Forum

Topic: Rise of The Tomb Raider op PS4?!

Anoniem's avatar

Hoi,

Ik las met een reactie waarin stond dat de nieuwe Tomb raider niet naar de PS4 komt. Is dit waar?! Ik vind dat echt rampzalig dat het niet naar de PS4 komt. Echt een schande van sony… Wtf is er gebeurd?! Weet iemand het? Ik ben echt geschokt…

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

31 reacties

  1. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Wat is er gebeurd, nou Microsoft is langs Square Enix en Crystal Dynamics geweest met een grote zak geld en heeft de exclusiviteit gekocht.

    hier de officiele verklaring op de tombraider site door Darrell Gallagher; Crystal Dynamics Head of Studios.
    http://tombraider.tumblr.com/post/94529480860/rise-of-the-tomb-raider-update

    Hoewel er nu veel berichten geweest zijn dat Tomb raider een xbox exclusive is, zijn er nog geen echte bevestigingen of dit gaat om een timed exclusive of niet. Die zouden vanuit het kamp van MS, SE of CD waarschijnlijk ook niet zo snel komen omdat bij dit soort deals contracten getekend worden met wat er wel of niet gezegd mag worden richting de media.

    Het is dus afwachten geblazen jammer genoeg.

  2. 134 XP
    Thunderbolt's avatar

    Serieus, Tomb raider is mijn favoriete game… Dan moet ik wel een xbox hale…

  3. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Sowieso komt die game pas in 2015 dus je hebt nog tijd genoeg… wie weet is er tegen die tijd wel wat meer duidelijkheid over hoe exlcusief die game echt voor xbox is. En of ie puur XBox one is of ook op de 360…

    zoals ik al zei, het is afwachten…ook ik vind het jammer, maar ga er zeker geen Xbox voor aanschaffen. (d.w.z. ik koop geen console voor 1 game, misschien als er meer games zouden zijn die ik interessant vind dat ik het overweeg)

  4. 134 XP
    Thunderbolt's avatar

    Nja, desnoods verkoop ik mn PS4. Ik hoop echt dat het op de PS4 komt.

  5. 486 XP
    4_the_players's avatar

    Nja, desnoods verkoop ik mn PS4. Ik hoop echt dat het op de PS4 komt.

    Wow jij bent echt fan van de game XD Wacht gewoon rustig af en wie weet is het maar timed.

  6. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Dat is nou juist was Microsoft wilt. Ze strooien met geld om andere gamers dan van Microsoft het leven zuur te maken. Ik baal er ook enorm van, maar ga daarom geen Xbox kopen. In tegendeel ik was het wel van plan maar MS verneukt het zo voor de gamers dat ik geen Xbox meer wil. En wat betreft Crystal Dynamics.. zij zijn zo dom om zich te laten verleiden door geld. Ik wil hun spel niet eens meer spelen als het zo moet. Ik hoop dat het maar een tijdelijke exlusive is, want anders hebben Microsoft en Crystal Dynamics het echt verneukt.

  7. 134 XP
    Thunderbolt's avatar

    Dat is nou juist was Microsoft wilt. Ze strooien met geld om andere gamers dan van Microsoft het leven zuur te maken. Ik baal er ook enorm van, maar ga daarom geen Xbox kopen. In tegendeel ik was het wel van plan maar MS verneukt het zo voor de gamers dat ik geen Xbox meer wil. En wat betreft Crystal Dynamics.. zij zijn zo dom om zich te laten verleiden door geld. Ik wil hun spel niet eens meer spelen als het zo moet. Ik hoop dat het maar een tijdelijke exlusive is, want anders hebben Microsoft en Crystal Dynamics het echt verneukt.

    Nja, tis wel een slimme zet van Microsoft om een nieuwe exclusve te hebben. Maar de andere gamers worden inderdaad genaaid.

  8. 5795 XP
    tyger1's avatar

    Voor alle duidelijkheid ,

    De game zal in eerste instantie exclusief op de Xbox 360 en de Xbox One verschijnen, maar de exclusiviteitsdeal is niet eindeloos. Xbox baas Phil Spencer heeft verteld dat de deal een beperkte levensduur heeft zodat de game in latere instantie naar andere platforms kan komen. Hij onthulde niet hoe lang de deal zou duren.

