Forum

Topic: TLOU vraag

Anoniem's avatar

Hallo,
Ik heb een paar dagen geleden The last of us in de Amerikaanse playstation store gekocht. Nu speel ik het spel al een paar dagen en ben begonnen met de Multiplayer. Nu blijkt dat de multiplayer gecensored is. Ik speel het spel op mijn Europese account maar heb hem wel in de us store gekocht. Kan ik alleen de uncensored versie van het spel spelen op mijn us account en betekent dit dat ik add-ons kan kopen in de eu store terwijl ik het spel in de us store heb gekocht?

Alvast bedankt

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

3 reacties

  1. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Als een game gekocht is de Amerikaanse store, kan je daar ook alleen uitbreidingen kopen

  2. 449 XP
    HellFalcoN-'s avatar

    Als een game gekocht is de Amerikaanse store, kan je daar ook alleen uitbreidingen kopen

    inderdaad ik heb ook een us versie van TLoU maar dan op ps3 en je moet inderdaad de content kopen in de USstore.

  3. 545 XP
    Senor el Tigre's avatar

    Hij is niet gecensored hoor… Ik heb em ook via de US Store en speel op mijn EU account. Zit gewoon ‘gore’ in de multiplayer. Vaak genoeg lichaamsdelen zien rondvliegen in de multiplayer 😉

    Misschien heb je het uit staan, moet je bij de instellingen kijken in multiplayer.

    En voor add-ons, ja moet via je US account downloaden, vervolgens gebruiken met je EU account. Net als de game zelf.