Forum

Topic: Destiny PS4

Anoniem's avatar

hoi,
ik wil destiny spelen maar hij geeft bij mij een foutcode aan.
de foutcode is CE-34632-8 hebben andere mensen hier ook last van?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

100 reacties

  1. 545 XP
    Senor el Tigre's avatar

    Ja, komt omdat je een pre-load hebt. De beta is nog niet gestart, dus krijg je een foutmelding. Officieel kunnen mensen de beta pas na 19.00 downloaden, echter omdat jij het via de PS Store hebt gedaan heb je het eerder door pre-load. Maar je kan het daardoor nog niet starten.

    De beta begint om 19.00u, daarna zou je het dus moeten kunnen starten.

  2. 233 XP
    Johnny's avatar

    ooh ok 19:00 uur dus ik dacht 18:00 thnx for the heads up πŸ™‚

  3. 545 XP
    Senor el Tigre's avatar

    18.00 GMT πŸ˜‰ dus in Nederland +1 erbij 19.00

  4. 393 XP
    Dj_Kramer's avatar

    Ik wacht ook met smart, en dan had die store het ook weer even moeilijk te voortduren. Beetje jammer weer. Maar goed, zal hem zo downloaden, voeg me maar toe op pan. Kunnen we samen spelen Dj_Kramer

  5. 233 XP
    Johnny's avatar

    mij psn is KILLA_187_CBORG

  6. 846 XP
    Dju-Dju's avatar

    heerlijk als de site overbelast is

  7. 1199 XP
    chris65's avatar

    telkens een foutmelding dat er onderhoud op de site plaatsvind. Geen goed teken als een ontwikkelaar standaard niet de waarheid verteld πŸ˜‰ Of zou men toch onderhoud plegen op het moment dat de beta online gaat?

    waarom heb ik drie codes gekregen?

  8. Redacteur - 631 XP
    Assasination-G's avatar

    telkens een foutmelding dat er onderhoud op de site plaatsvind. Geen goed teken als een ontwikkelaar standaard niet de waarheid verteld πŸ˜‰ Of zou men toch onderhoud plegen op het moment dat de beta online gaat?

    waarom heb ik drie codes gekregen?

    Zodat je ook aan je vrienden kan geven.

  9. 1199 XP
    chris65's avatar

    voorlopig nog niks weg te geven. Eindelijk de codes te zien maar nu doet de ps store raar

  10. 393 XP
    Dj_Kramer's avatar

    sony moet daar toch echt eens wat tijd in gaan steken.
    dit is zo echt helemaal niks. en dat voor zo’n netwerk. dit zijn misschien enkele 10000den mensen. stel je voor met een miljoen.
    wat een blamage dit weer!

  11. 233 XP
    Johnny's avatar

    stel mongolen bij sony.
    word er zon dikke beta gereleased
    gaan ze aan de store werken
    wat een poep bende

  12. Redacteur - 631 XP
    Assasination-G's avatar

    stel mongolen bij sony.
    word er zon dikke beta gereleased
    gaan ze aan de store werken
    wat een poep bende

    Er is geen maintenance, komt door overbelasting.

  13. 389 XP
    Suugie's avatar

    Ik weet niet wat ik heb gedaan maar ik heb 6 codes volgens de site van bungie…
    hoef er maar 1 te redeemen toch?

  14. 233 XP
    Johnny's avatar

    QE2P-54NP-83A8
    2NQ4-45NC-K6D7

    voor de liefhebbers

  15. 7 XP
    funklasoul's avatar

    kan iemand een code pmen thnx

  16. Redacteur - 631 XP
    Assasination-G's avatar

    Ik weet niet wat ik heb gedaan maar ik heb 6 codes volgens de site van bungie…
    hoef er maar 1 te redeemen toch?

    Klopt, de andere 5 kan je aan vrienden of vreemden weggeven, wat je maar wilt.

