Forum

Topic: Wat houd Driveclub in?

Anoniem's avatar

Ik wil graag een racegame proberen, en dan komt Driveckub mij met het PS-plus upgrade progamma het beste uit. Kan iemand uitleggen wat Driveclub eigenlijk inhoud, o.a. de club die je hebt wil ik graag iets meer over weten.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 425 XP
  2. 5795 XP
    tyger1's avatar

    gewoon racen pedaal 2 te metaal .

  3. 242 XP
    Xnator's avatar

    Ik vergelijk de laatste tijd Driveclub wel met Grid 1. Maar dan de vernieuwde Grid haha. De nieuwe Grids die na Grid 1 zijn uitgekomen vind ik echt een stuk minder dan het 1ste deel. Driveclub zie ik als de echte Grid 2 die ik verwachte met nieuwe gameplay modussen en zieke grafix 😀 Klinkt misschien raar xD

  4. 4299 XP
    Peter01's avatar

    Ik vergelijk de laatste tijd Driveclub wel met Grid 1. Maar dan de vernieuwde Grid haha. De nieuwe Grids die na Grid 1 zijn uitgekomen vind ik echt een stuk minder dan het 1ste deel. Driveclub zie ik als de echte Grid 2 die ik verwachte met nieuwe gameplay modussen en zieke grafix 😀 Klinkt misschien raar xD

    klinkt totaal niet raar. ik heb (of had dat weet ik nie eens meer) grid 2 en dat was sown schijtspel. die kocht ik omdat alle reviews zijden dat ie goed was en ik had er na de eerste dag al spijt van. het had nuttiger geweest als ik dat geld had omgewisseld voor briefjes van vijf en me reet ermee af had geveegd.

  5. 1870 XP
    R*forever's avatar

    klinkt totaal niet raar. ik heb (of had dat weet ik nie eens meer) grid 2 en dat was sown schijtspel. die kocht ik omdat alle reviews zijden dat ie goed was en ik had er na de eerste dag al spijt van. het had nuttiger geweest als ik dat geld had omgewisseld voor briefjes van vijf en me reet ermee af had geveegd.

    Nou ik vond grid 2 eerlijk gezegd een top Racer. Zeer time consuming maar zo zalige game