    Dus was de persconferencie van xbox weer overdreven .

  9. 414 XP
    Milkyray's avatar

    Gelukkig!

  10. 857 XP
    DRAGONBLADEX's avatar

    Voor alle duidelijkheid ,

    De game zal in eerste instantie exclusief op de Xbox 360 en de Xbox One verschijnen, maar de exclusiviteitsdeal is niet eindeloos. Xbox baas Phil Spencer heeft verteld dat de deal een beperkte levensduur heeft zodat de game in latere instantie naar andere platforms kan komen. Hij onthulde niet hoe lang de deal zou duren.

    Dus was de persconferencie van xbox weer overdreven .

    las het net ook gelukkig maar

  11. 242 XP
    Xnator's avatar

    Thank god for that. Typisch dat ze weer de helft vertellen. Dit trucje hebben ze al vaker uitgevreten, hate it. Wacht lekker af tot hij op de PS4 komt. De titel zal wel na max. 1 half jaartje later uitkomen op de PS4. Althans dat is nu toe altijd zo geweest bij die timed exclusive games of content. Gelukkig krijgt altijd degene die het langste heeft moeten wachten wel altijd extra content erbij ;P

  12. 322 XP
    mysticwolf's avatar

    Tuurlijk verzwijgt hij dat, anders mist de deal zn uitwerking omdat men dan gewoon afwacht.
    Zelf gok ik op een deal van 6 maanden vanaf eind 2015.

    Voor alle duidelijkheid ,

    De game zal in eerste instantie exclusief op de Xbox 360 en de Xbox One verschijnen, maar de exclusiviteitsdeal is niet eindeloos. Xbox baas Phil Spencer heeft verteld dat de deal een beperkte levensduur heeft zodat de game in latere instantie naar andere platforms kan komen. Hij onthulde niet hoe lang de deal zou duren.

    Dus was de persconferencie van xbox weer overdreven .

  13. 242 XP
    Xnator's avatar

    Helaas…Het is alweer tegen gesproken dat hij timed exclusive is. Hij is toch echt alleen voor de xbox one 🙁 Ze hebben het vermeld op hun tumblr.

    http://tombraider.tumblr.com/post/94529480860/rise-of-the-tomb-raider-update

  14. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Helaas…Het is alweer tegen gesproken dat hij timed exclusive is. Hij is toch echt alleen voor de xbox one 🙁 Ze hebben het vermeld op hun tumblr.

    http://tombraider.tumblr.com/post/94529480860/rise-of-the-tomb-raider-update

    Nee hoor, deze verklaring hebben ze direct na de MS persconferentie geplaatst… het interview met Phil Spencer is vandaag afgenomen.
    Tevens staat er nergens in die verklaring dat het geen timed exclusive is.. alleen maar exclusief op xbox holiday 2015.

    http://www.eurogamer.net/articles/2014-08-13-microsoft-confirms-rise-of-the-tomb-raider-xbox-exclusivity-deal-has-a-duration?utm_source=twitter&utm_medium=social&utm_campaign=socialoomph

  15. 242 XP
    Xnator's avatar

    Ah, verkeerd gelezen dan oops. Ik maak mezelf helemaal gek hiermee blijkbaar haha.

  16. 631 XP
    NuckChorris.. ^_^'s avatar

    Net op andere site gelezen dat het een TIMED exclusive zal zijn. Nice ^_^ Dus we hoeven ons geen zorgen te maken verder. Alleen wat langer wachten dan normaal. De game zal hoogstwaarschijnlijk voor 6 a 12 maanden alleen voor de XBOne beschikbaar zijn. Dus max een jaar later spelen wij em ook. Waarschijnlijk ook meteen de betere versie met alle DLC enzo er meteen bij. ^_^

    XBOne bezitters gaan de game beta testen voor ons, zodat wij de goede versie kunnen spelen. Lol..

  17. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Gelukkig hebben ze just cause 3 niet in handen… Want dan moet ik zelfs een kut One kopen..