  17. 233 XP
    Johnny's avatar

    je kan het spel ook gewoon preorderen kost niks en dan kan je de beta ook downloaden πŸ˜‰

    Klopt, de andere 5 kan je aan vrienden of vreemden weggeven, wat je maar wilt.

    normaal krijg je maar 3 codes 6 is wel overdreven, of je moet miss een deluxe editie besteld hebben dat je er daarom 6 krijgt

  18. 389 XP
    Suugie's avatar

    je kan het spel ook gewoon preorderen kost niks en dan kan je de beta ook downloaden πŸ˜‰

    normaal krijg je maar 3 codes 6 is wel overdreven, of je moet miss een deluxe editie besteld hebben dat je er daarom 6 krijgt

    Ik verwachte er 3 dus dat is wel gek ja, nouja als ik eindelijk een werkende beta heb geef ik de rest weg

  19. Redacteur - 631 XP
    Assasination-G's avatar

    je kan het spel ook gewoon preorderen kost niks en dan kan je de beta ook downloaden πŸ˜‰

    normaal krijg je maar 3 codes 6 is wel overdreven, of je moet miss een deluxe editie besteld hebben dat je er daarom 6 krijgt

    Heb zelf ook geen idee waarom Suugie er zoveel kreeg.

  20. 361 XP
    Denders's avatar

    Iemand al de beta kunnen starten? Ik krijg nog steeds die fout code

  21. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    Ik verwachte er 3 dus dat is wel gek ja, nouja als ik eindelijk een werkende beta heb geef ik de rest weg

    werken allemaal gewoon de is overbelasting πŸ™

  22. 233 XP
    Johnny's avatar

    indd apart ja hahahaha.
    Het moet nou toch wel gaan werken lijkt me, zijn nu al 45 min verder.
    ik wil knallen

  23. 389 XP
  24. 1199 XP
    chris65's avatar

    in het verleden troostte ik mij weleens met de gedacht dat het online gamen gratis was en nam daarmee een netwerk probleem voor lief. Nu ik moet betalen voor online gaming verwacht ik ook iets terug van sony. Hopelijk gaan ze daar wat aan doen.

  25. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    http://downdetector.com/status/playstation-network
    hoogtepunt is geweest lijkt me

    jE KOMT NOG GEEN STEEK VERDER πŸ™

  26. 361 XP
    Denders's avatar

    in het verleden troostte ik mij weleens met de gedacht dat het online gamen gratis was en nam daarmee een netwerk probleem voor lief. Nu ik moet betalen voor online gaming verwacht ik ook iets terug van sony. Hopelijk gaan ze daar wat aan doen.

    Wil geen flame war beginnen, maar wat verlang ik soms terug naar xbox live.

  27. 1199 XP
    chris65's avatar

    ik heb nog twee codes in de aanbieding. Dus een pm als je er eentje wilt.

  28. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    in het verleden troostte ik mij weleens met de gedacht dat het online gamen gratis was en nam daarmee een netwerk probleem voor lief. Nu ik moet betalen voor online gaming verwacht ik ook iets terug van sony. Hopelijk gaan ze daar wat aan doen.

    Meer servers aanschaffen maar dan moet playstation opgesplitst worden want de schulden van Sony moeten ook betaald worden πŸ™

  29. 1199 XP
    chris65's avatar

    Meer servers aanschaffen maar dan moet playstation opgesplitst worden want de schulden van Sony moeten ook betaald worden πŸ™

    ik wens sony al het goede, maar ik hoop niet dat ze de gelden van het psn investeren in het maken van tv’s.

    Wil geen flame war beginnen, maar wat verlang ik soms terug naar xbox live.

    ik xbox live is een betaal service dus mag je ook wat meer van verwachten. Ik hoop dat nu het psn ook een betaal service is geworden, dat het niveau omhoog gaat

    geen codes meer over

  30. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    Ik geef het op over 2 uur weer proberen , en dan morgen gamen wat 15Gb is ook niet 1,2,3 binnen vooral niet via PSN :(verwacht pas dat ik rond 05:00 kan gamen πŸ™

  31. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Ik.heb nog niet eens een mail met de codes wtf?

