Forum

Topic: Ik weet het geruchten Silent Hill naar de PS4?

Anoniem's avatar

http://www.pushsquare.com/news/2014/08/gamescom_2014_blimey_hideo_kojima_is_making_a_new_silent_hill_game_for_ps4

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

11 reacties

  1. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Yup, de P.T. demo (verkrijgbaar in de PSStore voor PS4) is een teaser demo voor Silent hill(s)…wil niet teveel spoilen natuurlijk, maar het is een samenwerking tussen Hideo Kojima (wie kent m niet?) en Guilermo del toro (regisseur van oa. Pacific Rim).

    Heb de demo zelf nog niet gespeeld, (wel van plan natuurlijk)…maar ben zelf na de aankondiging al zeer benieuwd naar de uiteindelijke game.

    update:
    Gezien er toch al steeds meer beelden lekken op het internet, dan maar even een gifje toevoegen.
    http://a.pomf.se/hexdeq.gif

  2. Redacteur - 631 XP
    Assasination-G's avatar

    Heb me gisteravond heel erg vermaakt met de P.T. demo, alleen aan het einde staat er “This is a teaser and has no relation to the main game” dus ik blijf maar hopen dat de uiteindelijke game wel zoals de demo zal zijn.

  3. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Heb me gisteravond heel erg vermaakt met de P.T. demo, alleen aan het einde staat er “This is a teaser and has no relation to the main game” dus ik blijf maar hopen dat de uiteindelijke game wel zoals de demo zal zijn.

    Denk dat ze daarmee bedoelen dat het stuk wat je in de demo speelt met opzet zo gemaakt is en dus niet terug te vinden is in de game.
    Ook is er een kans dat het First person perspectief puur gebruikt is om de main character te teasen en de uiteindelijke game zoals de meeste Silent Hill games gewoon TPS is.

  4. Redacteur - 631 XP
    Assasination-G's avatar

    Denk dat ze daarmee bedoelen dat het stuk wat je in de demo speelt met opzet zo gemaakt is en dus niet terug te vinden is in de game.
    Ook is er een kans dat het First person perspectief puur gebruikt is om de main character te teasen en de uiteindelijke game zoals de meeste Silent Hill games gewoon TPS is.

    Juist omdat Silent Hill normaal gesproken een TP game is vrees ik dat de uiteindelijke game heel anders zal zijn, time will tell I guess.

  5. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    Ik hoop op een goede Silent Hill

    Deel 1 helemaal grijs gespeeld om nog maar te zwijgen over Silent Hill 2 op de PS2, wat een games waren dat!
    Deel 3 en 4 (The Room) vond ik al stukken minder.

    De 2 delen die op de PS3 waren uitgekomen waren niet al te best, allowel de laatste Downpour toch weer een beetje de feeling kreeg van de eerste 2.

  6. 162 XP
    WilliWonka's avatar

    Zo die p.t demo is gek schrok me een paar keer het lazerus

  7. 8864 XP
    7th-son's avatar

    Denk dat ze daarmee bedoelen dat het stuk wat je in de demo speelt met opzet zo gemaakt is en dus niet terug te vinden is in de game.
    Ook is er een kans dat het First person perspectief puur gebruikt is om de main character te teasen en de uiteindelijke game zoals de meeste Silent Hill games gewoon TPS is.

    Ik denk dat je gelijk hebt, en dat de third person straks gewoon weer terug komt.
    Kojima heeft met de teaser van MGS4 destijds hetzelfde gedaan. Expres dingen als FPS zeggen, en daarna overgaan naar third person waar je ineens solid snake ziet.
    http://www.youtube.com/watch?v=Tu1OEg2efRM

  8. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Ik hoop op een goede Silent Hill

    Deel 1 helemaal grijs gespeeld om nog maar te zwijgen over Silent Hill 2 op de PS2, wat een games waren dat!
    Deel 3 en 4 (The Room) vond ik al stukken minder.

    De 2 delen die op de PS3 waren uitgekomen waren niet al te best, allowel de laatste Downpour toch weer een beetje de feeling kreeg van de eerste 2.

    Downpour was eindelijk weer een stapje in de goede richting. Deze game in 3d spelen op tv of met een beamer was tot vergelijking met andere 3d games redelijk goed.

  9. 49 XP
    tomboere's avatar

    Heb zelf de demo nog niet gespeeld maar ik vroeg me af , is het echt een korte demo of ben je der wel eventjes zoet mee? Hoelang duurt de game ongeveer?

  10. Redacteur - 631 XP
    Assasination-G's avatar

    Heb zelf de demo nog niet gespeeld maar ik vroeg me af , is het echt een korte demo of ben je der wel eventjes zoet mee? Hoelang duurt de game ongeveer?

    Het ligt er echt aan hoelang je er zelf over doet, sommige stukjes kunnen wel tricky zijn, en het triggeren van het einde is heel moeillijk en meestal gedaan met geluk, je kan 1 uur bezig zijn maar je kan ook 5 uur bezig zijn.

  11. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Heb me gisteravond heel erg vermaakt met de P.T. demo, alleen aan het einde staat er “This is a teaser and has no relation to the main game” dus ik blijf maar hopen dat de uiteindelijke game wel zoals de demo zal zijn.

    Ik weet niet ik kon 3 trappen af en een deur door en toen kon ik niet verder :p snel surgeon simulator opgestart.

    Het zag er ook vreemd uit, wel mooi enzo, maar er hing een soort ‘waas’ over de graphics