  18. 134 XP
    Thunderbolt's avatar

    Gelukkig hebben ze just cause 3 niet in handen… Want dan moet ik zelfs een kut One kopen..

    Lol, Kut One is overdreven. De Xbox One is ook gewoon een prima console, gaat zelfs verder dan dat.

  19. 5795 XP
    tyger1's avatar

    Lol, Kut One is overdreven. De Xbox One is ook gewoon een prima console, gaat zelfs verder dan dat.

    Ik denk dat je de menbers van PSX en ps4 wilde opnaaien , maar zie lekker misluk ga maar naar de doos om onrust te stoken . :p

  20. 631 XP
    NuckChorris.. ^_^'s avatar

    Ik denk dat je de menbers van PSX en ps4 wilde opnaaien , maar zie lekker misluk ga maar naar de doos om onrust te stoken . :p

    Waar heb jij het nou over gozer.. Heb je de op(originele post) wel gelezen? Hij maakte zich zorgen of die nieuwe Tomb Raider game wel of niet naar de PS4 zou komen. Omdat dat gisteren werd gespeculeerd door MS.

    Dus alleen omdat hij zegt dat de XBOne een prima console is wil hij de boel opnaaien? Je zit er echt compleet naast tijger, dus wees een man en bied je excuus aan deze jongen aan.

    Iemand kan toch wel positief zijn over de XBOne zonder meteen een MS fanboy te zijn? Een goede vriend van me heeft er een en is al sinds de originele XBox MS fan. Heeft nooit onze vriendschap beinvloed dat ik Sony boy ben en hij MS boy.
    Ik vind de XBOne ook een prima console, maar mijn favoriete franchises zitten allemaal op de Playstation. Da’s de reden dat ik nooit behoefte heb gehad om een MS console te kopen. Maar als ze bepaalde franchises zouden hebben die must play zijn voor mij en Sony die niet zou aanbieden, zou ik zeker geneigd zijn om een MS console te kopen.

  21. 23 XP
    outlaw_87's avatar

    echt een wanhoopsdaad van microsoft, maar kijk wat er met titanfall gebeurt uit eindelijk komt die game met een deel ook naar de playstation om dat de ps4 veel beter verkoopt. ik heb nog nooit een xdoos gekocht en dat zal ik ook never doen.

  22. 904 XP
    CrazyFunkyStyle's avatar

    Waar heb jij het nou over gozer.. Heb je de op(originele post) wel gelezen? Hij maakte zich zorgen of die nieuwe Tomb Raider game wel of niet naar de PS4 zou komen. Omdat dat gisteren werd gespeculeerd door MS.

    Dus alleen omdat hij zegt dat de XBOne een prima console is wil hij de boel opnaaien? Je zit er echt compleet naast tijger, dus wees een man en bied je excuus aan deze jongen aan.

    Iemand kan toch wel positief zijn over de XBOne zonder meteen een MS fanboy te zijn? Een goede vriend van me heeft er een en is al sinds de originele XBox MS fan. Heeft nooit onze vriendschap beinvloed dat ik Sony boy ben en hij MS boy.
    Ik vind de XBOne ook een prima console, maar mijn favoriete franchises zitten allemaal op de Playstation. Da’s de reden dat ik nooit behoefte heb gehad om een MS console te kopen. Maar als ze bepaalde franchises zouden hebben die must play zijn voor mij en Sony die niet zou aanbieden, zou ik zeker geneigd zijn om een MS console te kopen.

    Zou ook nog moeten dat het je vriendschap beïnvloed… Waar hebben we het over zeg :p

  23. 631 XP
    NuckChorris.. ^_^'s avatar

    Zou ook nog moeten dat het je vriendschap beïnvloed… Waar hebben we het over zeg :p

    Dat is toch juist wat ik aangeef? Dat het onze vriendschap nooit heeft beinvloed. Wij lachen altijd om die shit. We pesten elkaar afentoe welis met kleine grapjes enzo, maar that’s it. Er zijn bergen met mensen op deze planeet die Sony fanboy zijn en een hekel aan MS fanboys hebben en vica versa. Kijk maar op duizenden internet fora wereldwijd hoe vriendelijk het eraan toegaat als er belangrijk nieuws uitkomt van een v/d 2.

