Forum

Topic: Metal Gear Rex black bouwpakket

Anoniem's avatar

Het is jaren (misschien wel 20 jaar) geleden dat ik een bouwpakket invoelbaar had gezet, maar toen ik deze zag, leek het me leuk om te doen! Het voordeel bij deze is dat er geen lijm aan te pas komt, en alles blijft dus te demonteren.
In de bijlage van dit topic heb ik 2 fotol’s geplaatst van het model toen ik deze had afgemaakt.
Het enige wat ik nog moet doen is eventueel schilderen en stickers er op plakken..
Je kunt ook op de foto’s zien dat je hem op alle manieren kunt bewegen dat je maar kunt verzinnen, zelfs kleine klepjes die open kunnen en scharnieren die alle kanten op kunnen bewegen.
Ik vond het in ieder geval leuk om te maken!


Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 2457 XP
    peyj's avatar

    Gaaf! Waar haal je zoiets vandaan? Dit zijn nou van die leuke collectibles. Is het wel een beetje een stevige constructie of is het neerzetten en nooit meer aanraken? 😉

  2. 8864 XP
    7th-son's avatar

    Gaaf! Waar haal je zoiets vandaan? Dit zijn nou van die leuke collectibles. Is het wel een beetje een stevige constructie of is het neerzetten en nooit meer aanraken? 😉

    Dankje! Ik had de laatste van all4games.nl
    Ze zijn stevig genoeg, je kunt tenslotte alles aanpassen naar wens, en de kleine dingetjes zou je eventueel kunnen lijmen
    Aangezien dit een import uit Japan is geweest heb je er alleen Japanse uitleg bij haha

  3. 210 XP
    Jokerfanhenders's avatar

    Omg zo cool

  4. 802 XP
    phinal's avatar

    cool!
    wel jammer dat ze metal gear ZEKE niet hebben want die zou ik maar al te graag willen hebben

  5. 8864 XP
    7th-son's avatar

    cool!
    wel jammer dat ze metal gear ZEKE niet hebben want die zou ik maar al te graag willen hebben

    Ze hebben alleen nog Rex helaas.
    De Ray komt een deze weken uit, en die ga ik ook maar bestellen denk ik, aangezien ik dit toch wel vet vind om te doen.
    De stickers er op krijgen is een andere uitdaging, erg klein, en je moet zowaar opletten hoe om je ze ‘plakt’ omdat je de tekst nog net aan kunt lezen
    Ik zal nog wel een foto plaatsen als dat klaar is, het zijn er maar 90 hahaha

  6. 414 XP
    Milkyray's avatar

    Mooie papercliphouder Stefan! 😉