Forum

Topic: The Last Of Us "Helpdesk"

Anoniem's avatar

Hoi allemaal,

Aangezien ik me helemaal verdiept heb in het verhaal van The Last of Us. Kunnen jullie me vragen stellen omtrent het verhaal. Dus als je iets niet begreep, kun je het me hier vragen!

Ben benieuwd :).

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

19 reacties

  1. 486 XP
    4_the_players's avatar

    Hoeveel uur ben je ongeveer bezig met de story line ik heb de game nog niet gespeeld maar ga daar deze week eindelijk aanbeginnen 🙂

    Bedankt !

  2. 134 XP
    Thunderbolt's avatar

    Hoeveel uur ben je ongeveer bezig met de story line ik heb de game nog niet gespeeld maar ga daar deze week eindelijk aanbeginnen 🙂

    Bedankt !

    De gemiddelde speeltijd is 16 uur (als je het rustig aan doet). Als je het echt super langzaam speelt en alle hoeken en gaten rondspeurt kan het tot de 25 uur duren. Mocht je echt een speedrun willen doen, ben je binnen ca. 9 uur klaar.

  3. 486 XP
    4_the_players's avatar

    De gemiddelde speeltijd is 16 uur (als je het rustig aan doet). Als je het echt super langzaam speelt en alle hoeken en gaten rondspeurt kan het tot de 25 uur duren. Mocht je echt een speedrun willen doen, ben je binnen ca. 9 uur klaar.

    Oh mooi ! Heel erg bedankt gelukkig gwil ik altijd alles ontdekken.

  4. 573 XP
    Dutchpride0318's avatar

    Hoi allemaal,

    Aangezien ik me helemaal verdiept heb in het verhaal van The Last of Us. Kunnen jullie me vragen stellen omtrent het verhaal. Dus als je iets niet begreep, kun je het me hier vragen!

    Ben benieuwd :).

    Hoe heet de moeder van joel ? En wat is de baan van zijn vader ?

  5. 846 XP
    Dju-Dju's avatar

    Hoeveel uur ben je ongeveer bezig met de story line ik heb de game nog niet gespeeld maar ga daar deze week eindelijk aanbeginnen 🙂

    Bedankt !

    Verkeerd gereageerd

  6. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Hoe heet de moeder van joel ? En wat is de baan van zijn vader ?

    Truus, is gehandicapt en kan dus niet werken.

  7. 134 XP
    Thunderbolt's avatar

    Hoe heet de moeder van joel ? En wat is de baan van zijn vader ?

    Helaas weet niemand daar iets over :P.

    Truus, is gehandicapt en kan dus niet werken.

    Haha, waarom ook niet :).

  8. 50 XP
    Dylan1812's avatar

    Ik heb hem zelf gehad op de ps3 en zit te twijfelen om hem nu ook op de ps4 te kopen! Is die echt veel mooier dan op ps3?? En zitten alle DLC pakketten er ook in??

  9. 134 XP
    Thunderbolt's avatar

    Alleen vragen omtrent het VERHAAL/Logica achter alles etc.

  10. 573 XP
    Dutchpride0318's avatar

    Alleen vragen omtrent het VERHAAL/Logica achter alles etc.

    Is Ellie bisexueel of was het gewoon een vriendinnen kusje ?
    Vond left behind maar een vreemde toevoeging ?!

  11. 134 XP
    Thunderbolt's avatar

    Is Ellie bisexueel of was het gewoon een vriendinnen kusje ?
    Vond left behind maar een vreemde toevoeging ?!

    Dat was eerder gewoon een vriendschappelijk kusje.

  12. 1891 XP
    Redrum83's avatar

    Dat was eerder gewoon een vriendschappelijk kusje.

    Nooit!!!! die kus was een voorloper voor scharen als zij de tijd er voor kregen… Ellie een lesbienne

  13. 134 XP
    Thunderbolt's avatar

    Nooit!!!! die kus was een voorloper voor scharen als zij de tijd er voor kregen… Ellie een lesbienne

    Het zijn 2 pubers die nog niet eens weten wat ze zijn. Ze zijn erg in de war, en hebben alleen elkaar. Ook DEV’s van ND hebben nooit beweert dat Ellie bi/gay is.

  14. 573 XP
    Dutchpride0318's avatar

    Nooit!!!! die kus was een voorloper voor scharen als zij de tijd er voor kregen… Ellie een lesbienne

    Denk eerder toch echt bi , ze werd anders ook flink warm van die foto van een dude ( in dat hutje waar een kist drank staat die je Ellie kan laten drinken)

  15. 1891 XP
    Redrum83's avatar

    Het zijn 2 pubers die nog niet eens weten wat ze zijn. Ze zijn erg in de war, en hebben alleen elkaar. Ook DEV’s van ND hebben nooit beweert dat Ellie bi/gay is.

    Dat ND er niks over verteld of kwijt wil, heeft denk ik eerder te maken dat je daarmee lekker het speculeren in leven hou en daarmee het verhaal blijft leven en ze kunnen in een deeltje 2 haar wel bi/pot maken als ze dan willen.. Pubers tja maar alleen elkaar maar hebben grijp je zomaar uit te lucht.. aangezien er aan ellie word gevraagd of zij nog 1 van een x aantal vrienden spreekt.. en wij krijgen nu maar een klein moment van haar leven te zien.

    Denk eerder toch echt bi , ze werd anders ook flink warm van die foto van een dude ( in dat hutje waar een kist drank staat die je Ellie kan laten drinken)

    Bi ook goed 🙂 iedergeval vinger in de dyke ook.

  16. 134 XP
    Thunderbolt's avatar

    Ellie en Riley zijn beiden gay. “Both Ellie and Riley are gay, and their characters were written and portrayed with that in mind, and eventually develop romantic feelings towards each other”

  17. 573 XP
    Dutchpride0318's avatar

    Ellie en Riley zijn beiden gay. “Both Ellie and Riley are gay, and their characters were written and portrayed with that in mind, and eventually develop romantic feelings towards each other”

    Ok dus wel!
    heb je het spel zelf wel gespeeld ?

  18. 134 XP
    Thunderbolt's avatar

    Ok dus wel!
    heb je het spel zelf wel gespeeld ?

    Ja, maar nadat ik ook twijfelde erover keek ik wat rond op internet en zag mensen die zeiden van “nee dat is niet zo” etc. Dusja

  19. 1891 XP
    Redrum83's avatar

    Ellie en Riley zijn beiden gay. “Both Ellie and Riley are gay, and their characters were written and portrayed with that in mind, and eventually develop romantic feelings towards each other”

    zei toch….