    De reden dat ik dat zei, was vanwege de opmerking die tijger maakte richting een andere gebruiker. tijger beweerde dat die persoon hier op het forum was om de boel op te naaien. Wat complete onzin is. Mss als je de moeite had genomen om de rest te lezen, dan had je dat niet hoeven zeggen heh. ^_^

  24. 5795 XP
    tyger1's avatar

    Dat is toch juist wat ik aangeef? Dat het onze vriendschap nooit heeft beinvloed. Wij lachen altijd om die shit. We pesten elkaar afentoe welis met kleine grapjes enzo, maar that’s it. ^_^

    Ik heb ook vrienden en familie met de xdoos en wij pesten elkaar ook hiermee , maar je reactie was zoals iemand zich vermaakt met slecht nieuws .
    BTW jij maakt je daar druk in ? , wil je geen sticker op je hooft met psfanboy ? .

    Ik zou er 100 dragen en iedereen mag weten dat ik een psfanboy ben , dit is mijn keuze en ja als de box iets doet waar ps4 van benadeelt is ga ik in het rood .

  25. 134 XP
    Thunderbolt's avatar

    Ik heb ook vrienden en familie met de xdoos en wij pesten elkaar ook hiermee , maar je reactie was zoals iemand zich vermaakt met slecht nieuws .
    BTW jij maakt je daar druk in ? , wil je geen sticker op je hooft met psfanboy ? .

    Ik zou er 100 dragen en iedereen mag weten dat ik een psfanboy ben , dit is mijn keuze en ja als de box iets doet waar ps4 van benadeelt is ga ik in het rood .

    Lol, je pest elkaar omdat je een andere console hebt. Ik heb nog nooit zulke bullshit gehoord. Ik ken zat mensen met andere consoles en ik vind het juist leuk om is op een andere console te spelen en vice versa.

  26. 5795 XP
    tyger1's avatar

    Lol, je pest elkaar omdat je een andere console hebt. Ik heb nog nooit zulke bullshit gehoord. Ik ken zat mensen met andere consoles en ik vind het juist leuk om is op een andere console te spelen en vice versa.

    Dan ben jij een sletfan noemen we dat hier 😉

  27. Redacteur - 631 XP
    Assasination-G's avatar

    Dan ben jij een sletfan noemen we dat hier 😉

    Iedereen heeft een andere preferentie, daar hoef je niemand voor ‘aan te vallen’.

  28. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Dan ben jij een sletfan noemen we dat hier 😉

    Noem het hoe je het noemen wilt, maar blijkbaar zijn er dan toch nog een hoop “sletfans” hier op deze site ook… including me.

    Ik game al 25 jaar en heb naast m’n playstations ook een atari, diverse Nintendo, Sega en Miscrosoft platformen… en waarom? Simpelweg omdat gamen een hobby van mij is en ik mezelf niet wil limiteren door games die ik leuk vind en wil spelen niet kan spelen. Wel zeg ik daarbij dat ik nooit een console voor slechts 1 titel aanschaf, dat is voor mij de investering niet waard.
    Ja mijn voorkeur gaat uit naar PS, maar dat wil niet zeggen dat de platformen van de concurrenten mij niet aanspreken.
    Ook in mijn vriendenkring is er diversiteit in de platformen, maar al mijn vrienden kunnen elkaars mening respecteren en begrijpen wat een game leuk kan maken voor een ander ongeacht het platform…

    Dat iemand een fanboy is of ervoor kiest dat te zijn heb ik absoluut geen problemen mee, maar dat hoeft niet te zeggen dat je een ander op z’n voorkeur hoeft af te rekenen… zeker niet als die persoon de moeite neemt om een topic te openen waar hij oprecht z’n zorg uitspreekt dat de game/franchise die hij zo leuk vindt zal missen op het platform waarop hij dat in 1e instantie zou willen spelen, wat nota bene zelfs de PS4 is.

  29. 2457 XP
    peyj's avatar

    Ik moest direct aan deze topic denk toen ik deze tegen kwam XD

    http://img-9gag-lol.9cache.com/photo/aj6nNvg_700b.jpg