  32. 573 XP
    Dutchpride0318's avatar

    Hèhè eindelijk online !

  33. 233 XP
    Johnny's avatar

    lol ik downloade de game net gewoon met 12 mb per seconde ong πŸ˜›

  34. 387 XP
    Freddy198824's avatar

    Hier geen enkel probleem 73% nog 27 tegaan en dan knallen maar.

  35. 233 XP
    Johnny's avatar

    hahaha weinig knallen freddy πŸ˜‰

  36. 1199 XP
    chris65's avatar

    ik had de game binnen enkele seconden binnen. ik geloofde het eerst niet, maar ik moet nu een class kiezen. Doe ik na het journaal (kan ik er nog even over nadenken πŸ™‚ ).

  37. 397 XP
    WushuDanny's avatar

    Is niet echt een server probleem.
    De beta die je hebt gedownload was maar 170mb.
    Als je naar Destiny Beta gaat op je ps4 en op de options knop en dan information klikt dan zie je dat hij aan het downloaden is.

    Deze download word niet weergegeven in je notification download tab.

    EN voor iedereen die Destiny in de store ge preordered heeft voor de beta maar niet voor de game wil betalen straks.
    In de Sony ToS staat dat als je gebruik blijft maken van het promo materiaal dat je verkregen hebt van een pre order, nadat je de pre order hebt geannuleerd, dan moet je gewoon nog voor het product betalen.
    http://www.sonyentertainmentnetwork.com/en-gb/terms-of-service/

  38. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Meer mensen zonder email?

  39. 1199 XP
    chris65's avatar

    Is niet echt een server probleem.
    De beta die je hebt gedownload was maar 170mb.
    Als je naar Destiny Beta gaat op je ps4 en op de options knop en dan information klikt dan zie je dat hij aan het downloaden is.

    Deze download word niet weergegeven in je notification download tab.

    EN voor iedereen die Destiny in de store ge preordered heeft voor de beta maar niet voor de game wil betalen straks.
    In de Sony ToS staat dat als je gebruik blijft maken van het promo materiaal dat je verkregen hebt van een pre order, nadat je de pre order hebt geannuleerd, dan moet je gewoon nog voor het product betalen.
    http://www.sonyentertainmentnetwork.com/en-gb/terms-of-service/

    ok, ik vond het al zo raar dat hij zo snel binnen was. Dan mag ik wel een 200mbps verbinding hebben … door de ps4 wordt die geknepen tot ongeveer 60. Hopelijk is hij na het journaal voldoende gedownload

    Meer mensen zonder email?

    ik heb me destijds aangemeld voor de beta. Daarna via de email een bevestiging gekregen en ik moest een console kiezen. Vandaag gekeken op bungie.net en ingelogd via mijn psn account. Daar stonden de codes. Geen email gekregen

  40. 11 XP
    BoxSharkGaming's avatar

    Na 1 uur en 23 minuten proberen kom ik niet eens de playstation store binnen. Dit slaat gewoon nergens op!

  41. 233 XP
    Johnny's avatar

    Is niet echt een server probleem.
    De beta die je hebt gedownload was maar 170mb.
    Als je naar Destiny Beta gaat op je ps4 en op de options knop en dan information klikt dan zie je dat hij aan het downloaden is.

    Deze download word niet weergegeven in je notification download tab.

