Forum

Topic: Rise Of The Tomb Raider wordt super realistisch!

Anoniem's avatar

De nieuwe Tomb Raider wordt volgens de geruchten een game met super realistisch graphics. De game is tijdens de E3 aangekondigd en komt in 2015 uit.

De actrice die Lara Croft speelt in de games tweette een foto waarop haar gezicht te zien is onder een blacklight. Op deze foto kun je alle puntjes nog zien zitten waar sensoren hebben gezeten om de motion capture te doen.

Volgens de bronnen worden er voor de nieuwe Tomb Raider 7000 referentie punten gebruikt om het gezicht te capturen terwijl er voor een normale motion capture maar 90 referentie punten gebruikt worden.

Bron: NGG

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Meer en veel grotere Tombes en puzzels graag.

  2. 134 XP
    Thunderbolt's avatar

    Meer en veel grotere Tombes en puzzels graag.

    Ik hou meer van combat :3. Of Tombes en combat :).

  3. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Ik hou meer van combat :3. Of Tombes en combat :).

    (Tomb Raider) heet de game en niet Last Action Hero 😉

  4. 371 XP
    Booyah's avatar

    Je komt de laatste tijd wel met allemaal nieuws haha.

  5. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Om preciezer te zijn: het is blauwe verf, die een beeld geeft dat overeenkomt met 7000 meetpunten.
    Citaat:
    “This is MOVA, fluorescent paint sprayed all over my face to give 7000 points of reference.”

  6. 1439 XP
    VinnieWalker's avatar

    Ben benieuwd naar de nieuwe Tomb Raider. De afgelopen game (de reboot) was enorm goed en dat had ik niet verwacht, kwam dicht bij Uncharted 2/3. Ben benieuwd naar UC4 en deze game, welke beter zal worden.