Forum

Topic: Call Of Duty?

Anoniem's avatar

”Zie deze opmerkingen als eigen Mening aub”

Call of duty gaat ver achteruit als ik het zo bekijk want elk jaar gaat het verder de toekomst in met overdreven nieuwe technieken. De beste game van Infinity ward was zelf Mw2 maar door hackers was het spel al ver vernield, in zijn multiplayer modus. Later kwam Mw3 uit samen met Sledgehammer en kwam er een eide aan het verhaallijn en kwam er een punt achter COD, voor mij. Al een tijdje was ik zelf aan het twijfelen tussen COD Ghosts en BTF 4 maar ik ging toch nog voor de Ghosts maar die viel me ook tegen. Nu ben ik zelf aan het wachten voor een nieuwe Treyarch game dit spel koop ik ook maar voor de zombie modus maar nu moet weer Sledgehammer er tussen in komen met zijn nieuwe Advanced warfare. Zelf ben ik nu BTF 4 aan het spelen, dit is mijn 1ste BTF game en ik wil even heel eerlijk zijn. Dit spel is prachtig! soms een aantal bugs maar als ik de Multiplayer van COD naast BTF zet zie ik zelf toch dat er meer aandacht is gegeven in BTF waaronder vernielingen en de bullet drop met snipers, voertuigen Etc.., dit geeft al snel een kick dat je je zelf meer in een battle voelt dan in je kamer op je stoel. De nieuwe Battlefield Hardline ziet er ook gaaf uit! deze heb ik zelf al besteld. Maar Advanced warfare gaat ‘m niet worden denk ik..

Wat denken jullie? zit ik verkeerd te denken of krijg ik het verkeerd binnen
of is er echt iets mis met Call of Duty.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

30 reacties

  1. 13 XP
    nickdw's avatar

    Vond call of duty 1,2 en 4 geniaal. Daarna mw2,mw3, en black ops 1(redelijk) ook nog wel goed. Speel nu nog ghost maar komt vooral omdat er geen andere games zijn op de ps4. Dit dus bij gebrek aan beter. Battlefield wordt het ook niet voor mij

  2. 371 XP
    Booyah's avatar

    Misschien is CoD de laatste jaren achteruit gegaan maar het vermaakt me wel. BF4 kan ik echt niet lang spelen terwijl ik met Ghosts uren achter elkaar kan spelen. Achja, mening verschillen he. 😉

  3. 93 XP
    desneeuwman80's avatar

    Misschien is CoD de laatste jaren achteruit gegaan maar het vermaakt me wel. BF4 kan ik echt niet lang spelen terwijl ik met Ghosts uren achter elkaar kan spelen. Achja, mening verschillen he. 😉

    Dat is precies wat ik ook heb vandaar BF4 ook verkocht.
    Toch verwacht ik van Cod AW toch wel wat. Zeker qua graphics zag het er rete goed uit, nou ben ik zelf niet zo van de futuristische zooi maar de actie oogde wel vet.
    Inderdaad meningen verschillen maar ik praat zeker niet negatief over de nieuwe cod, eerst zien en de reviews afwachten maar de kans is groot dat ik hem toch ga halen.

  4. 371 XP
    Booyah's avatar

    Dat is precies wat ik ook heb vandaar BF4 ook verkocht.
    Toch verwacht ik van Cod AW toch wel wat. Zeker qua graphics zag het er rete goed uit, nou ben ik zelf niet zo van de futuristische zooi maar de actie oogde wel vet.
    Inderdaad meningen verschillen maar ik praat zeker niet negatief over de nieuwe cod, eerst zien en de reviews afwachten maar de kans is groot dat ik hem toch ga halen.

    Same heb ook BF4 verkocht. Hardline beta vond ik opzich wel tof.

  5. 84 XP
    CABAxNL's avatar

    vroeger speelde ik echt alleen maar cod, nu met ghosts gestopt met spelen en vind nu battlefield een stuk leuker, dat terwijl ik battlefield 3 nog 10x niks vond, kan echt per jaar/game verschillen, het zou niet zo raar zijn als volgend jaar cod weer de ”betere” game is, en daarna weer battlefield of andersom.

  6. 182 XP
    Mitch1993-'s avatar

    Cod4 was sowieso de beste. De nieuwe cod heb ik nog mijn twijfels over maar ga hem denk ik toch wel kopen.

