Forum

Topic: Gezocht: iemand die black ops 1 speelt voor de date night troffee enz …

Anoniem's avatar

Geachte gamers

Bij deze zoek ik wat spelers die nog black ops 1 bij de hand hebben. Ik heb namelijk de meest makkelijkste trofee nog steeds niet unlocked:

NAMELIJK: date night= bekijk een clip samen met een vriend uit je psn lijst…

En moesten er zombie veteranen zijn: de zombie trofeeën heb ik ook nog nodig. Ben sinds gisteren avond begonnen en heb al bijna platina…

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 518 XP
    recsto's avatar

    Geachte gamers

    Bij deze zoek ik wat spelers die nog black ops 1 bij de hand hebben. Ik heb namelijk de meest makkelijkste trofee nog steeds niet unlocked:

    NAMELIJK: date night= bekijk een clip samen met een vriend uit je psn lijst…

    En moesten er zombie veteranen zijn: de zombie trofeeën heb ik ook nog nodig. Ben sinds gisteren avond begonnen en heb al bijna platina…

    nodig gewoon iedereen uit die bij je recent players staat in black ops. zo heb ik deze gehaald. speel een aantal potjes en nodig dan iedereen uit. join altijd wel iemand. en als hij joint snel op play drukken

  2. 802 XP
    phinal's avatar

    De zombie trophy’s zijn niet al te moeilijk sinds BO is overgenomen door hackers die de gekste dingen kunnen.
    Gewoon een van de velen hackers vragen of hij je even wil helpen en je hebt de trophy’s in je zak

  3. 471 XP
    Therockbrothers's avatar

    De zombie trophy’s zijn niet al te moeilijk sinds BO is overgenomen door hackers die de gekste dingen kunnen.
    Gewoon een van de velen hackers vragen of hij je even wil helpen en je hebt de trophy’s in je zak

    Dat valt wel mee hoor, ik kom bijna nooit hackers tegen in black ops.

    Ik wil je wel helpen met die trophy’s, ik had zelf namelijk World at War, Black ops en Black ops 2 ook op de planning om platina te halen.

  4. 8 XP
    knaan's avatar

    Geachte gamers

    Bij deze zoek ik wat spelers die nog black ops 1 bij de hand hebben. Ik heb namelijk de meest makkelijkste trofee nog steeds niet unlocked:

    NAMELIJK: date night= bekijk een clip samen met een vriend uit je psn lijst…

    En moesten er zombie veteranen zijn: de zombie trofeeën heb ik ook nog nodig. Ben sinds gisteren avond begonnen en heb al bijna platina…

    voeg mij maar toe ik speel et nog vaak : bonecrucher22

  5. 1870 XP
    R*forever's avatar

    EDIT: trophy hunting schema:
    …………………………………..
    PS4:
    Thief ps4
    Sniper elite 3

    PS3:
    Max Payne 3(IK GEEF NIET OP!!!)
    Ghost recon future SOLDIER : SPELERS GEZOCHT VOOR DE SURVIVAL/coöp !
    MEDAL OF HONOR WARFIGHTER

    Nog twijfels….

    Saboteur( deze game doet zo pijn aan mijn ogen! Zo onafgewerkt maar zo goede gameplay….)
    BLACK OPS 2(Dankzij de zombie trofeeen en vooral de absurde trophy: challenge accomplished )
    Uncharted 3(de game lijkt me niet echt super)
    Assassin’s creed brotherhood(door de mega saaie multiplayer)
    Assassin’s creed revelations(door de mega saaie multiplayer)
    Call of duty world at war..(soms lijkt het me gewoon wat te saai… Spel is uitgeleend)
    God of war ASCENSION fully upgrade kratos lijkt me frustrerend als je weet dat je er zo dichtbij zat 🙁 )