    EN voor iedereen die Destiny in de store ge preordered heeft voor de beta maar niet voor de game wil betalen straks.
    In de Sony ToS staat dat als je gebruik blijft maken van het promo materiaal dat je verkregen hebt van een pre order, nadat je de pre order hebt geannuleerd, dan moet je gewoon nog voor het product betalen.
    http://www.sonyentertainmentnetwork.com/en-gb/terms-of-service/

    dus dat wil zeggen als ik hem nu uit de store heb gepreordered,
    en na de beta betaal ik hem niet omdat ik gewoon de disc heb.
    moet ik em dan gewoon betalen wat een onzin.
    ach ja ik zie wel wat er gebeurd.
    ik heb zoiezo ook de code in gevuld voor de beta dus

  42. 101 XP
    Jasonace7's avatar

    is er iemand die een beta key nog heeft voor mij ik wil dit gewoon super graag spelen!!! ik zal u heel dankbaar zijn!!!!!!!!!!!!!!

  43. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    Ik.heb nog niet eens een mail met de codes wtf?

    Inloggen. Bij de site slimmerd

  44. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Inloggen. Bij de site slimmerd

    Ja doe ik nu ook. Maar ze beloofden vanaf het begin dat de codes ook gemaild zouden worden. Slimmerd.

  45. 573 XP
    Dutchpride0318's avatar

    is er iemand die een beta key nog heeft voor mij ik wil dit gewoon super graag spelen!!! ik zal u heel dankbaar zijn!!!!!!!!!!!!!!

    Jdst-gq67-p284
    G5ha-3kr2-xghr

    De beta is echt sick !!

  46. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    Ja doe ik nu ook. Maar ze beloofden vanaf het begin dat de codes ook gemaild zouden worden. Slimmerd.

    Dat is niet gebeurd volgens mij bij niemand , dat jij zo naΓ―ef ben om het te geloven is jou probleem πŸ˜‰

    je komt toch niet online dus zoveel heb je niet gemist

  47. 233 XP
    Johnny's avatar

    hier werkt ie nog steeds niet πŸ™

  48. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    Jdst-gq67-p284
    G5ha-3kr2-xghr

    De beta is echt sick !!

    Had de beste man een Pm gegeven , er zijn meer kappers op de kust πŸ˜‰

  49. 393 XP
    Dj_Kramer's avatar

    Drama zit nu op 9 gig. En nu gaat het heul traag net ging het sneller

  50. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Dat is niet gebeurd volgens mij bij niemand , dat jij zo naΓ―ef ben om het te geloven is jou probleem πŸ˜‰

    je komt toch niet online dus zoveel heb je niet gemist

    Ja vreemd hΓ¨, geloven wat een ontwikkelaar vertelt? En dat jij niet online komt is jouw probleem, anderen komen namelijk wel online! πŸ˜›

  51. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    Ja vreemd hΓ¨, geloven wat een ontwikkelaar vertelt? En dat jij niet online komt is jouw probleem, anderen komen namelijk wel online! πŸ˜›

    Dus als iedereen codes heeft gaat er geen belletje rinkelen van ik zou eens op de site kijken . lekker slim weer

    Andere niet allemaal wat je kan zien als je eens leest

  52. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Een beetje normaal reageren zou wel mogelijk zijn toch?
    Bovendien zijn er oplossingen om foutcodes te omzeilen.

  53. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    Bovendien zijn er oplossingen om foutcodes te omzeilen.

    Op de pc kom je de ook niet op , ik heb al 10X de code ingevoerd bij bevestigen gaat die ook down , ik ben niet zo noob als jou die dat weet πŸ˜‰

    Mag je mag het dan haarfijn uitleggen aan ons ???????????

  54. 101 XP
    Jasonace7's avatar

    Jdst-gq67-p284
    G5ha-3kr2-xghr

    De beta is echt sick !!

    Heel erg bedankt voor de codes maar jammer genoeg probeer ik ze al een tijdje in te voeren maar is het volgens mij al gebruikt door andere ;(

    toch bedankt voor de moeite!