  7. 802 XP
    phinal's avatar

    Ik speel nog steeds COD 1, 4 en WAW.
    Vooral WAW want custom zombies is echt awesome!! (En de multiplayer ook)

  8. 495 XP
    patrick3's avatar

    vroeger speelde ik echt alleen maar cod, nu met ghosts gestopt met spelen en vind nu battlefield een stuk leuker, dat terwijl ik battlefield 3 nog 10x niks vond, kan echt per jaar/game verschillen, het zou niet zo raar zijn als volgend jaar cod weer de ”betere” game is, en daarna weer battlefield of andersom.

    Ik sluit me hier bij aan!

  9. 1978 XP
    Faunus's avatar

    Heb veel Call of Duty gespeeld, maar ik ben het tegenwoordig snel zat door de gameplay. Gungame is wel leuk, maar verder heb ik het al zoveel gespeeld dat het eentonig werd. Heb ik ook bij Battlefield 3 en 4, maar bij de laatste werd ik gek van de lag, bugs en netcode.

    Nu werkt het wel en toffe aan BF is de variatie door de voertuigen. Komende tijd Dragon´s Teeth spelen, maar ik heb niet meer de drang om het lang te blijven spelen. Kijk eerder uit naar Destiny, want mijn voorkeur gaat eerder uit naar sci-fi dan moderne oorlogsvoering. Vandaar dat ik liever Killzone: SF online speel. Dat is pas echt genieten online en veel teamplay. Zwaard ondergewaardeerde shooter trouwens. Veel vermakelijker dan CoD of BF, maar dat is een andere discussie.

  10. 371 XP
    Booyah's avatar

    Battlefield Bad Company 2 blijft de beste uit BF serie!

  11. 846 XP
    Dju-Dju's avatar

    alle treyarch game’s zijn goed vind ik.
    had zelf ook liever dan treyarch dit jaar cod uitbracht zodat ik nog zoet was met multiplayer en zombies. indien die van sledgehammer tegen valt.

  12. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Cod4 was sowieso de beste. De nieuwe cod heb ik nog mijn twijfels over maar ga hem denk ik toch wel kopen.

    +1, Ik vind COD4 ook het beste. Ik heb dat spel 3 jaar lang non stop gespeeld. Ik heb de laatste COD niet eens meer gekocht, en ga de nieuwe ook niet meer kopen.

    Na COD4 zijn ze het gaan uitmelken met elk jaar een nieuwe game. Treyarch leverde met WAW al helemaal troep. En nadat de Vince Zampella en Jason West zijn ontslagen door activision is de studio van Infinity Ward leeglopen. Daarna is het ook bergafwaarts gegaan met Infinity Ward.

  13. 106 XP
    samet5's avatar

    Nou ik denk dat ik niet verkeerd zat!
    nu ik die trailer zie van AW ben ik erg geschrokken het is geen schietspel meer, maar eerder avontuur in je jetpack. Dit slaat nergens op!

  14. 1870 XP
    R*forever's avatar

    +1, Ik vind COD4 ook het beste. Ik heb dat spel 3 jaar lang non stop gespeeld. Ik heb de laatste COD niet eens meer gekocht, en ga de nieuwe ook niet meer kopen.

    Na COD4 zijn ze het gaan uitmelken met elk jaar een nieuwe game. Treyarch leverde met WAW al helemaal troep. En nadat de Vince Zampella en Jason West zijn ontslagen door activision is de studio van Infinity Ward leeglopen. Daarna is het ook bergafwaarts gegaan met Infinity Ward.

    Treyarch is dan wel de enigste met inovatieve cod en verslavende gameplay…
    Bo2 wordt nu gezien als een van de beste cod’s na MW2…..

    Ik ben eerlijk gezegd blij. Het is eindelijk weer hectisch en zeer tactical. Het lijkt echt troep door al die kleuren enz… Maar wat mij opvalt is dat competief gaming echt wel centraal staat hier… Ik zeg het nog maals : bye bye campers !!

    Wat battlefield betreft. Je hebt gelijk dat er meer wordt aan gewerkt. Het is groter en prachtig maar het is totaal niet te vergelijken met cod. Bf is een war game.. Alles draait hier om soldaatje te spelen en WOW momenten…

    Cod is meer competief gericht, fast phaced action, en bevat meer skill. Oke ja dat laatste is verdwenen in ghosts door al die campers. Maar al bij al was het belangrijkste de vibes!

