Forum

Topic: TLOU Remastered Download

Anoniem's avatar

Hallo,
ik heb TLOU in de psn winkel gekocht en gedownload maar nu moet ik ook nog Left behind en de multiplayer downloaden. Multiplayer duurt 20+ uur en Left behind 15 uur. Is dit normaal en hoe lang duurde het bij jullie om te downloaden?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Download is afhankelijk van je provider, maar is wel ruim 50GB. Als je verbinding niet zo snel is, kan het dus wel even duren. Gebruik je wifi, dan kan je beter een ethernetkabel gebruiken, dat is sneller.
    Als je verbinding goed genoeg is: ’s nachts is het PSN Netwerk een stuk sneller, dus morgen ochtend is het er dan zeker.
    Een geluk: je PS4 hoeft niet aan te staan, in standby gaat hij gewoon door met downloaden!

  2. 545 XP
    Senor el Tigre's avatar

    De game is in totaal 39GB om te downloade, 43GB na installatie. Als je trage internetsnelheid hebt dan kan het dus zeker even duren tot je de volle 39GB binnen hebt gehaald…

    edit: ik heb het over de versie via de US Store. De EU versie is wellicht iets groter, omdat daar meer talen in zitten.

  3. 371 XP
    Booyah's avatar

    OFFT: Werkt de SurvivalPack Code bij jullie ook niet? Gewoon NL versie disc.

  4. 545 XP
    Senor el Tigre's avatar

    NL code kan je pas morgen verzilveren (of vannacht) omdat de game officieel de 30e uit komt 😉

  5. 371 XP
    Booyah's avatar

    NL code kan je pas morgen verzilveren (of vannacht) omdat de game officieel de 30e uit komt 😉

    Dat dacht ik al, maar ik vroeg het even voor de zekerheid. Thanks btw! 😉

  6. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Ik heb het survival pack gedownload.. maar niks ingame gekregen.

  7. 436 XP
    ScantraxX26's avatar

    Ik heb het survival pack gedownload.. maar niks ingame gekregen.

    Store heeft wat moeite met licenties sinds de release. Lost zich vanzelf op kreeg net een melding dat er van alles geunlocked is.

  8. 134 XP
    Thunderbolt's avatar

    Ik had ‘m binnen ca. 2 uur helemaal binnen