Forum

Topic: Wie volgt de OnePlus..?!?; 2014 FLAGSHIP KILLER-mobile phone…

Anoniem's avatar

Wie heeft hem al of heeft een invite voor..?!?

http://oneplus.net/one

Ik wil de 64 GB SANDSTONE BLACK…

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

27 reacties

  1. 1306 XP
    A Gamer's avatar

    Wat is dit nu weer voor spam?

  2. 802 XP
    phinal's avatar

    vent….. dit is een playstation site…. denk je nou echt dat we hier 24/7 smartphone codes uitdelen?
    En ook al zou iemand hier een code hebben denk ik niet dat ze die aan de eerste beste op het internet zouden geven maar aan een vriend of famillielid

  3. 322 XP
    WippertNL's avatar

    …dit is toch de sectie Smartphones op een Playstation-site, ja..!
    En ikzelf vraag toch ook helemaal niet om een smartphone code..?!?

    Lezen blijft moeilijk voor sommigen…

  4. 802 XP
    phinal's avatar

    ik snap wel wat je bedoelt : een code waarmee je die telefoon kunt bestellen.
    maar wat ik niet snap is waarom je denkt dat iemand het zo maar weg gaat geven als het zo moeilijk is om een code te krijgen.
    maar je kunt ook gewoon even een weekje of 2-3 wachten tot je het gewoon in een winkel kan kopen want als er zo veel vraag naar is komt het vast wel binnenkort in de winkels.

  5. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    Super Phone, krijg binnenkort 3 inv ervoor.

  6. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    vent….. dit is een playstation site…. denk je nou echt dat we hier 24/7 smartphone codes uitdelen?
    En ook al zou iemand hier een code hebben denk ik niet dat ze die aan de eerste beste op het internet zouden geven maar aan een vriend of famillielid

    Had 5 codes toevallig weggeven op een ander forum, maar zou het hem zo geven als ik er nog 1 had. Wat boeit het nou als het een playstation site is? Er bestaat niets voor niets verschillende secties zoals deze en off topic. Omdat iemand een playstation site bezoekt betekend niet dat er geen andere interesses zijn of wellicht connecties.

  7. 8825 XP
    7th-son's avatar

    Ik was zelf al begonnen over deze telefoon op het topic “welke telefoon heb jij”
    Was een maand geleden geloof ik dat ik er een bericht over had neer gezet, en kijk zelf ook enorm uit naar dit toestel, juist vanwege de prijs en hardware.
    Later had er nog iemand op gereageerd over dat hij de telefoon had besteld.
    Die heeft een invite overgekocht, dat is dus ook nog een optie

  8. 389 XP
    Suugie's avatar

    Ik heb er hier een liggen, Oneplus One dan he….
    vorige week aangekomen, is van mn broertje, had er 1 voor hem besteld.
    invites gaan naar vrienden.

    en eh phinal, deze komt niet in de winkel te liggen, enkel op uitnodiging te kopen.

  9. 8825 XP
    7th-son's avatar

    Ik heb er hier een liggen, Oneplus One dan he….
    vorige week aangekomen, is van mn broertje, had er 1 voor hem besteld.
    invites gaan naar vrienden.

    en eh phinal, deze komt niet in de winkel te liggen, enkel op uitnodiging te kopen.

    Hij komt wel in de winkel, alleen is de eerste batch voor Europa weet terug gestuurd vanwege foutief lettertype op de achterkant waar de standaard gegevens op moeten staan
    Hij zou in eerste instantie in juni of juli al op de markt zijn

  10. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Ik wil hem ook hebben. Nog een tijdje wachten tot hij in de winkel ligt.

  11. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    Hij komt wel in de winkel, alleen is de eerste batch voor Europa weet terug gestuurd vanwege foutief lettertype op de achterkant waar de standaard gegevens op moeten staan
    Hij zou in eerste instantie in juni of juli al op de markt zijn

    Heb je een link dat hierover gaat?

  12. 322 XP
    WippertNL's avatar

    Yeah… binnen 3 werkdagen heb ik mijn Oneplus One 64gb Sandstone Black..! Op 30 juli een invite gekocht via marktplaats en hem meteen besteld..!

  13. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Ik wil hem ook graag, maar ik weiger om een invite te gaan kopen. Wacht wel even af of hij over een tijdje makkelijker te verkrijgen is.