    In MW2 stond de killcams echt centraal als een humilation ! Deze cod lijkt me echt wel sick alleen ben ik bang dat er overpowerde exclusieve mogelijk heiden zijn door de suply drops…

    De suit lijkt dan weer echt een beetje te… Maar aan de andere kant maakt het eindelijk een einde aan campers en phast phased gameplay…

    Oke ja ik geef toe dat ze RIP offen maar vergelijk het zeker niet… Het blijft cod enkel is zijn DNA teveel verscholen in zijn NIEUW FUTURISTISCH JASJE….

    Al denk ik wel dat treyarch wel zwaar gaat ownen…

  15. 357 XP
    Mausie's avatar

    Tjaa had eerst hoge verwachting toen ik hoorde dat sledgehammer game ging maken, toen ik eerste gameplay beelden zag dacht echt ik van wtf, dus de verwachting waren helemaal weg, tot het moment dat ze vandaag de MP lieten zien.
    Pff mijn verwachtingen zijn helemaal terug gekeerd hoe mee MP beelden ik zie hoe leuker ik het begin te vinden eigenlijk, zal hem mis toch nog gaan halen =$

  16. 2457 XP
    peyj's avatar

    Tjaa had eerst hoge verwachting toen ik hoorde dat sledgehammer game ging maken, toen ik eerste gameplay beelden zag dacht echt ik van wtf, dus de verwachting waren helemaal weg, tot het moment dat ze vandaag de MP lieten zien.
    Pff mijn verwachtingen zijn helemaal terug gekeerd hoe mee MP beelden ik zie hoe leuker ik het begin te vinden eigenlijk, zal hem mis toch nog gaan halen =$

    Dat had ik nou ook. Hoewel ik nog wel hoop dat ze een keer weer terug gaan naar huidige tijd of WWII. Ik ben ooit met CoD WaW begonnen op de pc, daarna MW2. Ik vond MW2 heel erg wennen, maar wel super leuk om te spelen. Voor de PS3 was BO mn eerste CoD en ik vond deze zelf wel vermakelijk, maar het viel grafisch gewoon tegen. MW3 en BOII heb ik helemaal kapot gespeeld. Ghosts speel ik nu weer een beetje, maar ik vind het echt tegenvallen. Zeker de microtransacties hebben ze volledig uitgebuit. En het meest jammere is dat er heel veel spelers zijn die hierin meegaan. Ik hoop echt dat dit concept in mindere mate wordt toegepast.

  17. 357 XP
    Mausie's avatar

    Dat had ik nou ook. Hoewel ik nog wel hoop dat ze een keer weer terug gaan naar huidige tijd of WWII. Ik ben ooit met CoD WaW begonnen op de pc, daarna MW2. Ik vond MW2 heel erg wennen, maar wel super leuk om te spelen. Voor de PS3 was BO mn eerste CoD en ik vond deze zelf wel vermakelijk, maar het viel grafisch gewoon tegen. MW3 en BOII heb ik helemaal kapot gespeeld. Ghosts speel ik nu weer een beetje, maar ik vind het echt tegenvallen. Zeker de microtransacties hebben ze volledig uitgebuit. En het meest jammere is dat er heel veel spelers zijn die hierin meegaan. Ik hoop echt dat dit concept in mindere mate wordt toegepast.

    Microtransacties blijf je toch houden, welke game heeft dat tegenwoordig niet en waar gebeurt het tegenwoordig niet.

  18. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Ik heb alle COD’s gespeeld vanaf MW2, en ik ben van mening dat alleen Ghosts gigantisch slecht is. Ik speel ook BF4 maar die gameplay is bijna niet te vergelijken met die van COD. Ik heb eigenlijk wel zin in COD: AW. Ik ben wel een voorstander van innovatie en dus ook misschien wel van die exoskeletons, ik ben alleen benieuwd of je door die dingen veel bullshit deaths krijgt.
    Zoals ik die multiplayer reveal heb gezien lijkt het me een zeer vermakelijke game!

  19. 249 XP
    Timon's avatar

    Sluit me aan bij de mening van Samet. Tot CoD MW2 heb ik genoten van Call of duty, maar sinds MW3 is de serie bergafwaarts gegaan naar mijn mening. Ook Battlefield 3 & 4 konden me niet echt interesseren, Bad Company 2 daarentegen wel.

