[GEZ] 1 ticket gamescom voor donderdag

Forumoverzicht

Geplaatst in: De Markt
Topic gemaakt op:
Level: 486 XP

Hallo allen ,

ik zoek nog een ticket voor donderdag de 14de voor de gamescom .
Ik heb mijn ticket al maar ik wil 2 studenten van mij meenemen (ik ben leraar it ) en 1 student heeft zijn ticket ook dus ik zoek voor mijn andere student nog 1 ticket voor donderdag de 14de .
wie kan me daar aub aan helpen ?

Anoniem reageren

Je hebt niet ingelogd op PSX-Sense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

1.    486 XP
    4_the_players's avatar

Ik helaas niet maar wel heel tof dat een docent zijn studenten meeneemt mag ik uit interesse vragen waarom ?

2.    134 XP
    Thunderbolt's avatar

Ik helaas niet maar wel heel tof dat een docent zijn studenten meeneemt mag ik uit interesse vragen waarom ?

Ik denk aan verkeerde dingen xD

3.    486 XP
    4_the_players's avatar

Ik denk aan verkeerde dingen xD

hahahaha jij mag niet meer raden ๐Ÿ˜›

4.    201 XP
    nyela's avatar

Hallo allen ,

ik zoek nog een ticket voor donderdag de 14de voor de gamescom .
    Ik heb mijn ticket al maar ik wil 2 studenten van mij meenemen (ik ben leraar it ) en 1 student heeft zijn ticket ook dus ik zoek voor mijn andere student nog 1 ticket voor donderdag de 14de .
    wie kan me daar aub aan helpen ?

Je kan waarschijnlijk gewoon een ticket daar kopen ben zelf al 5 keer geweest en heb nooit van tevoren een ticket gekocht

5.    486 XP
    distefano's avatar

ik neem die 2 studenten mee omdat het ook gamefreaks zijn ๐Ÿ˜€ , de klas is een hechte groep van 7 leerlingen en daarom dat ik hen had gevraagd of ze daar interesse in hadden .
    geen vuile dingen denken he zeg ๐Ÿ˜€

@nyela : de tickets aan de kassa is pas vanaf 2 uur dat je ze kan kopen , daar heb ik al een mail voor gestuurd .
    ik heb wel nog aan enkele wedstrijden meegedaan voor een ticket dus kan alleen maar hopen .

ik geef les in producen van muziek , webdesign en videobewerking .

6.    486 XP
    4_the_players's avatar

ik neem die 2 studenten mee omdat het ook gamefreaks zijn ๐Ÿ˜€ , de klas is een hechte groep van 7 leerlingen en daarom dat ik hen had gevraagd of ze daar interesse in hadden .
    geen vuile dingen denken he zeg ๐Ÿ˜€

@nyela : de tickets aan de kassa is pas vanaf 2 uur dat je ze kan kopen , daar heb ik al een mail voor gestuurd .
    ik heb wel nog aan enkele wedstrijden meegedaan voor een ticket dus kan alleen maar hopen .

ik geef les in producen van muziek , webdesign en videobewerking .

Cool ! Dat dat nog bestaat een docent die initiatief neemt XD Dat zie je bijna nergers meer veel plezier.