  55. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Op de pc kom je de ook niet op , ik heb al 10X de code ingevoerd bij bevestigen gaat die ook down , ik ben niet zo noob als jou die dat weet πŸ˜‰

    Mag je mag het dan haarfijn uitleggen aan ons ???????????

    Ik ga niet meer op jou in, je kan best op een normale manier discussie voeren.

  56. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    Ik ga niet meer op jou in, je kan best op een normale manier discussie voeren.

    Dan doe je het toch lekker niet , mij pak je de niet mee maar andere wel die morgen moeten werken etc ik ben vrij πŸ˜€

  57. 1199 XP
    chris65's avatar

    heren, een beetje lief zijn tegen elkaar. Ik begrijp best dat het frustrerend is als het niet lukt. De aanhouder wint, want ik ben nu aan het spelen. Ik heb daarvoor ook veel foutcodes gehad.

  58. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    heren, een beetje lief zijn tegen elkaar. Ik begrijp best dat het frustrerend is als het niet lukt. De aanhouder wint, want ik ben nu aan het spelen. Ik heb daarvoor ook veel foutcodes gehad.

    veel plezier ik heb de alpha Ook al gehad dus mis niet hoop. Ik kijk ook even wat ik doe misschien. Geef ik mijn code wel weg . Het te mooi weer om binnen. Te zitten. Eigenlijk. πŸ˜‰

  59. 1199 XP
    chris65's avatar

    veel plezier ik heb de alpha Ook al gehad dus mis niet hoop. Ik kijk ook even wat ik doe misschien. Geef ik mijn code wel weg . Het te mooi weer om binnen. Te zitten. Eigenlijk. πŸ˜‰

    vond je de alpha niet leuk (of interpreteer ik het nu verkeerd)? Tot nu toe is de beta erg leuk. Klopt van het weer, maar met een koud pilsje is het ook goed door te komen πŸ˜‰

  60. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    heren, een beetje lief zijn tegen elkaar. Ik begrijp best dat het frustrerend is als het niet lukt. De aanhouder wint, want ik ben nu aan het spelen. Ik heb daarvoor ook veel foutcodes gehad.

    Dat bedoel ik dus. Rustig blijven proberen in plaats van je frustraties op anderen af te reageren. Iedereen had dit natuurlijk al aan zien kunnen komen. Goh, dan zal je het morgen pas kunnen spelen. Ook weer niet zo erg.

  61. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    vond je de alpha niet leuk (of interpreteer ik het nu verkeerd)? Tot nu toe is de beta erg leuk. Klopt van het weer, maar met een koud pilsje is het ook goed door te komen πŸ˜‰

    Ik vond de alpha wel grappig. Maar het blijft een Halo achtige. Wereld. Waar ik totaal niet van Hou . En kom de totaal niet aan toe met dit weer heb ook nog sniper elite 3 liggen. En een berg vita games die ik moet uitspellen. Dat biertje. Mag je houden. Bah Bah heb liever een koude barco

  62. 221 XP
    Thomaswolf's avatar

    veel plezier ik heb de alpha Ook al gehad dus mis niet hoop. Ik kijk ook even wat ik doe misschien. Geef ik mijn code wel weg . Het te mooi weer om binnen. Te zitten. Eigenlijk. πŸ˜‰

    Mijn code die ik van jou heb gekregen is al in gebruik?

    Edit- Had een typfout gemaakt! Sorry mensen! Hij werkt dus WEL

  63. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    Mijn code die ik van jou heb gekregen is al in gebruik?

    Kan niet vreemd ik Kijk even de pm na

  64. 221 XP
    Thomaswolf's avatar

    Kan niet vreemd ik Kijk even de pm na

    Ja, had hem verkeerd ingetypt… xP

  65. 233 XP
    Johnny's avatar

    wat een drama kom er nog steeds niet op :(:(

  66. 1199 XP
    chris65's avatar

    Ik vond de alpha wel grappig. Maar het blijft een Halo achtige. Wereld. Waar ik totaal niet van Hou . En kom de totaal niet aan toe met dit weer heb ook nog sniper elite 3 liggen. En een berg vita games die ik moet uitspellen. Dat biertje. Mag je houden. Bah Bah heb liever een koude barco

    Ik heb geen ervaring met halo, dus kan het niet vergelijken. Ik vind het tot nu erg leuk.