    Ik heb mezelf afgevraagd of ik mijn oninteresse te wijten heb aan het toenemende futurisme in shooters, of het feit dat ik de schietspelletjes simpelweg ontgroeid ben. Een ding is in ieder geval duidelijk; CoD AW komt er bij mij niet in.

  20. 486 XP
    distefano's avatar

    ik heb gisteren op de gamescom advanced warfare kunnen spelen en deze sloeg heel dik tegen .
    Ik heb altijd cod gespeeld tot en met ghosts maar de deze laat ik echt aan mij voorbijgaan .
    Enorm hard teleurgesteld was ik nadat ik het gespeeld had .
    Volgens mij hebben ze de engine ook nog steeds niet veranderd.
    die exo heeft ook geen enkele toegevoegde waarde en is totaal niet cod !
    Deze game gaat serieuze klappen krijgen !

  21. 5399 XP
    PattyS3's avatar

    Ik geloof dat het een hele tijd geleden is dat ik voor het laatst mijn mening heb gegeven over Call of Duty. Veel oude PSX-Sensers weten misschien nog wel dat ik een enorme CoD hater / BF fanboy was.

    Ik zei voorheen namelijk altijd dat CoD elk jaar 90% van hetzelfde is en dat innovatie ver te zoeken is. De gameplay is altijd hetzelfde en het enige wat met elke titel veranderd zijn de maps, wapens, killstreaks en perks + een nieuwe singleplayer campaign en dat is het eigenlijk wel. Ik riep altijd dat ze met betere graphics moeten komen en dat ze de core gameplay op de schop moeten nemen en deze proberen interessanter en vernieuwender te maken.

    Nu, met Call of Duty: Advanced Warfare heb ik eindelijk idee dat ze de graphics wat hebben opgepoetst en vooral de core gameplay onder handen hebben genomen. De toevoeging van het exo skeleton die de mogelijkheid tot o.a. double jumps geeft zorgt voor een totaal nieuwe dimensie binnen de Call of Duty gameplay. Hier kan de franchise misschien daadwerkelijk spelers mee terugwinnen die ze voorheen verloren heeft vanwege het grote gebrek aan innovatie.

    Maar nu lijkt er eindelijk innovatie te zijn binnen de franchise, is het weer niet goed. Ik hoor heel veel mensen zeuren dat ze de game niet gaan kopen omdat het té futuristisch is. Het grappige is dat dit ook vaak de mensen waren die zaten te zeuren over innovatie binnen Call of Duty en dat het altijd maar het zelfde is. Mensen zijn bang voor een doelzoekende granaat of vizieren waarmee je door muren heen kan kijken. Misschien zitten die zaken er wel in maar als Call of Duty developers ergens goed in zijn dan is dat balancen en zorgen dat dit soort dingen bijvoorbeeld niet overpowered worden.

    De redelijk futuristische setting vind ik een geweldige stap in de goede richting. Niet alleen vanwege het feit dat de moderne oorlogssetting door zowat elke FPS game / franchise uitgemolken wordt, maar ook omdat een futuristische game veel meer creativiteit geeft aan de ontwikkelaars. Zij kunnen van alles bedenken wat de gameplay kan verbeteren, zonder te hoeven kijken of het wel realistisch is in een moderne setting bijvoorbeeld.

    Maar goed, Call of Duty: Advanced Warfare is nog niet eens zóóó futuristisch (voor degene die denken dat we met laserzwaarden en laserpistolen gaan vechten ofzo). De wapens, gadgets, e.d. hebben namelijk nog steeds veel raakvlakken met de moderne wereld. De developers hebben expliciet gekeken naar hoe deze zaken er over een aantal jaar uit zouden kunnen zien en dus hoever de ontwikkeling is van nieuwe soorten wapens, gadgets e.d.

    Maar goed, dit is mijn mening / visie of hoe je het ook wilt noemen. Ik ga Call of Duty: Advanced Warfare in ieder geval een kans geven. De gameplay die ik gezien heb was erg vet. Tegen de mensen die afhaken vanwege de futuristische setting zou ik zeggen niet zeuren en probeer het gewoon een kans te geven. Het gaat om de gameplay en deze voelt straks waarschijnlijk erg fris aan.

