Forum

Topic: Ik had veel hoop in cod AW

Anoniem's avatar

Na de ene mislukking na de andere mislukking leek het me dat cod zo goed als dood is.
Ghost kon je zelfs een schande noemen….

Ik had eerst weinig hoop voor ADVANCED WAREFARE. Omdat de game dan echt een next gen game bleek te zijn had ik opeens wel weer hoop.

Nu opeens lees ik jullie artikel van de season pass. Heb ik dan echt iets over het hoofd gezien? Ik dacht dat deze game next gen only was? Of is een andere studio verantwoordelijk voor de old gen? Ik zal hem zowizo wel kopen maar de vraag rest hoelang deze in m’n ps4 zal draaien …

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

22 reacties

  1. 518 XP
    recsto's avatar

    ze richten zich compleet op next gen. ze hebben een nieuwe engine(eerst zien). de last gen versie word door een andere studio gemaakt volgens mij. zelfde als bij titanfall eigenlijk

  2. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    ze richten zich compleet op next gen. ze hebben een nieuwe engine(eerst zien). de last gen versie word door een andere studio gemaakt volgens mij. zelfde als bij titanfall eigenlijk

    Dit dus. Sledgehammer Games maakt de game puur voor current gen en pc. Ik ben erg hoopvol en ik moet eerlijk zeggen dat ik onder de indruk ben van de graphics tot nu toe. Ik kan ook echt niet wachten op de multiplayer reveal van volgende week maandag!

  3. 85 XP
    Davey's avatar

    De mensen die het al gespeeld hebben zeggen dat het een hele goede game is. Misschien wel de beste tot nu toe maar dat is wel voor competetive

  4. 518 XP
    recsto's avatar

    De mensen die het al gespeeld hebben zeggen dat het een hele goede game is. Misschien wel de beste tot nu toe maar dat is wel voor competetive

    dat word elk jaar gezegt. ze spelen lan en dan is het snel al een betere game. geen lag dus.

  5. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Bedankt voor de snelle reacties. Hopelijk blijft het dan echt goed… En hopelijk weer eens een deftige MP sinds MW2!

  6. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Ik had hoop tot ik die gare boost jumps zag…. Ga hem uittesten op de gamescom, dus hoop dat het maar toch goed uitpakt.

  7. 134 XP
    Thunderbolt's avatar

    Ik vind alle FPS niks. Zonde van m’n geld

  8. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Ik vind alle FPS niks. Zonde van m’n geld

    MAX PAYNE 3 kuh kuh…..

  9. 545 XP
    Senor el Tigre's avatar

    MAX PAYNE 3 kuh kuh…..

    Max Payne 3 een FPS….? Max Payne 3 is een Shooter, niet een FPS (First Person Shooter)

  10. 134 XP
    Thunderbolt's avatar

    Shooters kunnen nog (mits een leuke gameplay en afwisseling), maar FPS zijn zo nutteloos en saai.

  11. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Max Payne 3 een FPS….? Max Payne 3 is een Shooter, niet een FPS (First Person Shooter)

    Damn,IK wist het. Ik dacht al dat ik het moest aanpassen. Blijkbaar moet ik opletten met mijn woorden 😛

    Weet ik maar al te goed… En voor heel correct te zijn: HET IS FPS EN TPS IN EEN… ZIE R* video’s voor de verklaring…

  12. 20 XP
    KillBoy-NL's avatar

    Ik hoop vooral op een goede competitive gameplay speel vooral veel gamebattles en tourneys, Op ghost is het nog wel aardig maar moet idd toegeven dat het met cod4 , mw2 vele malen beter was.

    Ben bang voor vliegende mannetjes en dat gaat niet voor een goed eerlijk spel zorgen , hoop stiekem dat als het zo is dat je het kan uit zetten in de Private Match, Maar we zullen zien waar het schip strand Sledgehammer Games heeft wel gezegd dat ze veel aandacht zullen geven aan het Competitive gedeelte dus daar hopen we dan maar op….

    Spelen hier nog meer mensen GB ??? Add me @ Ps4 : RobinThaClowN

  13. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Ik hoop vooral op een goede competitive gameplay speel vooral veel gamebattles en tourneys, Op ghost is het nog wel aardig maar moet idd toegeven dat het met cod4 , mw2 vele malen beter was.

    Ben bang voor vliegende mannetjes en dat gaat niet voor een goed eerlijk spel zorgen , hoop stiekem dat als het zo is dat je het kan uit zetten in de Private Match, Maar we zullen zien waar het schip strand Sledgehammer Games heeft wel gezegd dat ze veel aandacht zullen geven aan het Competitive gedeelte dus daar hopen we dan maar op….

