Forum

Topic: Speakersetje

Anoniem's avatar

Paar jaar terug was het altijd van als je een leuke speakerset wou dan was het de logitechZ5500. Nu vroeg ik mij af zijn er al betere rond de prijs 200-300 euro?

Ik wil een draadloze speakerset.

Bedankt

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 242 XP
    Xnator's avatar

    Paar jaar terug was het altijd van als je een leuke speakerset wou dan was het de logitechZ5500. Nu vroeg ik mij af zijn er al betere rond de prijs 200-300 euro?

    Ik wil een draadloze speakerset.

    Bedankt

    Qua speakersets zijn van die prijsklassen nog niet echt veel veranderd. De z5500 heeft wel een update gekregen naar de z906. Ja hij is beter technisch gezien maar qua geluid en prestatie is er weinig tot niks veranderd. Het is en blijft een geweldige speakerset en veel boom for your buck. Draadloze speakersets voor die prijsklassen kun je echt beter vergeten. Speakersets die dat hebben zijn echt flink prijzig helaas.

  2. 449 XP
    HellFalcoN-'s avatar

    Qua speakersets zijn van die prijsklassen nog niet echt veel veranderd. De z5500 heeft wel een update gekregen naar de z906. Ja hij is beter technisch gezien maar qua geluid en prestatie is er weinig tot niks veranderd. Het is en blijft een geweldige speakerset en veel boom for your buck. Draadloze speakersets voor die prijsklassen kun je echt beter vergeten. Speakersets die dat hebben zijn echt flink prijzig helaas.

    idd het blijft een geweldig setje (de5500z) ik gebruik hem al jaren en als ik een opvolger koop dan is het de z906

  3. 846 XP
    Dju-Dju's avatar

    Wil je 5.1?
    Heb zelf de jamo s606 en de s604

  4. 8825 XP
    7th-son's avatar

    ik had het vroeger wel, een speakersetje van logitech voor op me pc
    maar op playstation heb ik eigenlijk altijd wel een versterker aangesloten gehad.
    met wat ik nu heb red ik het niet met 300 euro 😉

    wat is er mis met die logitech dan? waarom per se draadloos?
    het lijkt mij juist met audio dat je vrij snel een delay krijgt dan

  5. 162 XP
    MollieO1's avatar

    Oke top word de 906 denk dan. Ziet er wel minder mooi uit naar mn mening