  22. 2457 XP
    peyj's avatar

    Maar nu lijkt er eindelijk innovatie te zijn binnen de franchise, is het weer niet goed. Ik hoor heel veel mensen zeuren dat ze de game niet gaan kopen omdat het té futuristisch is. Het grappige is dat dit ook vaak de mensen waren die zaten te zeuren over innovatie binnen Call of Duty en dat het altijd maar het zelfde is. Mensen zijn bang voor een doelzoekende granaat of vizieren waarmee je door muren heen kan kijken. Misschien zitten die zaken er wel in maar als Call of Duty developers ergens goed in zijn dan is dat balancen en zorgen dat dit soort dingen bijvoorbeeld niet overpowered worden.

    De redelijk futuristische setting vind ik een geweldige stap in de goede richting. Niet alleen vanwege het feit dat de moderne oorlogssetting door zowat elke FPS game / franchise uitgemolken wordt, maar ook omdat een futuristische game veel meer creativiteit geeft aan de ontwikkelaars. Zij kunnen van alles bedenken wat de gameplay kan verbeteren, zonder te hoeven kijken of het wel realistisch is in een moderne setting bijvoorbeeld.

    Maar goed, Call of Duty: Advanced Warfare is nog niet eens zóóó futuristisch (voor degene die denken dat we met laserzwaarden en laserpistolen gaan vechten ofzo). De wapens, gadgets, e.d. hebben namelijk nog steeds veel raakvlakken met de moderne wereld. De developers hebben expliciet gekeken naar hoe deze zaken er over een aantal jaar uit zouden kunnen zien en dus hoever de ontwikkeling is van nieuwe soorten wapens, gadgets e.d.

    Maar goed, dit is mijn mening / visie of hoe je het ook wilt noemen. Ik ga Call of Duty: Advanced Warfare in ieder geval een kans geven. De gameplay die ik gezien heb was erg vet. Tegen de mensen die afhaken vanwege de futuristische setting zou ik zeggen niet zeuren en probeer het gewoon een kans te geven. Het gaat om de gameplay en deze voelt straks waarschijnlijk erg fris aan.

    Het balanceren is sinds ghosts verbetert.. In MW3 en BOII had je met name SMG’s die in combinatie met de juiste perks echt overpowerd maken. Kan je zeggen dat het bij de game hoort om de strategisch je perks te kiezen, maar soms ging het wel heel ver dat je van grote afstand makelijker met een SMG een kill kon maken dan een sniper. Aan één kant vind ik het leuker dat ze futuristischer te werk gaan, maar ook weer niet. BOII, Ghosts en nu AW gaan ieder een andere kant op met futuristische gedeelte. Andere wapens, wereld, scenarios, etc. Het zou mooi zijn geweest hier één lijn in te trekken (hoe onmogelijk dat ook is met verschillende ontwikkelaars). Ik was eerst sceptisch over de verhalen, maar ik kijk steeds meer uit naar meer te zien van deze game. Maar ik hoop wel dat ze een keer terug gaan naar de roots :).

  23. 93 XP
    desneeuwman80's avatar

    Het balanceren is sinds ghosts verbetert.. In MW3 en BOII had je met name SMG’s die in combinatie met de juiste perks echt overpowerd maken. Kan je zeggen dat het bij de game hoort om de strategisch je perks te kiezen, maar soms ging het wel heel ver dat je van grote afstand makelijker met een SMG een kill kon maken dan een sniper. Aan één kant vind ik het leuker dat ze futuristischer te werk gaan, maar ook weer niet. BOII, Ghosts en nu AW gaan ieder een andere kant op met futuristische gedeelte. Andere wapens, wereld, scenarios, etc. Het zou mooi zijn geweest hier één lijn in te trekken (hoe onmogelijk dat ook is met verschillende ontwikkelaars). Ik was eerst sceptisch over de verhalen, maar ik kijk steeds meer uit naar meer te zien van deze game. Maar ik hoop wel dat ze een keer terug gaan naar de roots :).

    Heb veel Call of Duty gespeeld, maar ik ben het tegenwoordig snel zat door de gameplay. Gungame is wel leuk, maar verder heb ik het al zoveel gespeeld dat het eentonig werd. Heb ik ook bij Battlefield 3 en 4, maar bij de laatste werd ik gek van de lag, bugs en netcode.