    Ik herken dat probleem met te veel spellen nog niet gespeeld, die je eigenlijk nog wil spelen. Lang leve ps plus πŸ™‚ Van de week ook maar weer eens mijn vita gepakt voor gravity. Ook een tof spel. Als de beta is afgelopen dan ga ik daar weer eens mee verder.

  67. 276 XP
    G-vrus's avatar

    Dat downloaden van die 10 gb duurt wel errug lang nog maar op 5% na een kwartier :s

  68. 393 XP
    Dj_Kramer's avatar

    ik vind het ook weer vet.
    net of kom je weer thuis van een tijdje weg geweest πŸ˜‰
    ben er alweer druk mee aan het spelen πŸ™‚

  69. 397 XP
    WushuDanny's avatar

    Vette game!!

    Voor mensen die na het downloaden nog steeds een foutmelding krijgen.
    Settings -> PSN -> Restore license. Opnieuw opstarten en de Beta proberen.

    En voeg mij toe op PSN als je Destiny Beta samen wilt spelen.
    WushuDanny

  70. 96 XP
    Skillzone_NL's avatar

    heeft iemand nog een beta key voor mij over?

  71. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    Als iemand een code heeft,stuur maar via pm.

  72. 608 XP
    The_ghostmen's avatar

    als er iemand toevallig nog een codetje over heeft voor de ps3 pm me a.u.b..
    eventueel alvast bedankt

  73. 71 XP
    Rehabinum's avatar

    Zoekt er nog iemand codes voor PS4? Heb nog een paar over.

  74. 748 XP
    TheProphecy's avatar

    Zozo, wat een gruwelijke beta zeg.
    Ben normaal niet zo van de sci fi, maar dit ziet er zo goed uit.
    Gelijk deze game gepre orderd.

  75. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    Zoekt er nog iemand codes voor PS4? Heb nog een paar over.

    Check pm

  76. 321 XP
    The_darknessking's avatar

    Mocht er nog een key zijn, PM me πŸ™‚

  77. 748 XP
    TheProphecy's avatar

    Hier nog een key van mij!!!

    JNT6-JFNR-5G3Q

    Laat even een berichtje achter als je de key hebt gebruikt.
    Veel plezier ermee!!

  78. 28 XP
    Dennizzz's avatar

    Hier nog een key van mij!!!

    JNT6-JFNR-5G3Q

    Laat even een berichtje achter als je de key hebt gebruikt.
    Veel plezier ermee!!

    Ik heb m gebruikt! Bedankt

  79. 71 XP
    Rehabinum's avatar

    Check pm

    Gestuurd πŸ™‚

  80. 19 XP
    BrightLighton's avatar

    Gestuurd πŸ™‚

    Heb je miss ook een voor mij? Ik heb een PS4.

  81. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    Zozo, wat een gruwelijke beta zeg.
    Ben normaal niet zo van de sci fi, maar dit ziet er zo goed uit.
    Gelijk deze game gepre orderd.

    Alpha was nog van wow maar de beta brengt niet veel meer ga de game niet meer kopen , wordt cancelen was niet betaald bol πŸ˜‰ Acceptgiro altijd handig πŸ˜€

  82. 748 XP
    TheProphecy's avatar

    Alpha was nog van wow maar de beta brengt niet veel meer ga de game niet meer kopen , wordt cancelen was niet betaald bol πŸ˜‰ Acceptgiro altijd handig πŸ˜€

    Heb de alpha niet gespeeld, wist ook niet wat ik moest verwachten.
    In mijn geval erg positief!

