Forum

Topic: Waar is Crysis 3

Anoniem's avatar

Ik voel me een vreelijke n00b, maar stel m’n vraag toch maar op straffe van ernstige verwensingen en de vreselijke toorn des bittere hoon.

Ik heb net een PS4 en wilde als keurig lid van Playstation Plus wel Crysis 3 gaan spelen. Die werd me tenslotte gratis aangeboden.

Nadat ik de game gekocht gebeurt er verder niks. Ik kan de game niet vinden in de Bibliotheek, er wordt niks gedwonload zover ik zie. Als ik het spel weer opzoek zie ik wel een lichtgrijze downloadbalk. Als ik daar op klik gebeurt er verder niks.

Wat is er – afgezien van mijn desastreuze domheid – misgaan of zie ik vreselijk over het hoofd?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. 36 XP
    SmashingJummy's avatar

    Ik voel me een vreelijke n00b, maar stel m’n vraag toch maar op straffe van ernstige verwensingen en de vreselijke toorn des bittere hoon.

    Ik heb net een PS4 en wilde als keurig lid van Playstation Plus wel Crysis 3 gaan spelen. Die werd me tenslotte gratis aangeboden.

    Nadat ik de game gekocht gebeurt er verder niks. Ik kan de game niet vinden in de Bibliotheek, er wordt niks gedwonload zover ik zie. Als ik het spel weer opzoek zie ik wel een lichtgrijze downloadbalk. Als ik daar op klik gebeurt er verder niks.

    Wat is er – afgezien van mijn desastreuze domheid dan – misgaan of zie ik vreelijk over het hoofd?

    Crysis 3 kun je op de PS3 spelen en niet op de PS4.
    Je hebt hem nu aangeschaft voor de PS3. Als je een PS3 hebt kun je hem nu daar op spelen !

  2. 15 XP
    Shapeofdespair's avatar

    Crysis 3 kun je op de PS3 spelen en niet op de PS4.
    Je hebt hem nu aangeschaft voor de PS3. Als je een PS3 hebt kun je hem nu daar op spelen !

    LOL. Vandaar. Bedankt.

    *Voelt zich erg dom*

  3. 449 XP
    HellFalcoN-'s avatar

    LOL. Vandaar. Bedankt.

    *Voelt zich erg dom*

    kan iedereen overkomen ook ff opletten met PSvita games had ik ook een keer op PS3

  4. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Gewoon die PS3 titels blijven “aanschaffen” (in je winkelmandje gooien en naar de kassa, voor niks dus) dan kan je ze (mocht je later een ps3 kopen) alsnog gratis spelen! heb ik ook gedaan en heb nu een ps3 met een aardige bibliotheek 🙂