    Nu werkt het wel en toffe aan BF is de variatie door de voertuigen. Komende tijd Dragon´s Teeth spelen, maar ik heb niet meer de drang om het lang te blijven spelen. Kijk eerder uit naar Destiny, want mijn voorkeur gaat eerder uit naar sci-fi dan moderne oorlogsvoering. Vandaar dat ik liever Killzone: SF online speel. Dat is pas echt genieten online en veel teamplay. Zwaard ondergewaardeerde shooter trouwens. Veel vermakelijker dan CoD of BF, maar dat is een andere discussie.

    Ik hoop dat je gelijk hebt wat betreft killzone shadow fall.
    Ik wilde graag een nieuwe shooter halen dit najaar, maar bij het zien van cod aw gaat hem dit niet worden voor mij, ik hou er gewoon niet van, van dat rondvliegen, zonder enige tactiek en 10 redbulls moeten drinken wil je überhaupt mee kunnen. Daarnaast battlefield 4 verkocht omdat ik het vrij snel saai vond worden en hardline vond ik wat ik heb gezien de graphics tegenvallen.
    Dus uiteindelijk besloten killzone shadow fall te halen om me met deze multiplayer daar het komende jaar mee te vermaken.

  24. 357 XP
    Mausie's avatar

    Ik hoop dat je gelijk hebt wat betreft killzone shadow fall.
    Ik wilde graag een nieuwe shooter halen dit najaar, maar bij het zien van cod aw gaat hem dit niet worden voor mij, ik hou er gewoon niet van, van dat rondvliegen, zonder enige tactiek en 10 redbulls moeten drinken wil je überhaupt mee kunnen. Daarnaast battlefield 4 verkocht omdat ik het vrij snel saai vond worden en hardline vond ik wat ik heb gezien de graphics tegenvallen.
    Dus uiteindelijk besloten killzone shadow fall te halen om me met deze multiplayer daar het komende jaar mee te vermaken.

    Scheelt youtuber 9lives heeft een filmpje gemaakt waar in hij uitlegt dat sledgdehammer ok een modes heeft waar het springen niet inzit, gewoon “oldskool” lopen en rennen.

  25. 93 XP
    desneeuwman80's avatar

    Scheelt youtuber 9lives heeft een filmpje gemaakt waar in hij uitlegt dat sledgdehammer ok een modes heeft waar het springen niet inzit, gewoon “oldskool” lopen en rennen.

    Oké dat is wel beter maar voor mij blijft het grootste deel toch dat je bouncent door de game gaat.

  26. 106 XP
    samet5's avatar

    Haha! hoe vet! tijdje terug topic gemaakt tijdens het wachten voor een toekomstige Call of Duty AW met jetpacks, endan krijgen we weer zo een jetpack game te erg voor woorden waar CoD heen gaat…… wanneer krijgen we nou eens een serieuze oorlog spel?

  27. 224 XP
    jiang153's avatar

    Gelukkig geen WW2 setting. Vroeger al genoeg van gehad.

  28. 2457 XP
    peyj's avatar

    Gelukkig geen WW2 setting. Vroeger al genoeg van gehad.

    Maar op alle “moderne” consoles kennen we hoofdzakelijk hedendaagse of futuristische settings. Een WWII game zou ik juist wel weer een keer willen :). De sfeer in zo’n game is toch uniek. Ik blijf hopen dat ze ooit een keer weer terug gaan, maar ik betwijfel het.

  29. 567 XP
    roeloffzen's avatar

    Maar op alle “moderne” consoles kennen we hoofdzakelijk hedendaagse of futuristische settings. Een WWII game zou ik juist wel weer een keer willen :). De sfeer in zo’n game is toch uniek. Ik blijf hopen dat ze ooit een keer weer terug gaan, maar ik betwijfel het.

    Hoop ik ook, WO2 blijft vet. Heb helemaal niets met het futuristische, jetpacks etc. etc. Had gehoopt dat de nieuwe COD weer een mooie setting had maar toen ik ze het beeld over zag vliegen en ik het jaartal 2065 zag staan haak ik al weer af.

  30. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    In mijn optiek heb je het mis, jij beweerd dat na Modern Warfare geen goede COD’s meer zijn gemaakt, maar neem
    Black Ops 2. Dit was veruit de meest gebalanceerde COD.