    Spelen hier nog meer mensen GB ??? Add me @ Ps4 : RobinThaClowN

    Natuurlijk is het afwachten, maar de eerste reacties van mensen die de multiplayer bij de ontwikkelaar hebben gespeeld zeiden juist dat het goed wordt voor competetive en dat de nadruk ook erg op skill ligt. Daarnaast heeft Sledgehammer al laten weten competitief gamen erg serieus te namen. Dus ik verwacht zelf een variant op League Play van Black Ops 2 eigenlijk.

  14. 20 XP
    KillBoy-NL's avatar

    Ik hoop meer te zien van het competitive gedeelte op de gamescom en daar zou vast meer boven water komen, Een league play zou natuurlijk geniaal zijn.

  15. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Ik wacht deze game nog even af. Wil even de multiplayer nieuwtjes in de gaten houden want ik weet niet of zo’n exoskelet ding waardoor je superhoog kan springen mijn ding is.

  16. 16 XP
    Lord's avatar

    Ik vind alle FPS niks. Zonde van m’n geld

    Bedankt voor je bijdrage… Waarom reageren als je niets te melden hebt?

    OT: heb wel weer zin in een CoD! Alle delen t/m MW3 gehaald, daarna was ik CoD moe. Nu op de PS4 BF4 gehaald, hoewel ik de complete oorlog zeer kan waarderen vind ik de mechanics vrij brak en in ‘close quarter combat’ is CoD toch wel koning. Ben benieuwd of deze nextgen CoD weer eens verfrissend aanvoeld.

  17. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Bedankt voor je bijdrage… Waarom reageren als je niets te melden hebt?

    OT: heb wel weer zin in een CoD! Alle delen t/m MW3 gehaald, daarna was ik CoD moe. Nu op de PS4 BF4 gehaald, hoewel ik de complete oorlog zeer kan waarderen vind ik de mechanics vrij brak en in ‘close quarter combat’ is CoD toch wel koning. Ben benieuwd of deze nextgen CoD weer eens verfrissend aanvoeld.

    ik ben het ermee eens dat cod koning is ins CQC, ik mis dit wel een beetje namelijk. Overigens kun je deze 2 games totaal niet vergelijken, maar nu ik alleen bf4 heb. Mis ik gewoon de snelle rush momenten zoals in COD altijd gebeurde.

  18. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Het is bijna zover! Ik hoop echt op deftige guns en rush maps ipv camp maps. De maps van ghosts waren veel te groot oftewel OK maar dan met miljoenen spots…

    In mijn opinie is MW2, BO2 echt wel het voorbeeld hoe het moet zijn….

    Ps: stiekem hoop ik op een self explode optie als je langer dan 8 seconden stil staat :P(gaat natuurlijk niet gebeuren 🙁 )

  19. 8830 XP
    7th-son's avatar

    Ik ben bang dat het richting crisis 3 gaat, met boost kunnen springen enzo
    Tenzij ze het exoskelet weg laten in de multiplayer

  20. 177 XP
    SQUAD-LEADER-NL's avatar

    Ik ben bang dat het richting crisis 3 gaat, met boost kunnen springen enzo
    Tenzij ze het exoskelet weg laten in de multiplayer

    n

    helaas is het crysis 3 je kan onzichtbaar worden en met je exoskelet springen/vliegen en switchen in de lucht van plaats ik haal volgend jaar wel rainbow six siege een game voor volwassen naar mijn mening als ubisoft het goed doen zoals ravenshield

  21. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Ik ben bang dat het richting crisis 3 gaat, met boost kunnen springen enzo
    Tenzij ze het exoskelet weg laten in de multiplayer

    Dat maakt het juist sneller…. En nog Beter: BYE BYE CAMPERS!!!!!

    Fuck yeah het ziet er echt competitief uit. Enkel over de weapon mods maak ik me een beetje zorgen. Al bij al… Deze koop ik zeker

  22. 357 XP
    Mausie's avatar

    Dat maakt het juist sneller…. En nog Beter: BYE BYE CAMPERS!!!!!

    Fuck yeah het ziet er echt competitief uit. Enkel over de weapon mods maak ik me een beetje zorgen. Al bij al… Deze koop ik zeker

    Wordt wel wat deze CoD denk, al met al zit het waarschijnlijk wel goed in mekaar, voor zover ik heb gezien op dit moment =)