Forum

Topic: Gameplay opnemen 15 min

Anoniem's avatar

Mensen ik heb even een vraagje.
Als het goed is moet het zo zijn dat de ps4 de laatste 15 minuten van je gameplay automatisch opneemt.
Dit is bij mij echter niet het geval. Ik zie alleen heel oude gameplay terug en niet de meest recente. Hij neemt het alleen op als ik 2x kort op de share knop druk. Maar soms maak je iets leuks mee waarvan ik een video wil hebben en dan zie ik dat het niet is opgenomen.
Doe ik iets fout? kan niets vinden qua instellingen…

Help me out plz!
Thanks

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Dat viel mij ook al op. Denk dat Sony deze functie uit heeft gezet.

  2. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Dit werkt gewoon nog, alleen lijkt het in bepaalde spellen niet goed (meer) te werken. Met name bij Watchdogs lijkt dat het geval te zijn. Ikzelf heb het probleem trouwens nog niet meegemaakt, bij mij neemt hij nog prima op (geprobeerd bij Watchdogs, Trials Fusion en TLOU: Remastered)

  3. 518 XP
    recsto's avatar

    Heb vaak bij bf4 dat als ik op de share knop druk en video wil uploaden dat het vaak oude gameplay is. Maar als ik dan bv een half uur later het probeer. Lukt het gewoon wel. Dus ofhjet ligt aan de games op de een of sndere manier. Of het opnemen van geneplay werkt gewoon niet optimaal

  4. 436 XP
    ScantraxX26's avatar

    Voordat je begint 1 keer op de shareknop duwen, dan neemt die constant op. Als ik dat niet doe dan zie ik gameplay van n dag terug of ik krijg nog niet eens de optie op een videoclip op te slaan.

  5. 140 XP
    Wes1987's avatar

    oke, bedankt voor jullie reacties!
    Dit is wel sinds een firmware update, ik heb de ps4 sinds dag 1 en in het begin werd wel alles gewoon netjes opgenomen.
    Voortaan maar op record drukken aan het begin

  6. 32 XP
    Adiel's avatar

    Voordat je begint 1 keer op de shareknop duwen, dan neemt die constant op. Als ik dat niet doe dan zie ik gameplay van n dag terug of ik krijg nog niet eens de optie op een videoclip op te slaan.

    Er is een bug. De beste oplossing is om nu indd de share functie “wakker” te maken.

  7. 96 XP
    Skillzone_NL's avatar

    Wat ik doe:
    Als je lekker aan het spelen bent en je ziet wat leuks. Hoe na het leuke gebeuren de share knop ingedrukt. Dan komt ie bij sharescreen aan en dan vierkantje indrukken terwijl je de shareknop nog steeds ingedrukt houdt werkt bij mij altijd. (Gisteravond nog gedaan)

  8. 16 XP
    Lord's avatar

    Bij mij werkt het gewoon, 1 x op de Share knop drukken, na een paar seconden krijg je het share menu met de keuze ‘videoclip uploaden’, daarna staat de clip op de harde schijf. Let op, twee keer indrukken of lang inhouden van de Share knop wist de voorgaande 15 minuten en start een nieuwe capture!