  14. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Yeah… binnen 3 werkdagen heb ik mijn Oneplus One 64gb Sandstone Black..! Op 30 juli een invite gekocht via marktplaats en hem meteen besteld..!

    Krijg jij nou ook invites?

  15. 322 XP
    WippertNL's avatar

    Ja ik krijg ook binnenkort een invite… verwacht mijn OPO, hopelijk, uiterlijk zaterdag as.

  16. 8825 XP
    7th-son's avatar

    Ik weiger ook een invite te kopen hoor, maar ben al wel ‘lid’ van het ONEPLUS One forum
    geen idee hoelang je daar op een invite moet wachten enzo, maar goed

  17. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Ik heb vandaag ook een invite weten te bemachtigen, en gelijk een OPO besteld. Hopelijk heb ik hem binnen een week 😀

  18. 322 XP
    WippertNL's avatar

    Ik heb vandaag ook een invite weten te bemachtigen, en gelijk een OPO besteld. Hopelijk heb ik hem binnen een week 😀

    Binnen een week… whahaha… 😉 Hou maar rekening met 1,5 week…hopelijk komt ie voor mij vandaag…

  19. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Heb jij dan voor express gekozen?
    Standard: 5-7 business days (Nederland/België kost dit 9,99 euro)
    Express: 3-7 calendar days (Nederland/België kost dit 21,99 euro)

  20. 322 XP
    WippertNL's avatar

    Ik heb, spijtig genoeg, gekozen voor Express (DHL) want kwa snelheid maakt het geen drol uit.
    Het komt toch vanuit Engeland naar Nederland. En gaat dus nagenoeg met hetzelfde vliegtuig mee.
    Het enige is dat de chauffeur dan van DHL (Express) is of DPD (Standard).
    En ook die rijden beiden 1x door je wijk zeg maar…

    Prijsverschil is er uiteraard… toch 12 pleuro verschil… Enige bijkomstigheid is dat we niet een goede ervaring met DPD hebben… maar dat kan voor een ander anders zijn.

  21. 322 XP
    WippertNL's avatar

    Jaja ik heb het toestel, de Oneplus One, nu 9 en een half uur in bezit, en ik kan niet anders zeggen: BYE BYE iPhone, Samsung, HTC, Nexus 5 etc.

    …voor 349 euro heb ik een superphone met betere prestaties dan eerdergenoemde merken, met recht een FLAGSHIP KILLER van 2O14 en minstens voor de helft goedkoper..!

    De enige telefoon die in de buurt komt is de LG G3…

  22. 8825 XP
    7th-son's avatar

    Jaja ik heb het toestel, de Oneplus One, nu 9 en een half uur in bezit, en ik kan niet anders zeggen: BYE BYE iPhone, Samsung, HTC, Nexus 5 etc.

    …voor 349 euro heb ik een superphone met betere prestaties dan eerdergenoemde merken, met recht een FLAGSHIP KILLER van 2O14 en minstens voor de helft goedkoper..!

    De enige telefoon die in de buurt komt is de LG G3…

    Heb je al een invite gekregen die je weg kunt geven? 😀

  23. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Jaja ik heb het toestel, de Oneplus One, nu 9 en een half uur in bezit, en ik kan niet anders zeggen: BYE BYE iPhone, Samsung, HTC, Nexus 5 etc.

    …voor 349 euro heb ik een superphone met betere prestaties dan eerdergenoemde merken, met recht een FLAGSHIP KILLER van 2O14 en minstens voor de helft goedkoper..!

    De enige telefoon die in de buurt komt is de LG G3…

    Jaloers… Mijne komt morgen binnen.

  24. 322 XP
    WippertNL's avatar

    Echt de beste mobiel op dit moment… grappig verhaal ik moest mijn normale simkaart laten knippen bij telecomwinkel en hij wilde zien voor welk mobieltje hij geknipt moest worden. Hij zei Oneplus One (microsimkaart), nog nooit van gehoord… toen ie hem zag en even in zn handen had zei hij dat het goed aanvoelde en er schitterend uitzag. De specificaties vd telefoon zijn ook top, beter dan de HTC M8…

    AnTuTu Benchmark – Android-apps op Google Play

    moet je eens tegen die tijd doen… (een test, uitslag zegt genoeg!)

    Veel plezier met je Oneplus One..!

  25. 322 XP
    WippertNL's avatar

    Jaloers… Mijne komt morgen binnen.

    Heb je hem al..?!?