Forum

Topic: PSN game delen

Anoniem's avatar

Hallo iedereen,

Ik Heb gister in de PSN store TLOU gekocht en nu vroeg een vriend of hij die mocht downloaden van mijn account af!
Nou was ik benieuwd of het mogelijk is dat ik mijn account aan hem geef zodat hij hem kan downloaden en als die klaar is
De mijne weer verwijderd en via zijn account TLOU kan spelen! Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen

Mvg Dylan

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

3 reacties

  1. 414 XP
    Milkyray's avatar

    In principe is het mogelijk om jouw account op twee playstations in te stellen. Zo gauw je de account deactiveert bij profielinstellingen kun je ook meteen de game niet meer spelen. Hij zal dus jouw account op zijn Playstation moeten laten staan om te kunnen spelen. Wees wel voorzichtig met het delen van je accountinformatie…

  2. 416 XP
    P@TRICK's avatar

    Aan de ene kant is het wel grappig dat veel mensen dezelfde vragen hebben

    Aan de andere kant is het ook best jammer dat de meeste niet even in het forum kijken of daar al eerdere Posts over het onderwerp geweest zijn

    Hierover is namelijk al heel vaak gesproken
    1 van de laatste is deze
    http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?15720-Hoe-kun-je-PSN-games-sharen-op-de-PS4-%21
    Daar is een erg duidelijke uitleg hoe het een en ander werkt, maar pas wel op aan wie je je inlog geeft natuurlijk

  3. 150 XP
    Hotaru's avatar

    Aan de ene kant is het wel grappig dat veel mensen dezelfde vragen hebben

    Aan de andere kant is het ook best jammer dat de meeste niet even in het forum kijken of daar al eerdere Posts over het onderwerp geweest zijn

    Hierover is namelijk al heel vaak gesproken
    1 van de laatste is deze
    link
    Daar is een erg duidelijke uitleg hoe het een en ander werkt, maar pas wel op aan wie je je inlog geeft natuurlijk

    Slotje.