Forum

Topic: [GEZ] 1 ticket gamescom voor donderdag

Anoniem's avatar

Hallo allen ,

ik zoek nog een ticket voor donderdag de 14de voor de gamescom .
Ik heb mijn ticket al maar ik wil 2 studenten van mij meenemen (ik ben leraar it ) en 1 student heeft zijn ticket ook dus ik zoek voor mijn andere student nog 1 ticket voor donderdag de 14de .
wie kan me daar aub aan helpen ?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 486 XP
    4_the_players's avatar

    Ik helaas niet maar wel heel tof dat een docent zijn studenten meeneemt mag ik uit interesse vragen waarom ?

  2. 134 XP
    Thunderbolt's avatar

    Ik helaas niet maar wel heel tof dat een docent zijn studenten meeneemt mag ik uit interesse vragen waarom ?

    Ik denk aan verkeerde dingen xD

  3. 486 XP
    4_the_players's avatar

    Ik denk aan verkeerde dingen xD

    hahahaha jij mag niet meer raden 😛

  4. 209 XP
    nyela's avatar

    Hallo allen ,

    ik zoek nog een ticket voor donderdag de 14de voor de gamescom .
    Ik heb mijn ticket al maar ik wil 2 studenten van mij meenemen (ik ben leraar it ) en 1 student heeft zijn ticket ook dus ik zoek voor mijn andere student nog 1 ticket voor donderdag de 14de .
    wie kan me daar aub aan helpen ?

    Je kan waarschijnlijk gewoon een ticket daar kopen ben zelf al 5 keer geweest en heb nooit van tevoren een ticket gekocht

  5. 486 XP
    distefano's avatar

    ik neem die 2 studenten mee omdat het ook gamefreaks zijn 😀 , de klas is een hechte groep van 7 leerlingen en daarom dat ik hen had gevraagd of ze daar interesse in hadden .
    geen vuile dingen denken he zeg 😀

    @nyela : de tickets aan de kassa is pas vanaf 2 uur dat je ze kan kopen , daar heb ik al een mail voor gestuurd .
    ik heb wel nog aan enkele wedstrijden meegedaan voor een ticket dus kan alleen maar hopen .

    ik geef les in producen van muziek , webdesign en videobewerking .

  6. 486 XP
    4_the_players's avatar

    ik neem die 2 studenten mee omdat het ook gamefreaks zijn 😀 , de klas is een hechte groep van 7 leerlingen en daarom dat ik hen had gevraagd of ze daar interesse in hadden .
    geen vuile dingen denken he zeg 😀

    @nyela : de tickets aan de kassa is pas vanaf 2 uur dat je ze kan kopen , daar heb ik al een mail voor gestuurd .
    ik heb wel nog aan enkele wedstrijden meegedaan voor een ticket dus kan alleen maar hopen .

    ik geef les in producen van muziek , webdesign en videobewerking .

    Cool ! Dat dat nog bestaat een docent die initiatief neemt XD Dat zie je bijna nergers meer veel plezier.