps 4 store de ps+ spellen van de vita kunt kopen maar volgens mij niet downloaden en overzetten.
    En of er in de toekomst plannen zijn weten alleen de mensen van sony tenzij zij het bekend gaan maken dus…. Wacht op de gamescom want sony zei dat ze daar grote plannen hadden met de vita

  2. 1199 XP
    chris65's avatar

    Ik ben benieuwd, want ik heb maar een klein opslagkaartje en via de ps3 kopiëren werkt echt geweldig. Hopelijk zetten ze dat door naar de ps4. Vind ik persoonlijk belangrijker dan een mp3 speler 😉