    Ik heb m gebruikt! Bedankt

    Top!!
    En? Hoe bevalt het?

  83. 545 XP
    Senor el Tigre's avatar

    Alpha was nog van wow maar de beta brengt niet veel meer ga de game niet meer kopen , wordt cancelen was niet betaald bol πŸ˜‰ Acceptgiro altijd handig πŸ˜€

    Ehhhhhh je snapt dat de beta niet de volledige game is he? De beta is gewoon 99% gelijk aan de alpha qua content. snap niet hoe je kan zeggen: vond de alpha wow maar de beta (die dus identiek was eigenlijk) niet, dus maar cancelen…. Je vond de alpha toch vet? :S

  84. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    Ehhhhhh je snapt dat de beta niet de volledige game is he? De beta is gewoon 99% gelijk aan de alpha qua content. snap niet hoe je kan zeggen: vond de alpha wow maar de beta (die dus identiek was eigenlijk) niet, dus maar cancelen…. Je vond de alpha toch vet? :S

    Hij is niet 100% identiek aan de alpha , het begint toch heel anders de alpha, maar ik vindt het gewoon niet boeiend meer vijanden zijn vreemd en dom , het is leuk als je van halo/metroid sfeertje houd , kwa sfeertje vindt ik killzone veel leuker dan deze halo kloon zwaar overhypte game dit , ik lig nu ook liever in me badje van 360x75cm. πŸ˜‰ dan dat ik achter me tv dood zit te gaan en ga niet een airco kopen ben niet verslaafd aan game n ,

  85. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    Heb hier nog 2 codes:
    L8LE-P3N5-7L2Q
    PMCJ-AAN8-35B7

  86. 545 XP
    Senor el Tigre's avatar

    Hij is niet 100% identiek aan de alpha , het begint toch heel anders de alpha, maar ik vindt het gewoon niet boeiend meer vijanden zijn vreemd en dom , het is leuk als je van halo/metroid sfeertje houd , kwa sfeertje vindt ik killzone veel leuker dan deze halo kloon zwaar overhypte game dit , ik lig nu ook liever in me badje van 360x75cm. πŸ˜‰ dan dat ik achter me tv dood zit te gaan en ga niet een airco kopen ben niet verslaafd aan game n ,

    Ok man

  87. 389 XP
    Suugie's avatar

    Ehhhhhh je snapt dat de beta niet de volledige game is he? De beta is gewoon 99% gelijk aan de alpha qua content. snap niet hoe je kan zeggen: vond de alpha wow maar de beta (die dus identiek was eigenlijk) niet, dus maar cancelen…. Je vond de alpha toch vet? :S

    Je weet dat er in de beta ook team based gameplay is (conquest enzo).
    (tip voor t geval je t niet wist, geen belending ofzo)

  88. 5 XP
    AC_Black_Flag's avatar

    Heeft er iemand nog een code voor mij voor ps4?

  89. 96 XP
    Skillzone_NL's avatar

    heeft er iemand nog een code over voor mij?

  90. 8830 XP
    7th-son's avatar

    Zou iemand mij een code kunnen geven? Het liefst via een pm uiteraard, alvast bedankt!

  91. 545 XP
    Senor el Tigre's avatar

    Je weet dat er in de beta ook team based gameplay is (conquest enzo).
    (tip voor t geval je t niet wist, geen belending ofzo)

    klopt, dat was echter in de Alpha ook al het geval πŸ˜‰ Heb het een aantal keer gespeeld. Leuk enzo, maar niet de rede dat ik Destiny graag wil spelen. Wanneer de final game uit komt zal ik ook voornamelijk explore doen en co-op missies etc. Af en toe pvp erdoorheen om het af te wisselen en Legendary weapons te scoren. De beta heeft nieuwe maps, maar zelfde mode. Had liever een andere game mode gezien, omdat ik dat dus al gespeeld heb tijdens de alpha.

