Forum

Topic: Remastered Call Of Duty’s

Anoniem's avatar

Denken jullie dat er oude Cod’s terug zullen komen op de next-gen consoles ? met 1080p en 60fps?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

13 reacties

  1. 802 XP
    phinal's avatar

    aan de ene kant denk ik dat ze dat wel gaan doen omdat ze het ook met COD 1,2 en 3 deden door hun op de ps3 en xbox 360 uit te brengen als COD clasic (ofzo iets).
    maar aan de andere kant denk ik ook van niet omdat de meeste COD fans inmiddels de meeste COD’s hebben gespeeld en omdat playstation now uit gaat komen waardoor mensen gewoon de PS3 versie kunnen spelen
    ik zelf zou wel graag COD WAW en MW 1 op de PS4 willen spelen

  2. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Ik kan me dit niet echt voorstellen. CoD leeft vooral op de Multiplayer, en een versnippering over meerdere delen (en ‘nieuwe’ en een of meer HD Remasters) zal daarbij geen goed doen.

  3. 802 XP
    phinal's avatar

    Ik kan me dit niet echt voorstellen. CoD leeft vooral op de Multiplayer, en een versnippering over meerdere delen (en ‘nieuwe’ en een of meer HD Remasters) zal daarbij geen goed doen.

    als je een COD zoekt met meerde multiplayer maps uit verschillende COD’s raad ik je aan om COD online te proberen.
    er is wel een probleem en dat is dat je hem alleen in China kan spelen en als je het via een omweg doet lag je maar als je solo zombies doet is het best wel leuk.

  4. 8864 XP
    7th-son's avatar

    Denken jullie dat er oude Cod’s terug zullen komen op de next-gen consoles ? met 1080p en 60fps?

    Volgens mij is het al sinds modern warfare op de ps3 dat alle cod’s op 1080p en 60fps draaien
    Die hoef je sowieso niet te doen dan 😉

  5. 414 XP
    Milkyray's avatar

    Activision was al bezig om de Single player van Modern Warfare 1, 2 en 3 te remasteren voor de PS4 volgens geruchten. Deze werden later ontkracht en zelfs tegengesproken door Activision… Toch zou het mij niet verbazen als ze binnenkort een aankondiging gaan doen…

  6. 389 XP
    Suugie's avatar

    Activision was al bezig om de Single player van Modern Warfare 1, 2 en 3 te remasteren voor de PS4 volgens geruchten. Deze werden later ontkracht en zelfs tegengesproken door Activision… Toch zou het mij niet verbazen als ze binnenkort een aankondiging gaan doen…

    Precies, iets als ”The Modern Warfare Package” zal bij mij niet als een verassing komen voor ps4/xbone/pc.
    Hoop alleen wel dat ze dan 4 playlists maken, mw1, mw2, mw3 en all met bij iedere playlist enkel de killstreaks en wapens van bijbehorende cod mogelijk en bij all gewoon alles mogelijk.

    Ze willen geld en hoe kan je dat nou beter doen dan kosten besparen door oude content op te poetsen en verkopen aan mensen die de MW hype train hebben gemist of nostalgische jongeren (zoals ik).
    verkopen doet het toch wel.

  7. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Zullen 100% terugkomen alleen zonder multiplayer

  8. 106 XP
    samet5's avatar

    Zullen 100% terugkomen alleen zonder multiplayer

    Hmmm het zo pas erg zijn als ze dan 64,99 gaan kosten

  9. 518 XP
    recsto's avatar

    als ze het zouden doen gaat het de modern warfare serie worden. en dan alleen de singleplayers ben ik bang

  10. 58 XP
    Imrolini's avatar

    CoD leeft vooral op de Multiplayer

    Eigenlijk niet. Maar 30% van degene die CoD kopen gaan er online mee.

  11. 846 XP
    Dju-Dju's avatar

    Eigenlijk niet. Maar 30% van degene die CoD kopen gaan er online mee.

    Dude hoe kom je daar bij

  12. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Ik kan me dit niet echt voorstellen. CoD leeft vooral op de Multiplayer, en een versnippering over meerdere delen (en ‘nieuwe’ en een of meer HD Remasters) zal daarbij geen goed doen.

    Zou je verbazen maar 70 procent van de mensen die de game kopen spelen alleen de Singleplayer en raken de multiplayer geen eens aan.

    Dude hoe kom je daar bij

    Onderzoek gebleken maar was een tijdje geleden weet de status nu niet aangezien COD velen niet meer aanspreekt. 🙂

  13. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Ik zou COD4 MW1 graag op de PS4 online willen spelen! Dat spel heeft mij jaren lang verslaafd gemaakt aan gamen. Een hele week ziek melden op school om maar COD4 te kunnen spelen en nog meer van die dingen. Wat was dat een geweldig spel.