    Er komen echter wel updates volgens Bungie, geruchten zijn dat de maan open gaat om te exploren en de level cap omhoog gegooid wordt.

  92. 84 XP
    CABAxNL's avatar

    Zou iemand mij een code kunnen geven? Het liefst via een pm uiteraard, alvast bedankt!

    zal er 1 sturen, heb er toch nog 2

  93. 1978 XP
    Faunus's avatar

    Bungie heeft al aangegeven in een livestream van het weekend dat de level cap op 8 blijft. Hopelijk kunnen we nog wel ff naar de maan. Het wel een geweldige game trouwens. WAUW. Alles speelt al super.

    klopt, dat was echter in de Alpha ook al het geval πŸ˜‰ Heb het een aantal keer gespeeld. Leuk enzo, maar niet de rede dat ik Destiny graag wil spelen. Wanneer de final game uit komt zal ik ook voornamelijk explore doen en co-op missies etc. Af en toe pvp erdoorheen om het af te wisselen en Legendary weapons te scoren. De beta heeft nieuwe maps, maar zelfde mode. Had liever een andere game mode gezien, omdat ik dat dus al gespeeld heb tijdens de alpha.

    Er komen echter wel updates volgens Bungie, geruchten zijn dat de maan open gaat om te exploren en de level cap omhoog gegooid wordt.

  94. 545 XP
    Senor el Tigre's avatar

    Bungie heeft al aangegeven in een livestream van het weekend dat de level cap op 8 blijft. Hopelijk kunnen we nog wel ff naar de maan. Het wel een geweldige game trouwens. WAUW. Alles speelt al super.

    Jammer dat de cap niet omhoog gaat. Nja, zolang ze de maan in ieder geval open gooien voor explore, dan ben ik wel zoet tot de 27e. Over 10 minuten even mee doen met de Iron Banner! Hopelijk krijg ik een Legendary weapon. Vooralsnog is het niet duidelijk wat er met je progress en loot gebeurd na de beta. Ze hebben niks bevestigd, maar ook niks uitgesloten. Zie het zo gebeuren dat je progress wel reset, maar je je loot mag houden. Je hebt dan niet gelijk een voorsprong omdat je de wapens/gear toch niet kan gebruiken omdat je weer opnieuw moet levelen. En tegen de tijd dat je weer op je level zit en je gear/wapens kan gebruiken, hebben anderen ook weer andere loot gevonden. Dus maakt het niet gelijk oneerlijk zegmaar… Wie weet…

  95. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Nooit van plan om de game te kopen of ΓΌberhaupt interesse gehad maar de demo heeft me overtuigd. Wordt een instant buy!

  96. 3 XP
    john-br's avatar

    iemand nog een key voor ps4 over?

  97. 52 XP
    Ace2Face's avatar

    Ik wil ook wel graag een key, iemand toevallig nog eentje over om via PM te versturen? Thanx alvast!!

  98. 233 XP
    Johnny's avatar

    QRKH-MLNT-NFFJ
    CR84-M7NH-T2KH

    aub allebei voor de ps4 nog extra gekregen van playstation πŸ™‚

  99. 1 XP
    Albert09's avatar

    QRKH-MLNT-NFFJ
    CR84-M7NH-T2KH

    aub allebei voor de ps4 nog extra gekregen van playstation πŸ™‚

    Tnx! πŸ˜€ Ik ga m proberen. Ben benieuwd of het wat voor mij is.

  100. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Nooit van plan om de game te kopen of ΓΌberhaupt interesse gehad maar de demo heeft me overtuigd. Wordt een instant buy!

    Hier exact hetzelfde. Heb de beta helaas zelf niet kunnen spelen (nog geen PS4), maar sinds ik beelden van de alpha en de beta heb gezien ben ik in een keer om. PS4 met Destiny gelijk gepre-orderd.