Forum

Topic: welke ps4 game

Anoniem's avatar

Hallo

Ik zit te twijfelen bij de aankoop van een nieuwe game voor mn ps4.

Watch dogs.
Tomb raider.
The last if us.

Ben niet zon online gamer doe eigenlijk alleen maar shooters zoals cod en bf online.
Dus het gaat me voornamelijk om de singleplayer.
Als een van de 3 een vette mp heeft dan uiteraard melden!!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

19 reacties

  1. 134 XP
    Thunderbolt's avatar

    Tomb Raider natuurlijk.

    Laat me het zo formuleren:

    Watch dogs = Free Roam
    The Last of Us = Story
    Tomb Raider = Gameplay

    Tis maar wat jij belangrijker vindt.

  2. 357 XP
    Mausie's avatar

    WD en TLOU in bezit, en als ik tussen die 2 moet kiezen kies ik toch voor TLOU, ziet er goed uit en het verhaal vond ik echt goed.

    Over die ander kan ik niks zeggen, alleen wat ik zag in filmpjes zoet het er wel goed uit

  3. 249 XP
    Timon's avatar

    Ik zou TLOU kiezen. Heb watchdogs al een paar maanden liggen, maar vind het maar een onafgemaakte zuiggame

  4. 202 XP
    Jurgen1982's avatar

    Ik zou TLOU kiezen. Heb watchdogs al een paar maanden liggen, maar vind het maar een onafgemaakte zuiggame

    Hie is deze game grafisch? Aangezien het een ps3 game is.

  5. 8830 XP
    7th-son's avatar

    het zijn allemaal games die ook op de ps3 zijn
    watchdogs was wel geinig, meer niet
    het ziet er niet uit als een next gen titel, het speelt ook niet als een next gen titel, ik heb me er wel mee vermaakt, maar daar is ook alles mee gezegd.
    En Aiden Pierce is een levenloze character waar totaal geen inspiratie in zit

  6. 414 XP
    Milkyray's avatar

    het zijn allemaal games die ook op de ps3 zijn
    watchdogs was wel geinig, meer niet
    het ziet er niet uit als een next gen titel, het speelt ook niet als een next gen titel, ik heb me er wel mee vermaakt, maar daar is ook alles mee gezegd.
    En Aiden Pierce is een levenloze character waar totaal geen inspiratie in zit

    What he says. Ik zou zeker voor The Last of Us gaan. Tomb Raider is een mooie game, maar op de ps3 is hij net iets rauwer en minder gefilterd qua gore en bloed. (Artikel is ook op deze site te vinden.) Als je echt een next gen single player game wilt spelen kan ik je eigenlijk naast The Last of Us ook Infamous Second Son aanraden!

  7. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Tlou! 🙂

  8. 202 XP
    Jurgen1982's avatar

    Tlou it will be! Bedankt voor alle feed back.

  9. 382 XP
    e-man's avatar

    Indien je voor Tomb Raider kiest, ik wilde voor die game eigenlijk een verkoop topic aanmaken. Als je intresse hebt om mijn game over te nemen PM dan maar even!

    O. Alles lezen is ook een vak. Maar dan nog, als je Tomb Raider ook nog wil voor een zacht prijsje…

  10. 94 XP
    stook024's avatar

    Beetje mosterd na de maaltijd aangezien de TS al gekozen heeft zo te lezen. Maar ik heb ze alle drie en ik moet zeggen dat ik Tomb Raider toch het leukste vond om te spelen. Natuurlijk kun je zeggen dat The Last of Us in veel asprecten beter is maar aan het einde van de dag gaat het er om wat je het leukste vind om te spelen. En dat is bij mij tot nu toe Tomb Raider.

    Ik moet er wel bij zeggen dat ik zowel the last of us als watch dogs nog niet heb uitgespeeld.

  11. 1306 XP
    A Gamer's avatar

    Tomb Raider was een nogal simpele game. Was vermakelijk maar vaak ook heel obvious wat de bedoeling was of waar je heen moest. Zou de game vooral spelen voor het verhaal, want dat was wel tof. Ik zou die gewoon na The Last of Us een keer oppakken.

    The Last of Us is overigens de beste keuze die je kan kon maken, is de beste game op de PS4 (en beste game op PS3).

  12. 425 XP
    jamez's avatar

    The Last of us, best game experience ever en heeft ook nog een aardige mp.

  13. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    TLOU goede keuze.

  14. 134 XP
    Thunderbolt's avatar

    TLOU heeft niet de beste gameplay, maar de story is uitermate goed. Als je juist lekkere gameplay wilt zou ik toch voor Tomb Raider gaan

  15. 249 XP
    Timon's avatar

    Hie is deze game grafisch? Aangezien het een ps3 game is.

    Grafisch niet veel op aan te merken, alleen ook niet bijzonder next gen

  16. 46 XP
    amfri's avatar

    Watch dogs heb ik niet gespeeld.
    Tomb raider vond ik wel aardig maar het verhaal pakte me niet.tlou is wat mij betreft 1 van de beste sp ever.

  17. 1870 XP
    R*forever's avatar

    The last of us way overrated: totaal geen replay value. Maar wel magische story met kippenvel. Na 15 uur heb je het gehad en is het maar gewoontjes.. Want het is tenslotte meer filmpjes dan gameplay…

    Tomb raider is een zeer goede game. Maar is ook een maal uitgespeeld ook niet meer dan gewoon… Toch ook wel een 20 tot 30 uur zoet mee

    Watch dogs is de flop van 2014. Ondanks dit is het nog een sterke game maar eens uitgespeeld snap je waarom het flop is. Toch is de 100% halen meer dan fun. Het is een Ubisoft game a la assassin’s creed. Je assinate people met HACKS ipv verborgen blades.

    Ach ja jij beslist natuurlijk 🙂

  18. 34 XP
    Sp33d1devil1's avatar

    Ik heb The last of us uitgespeeld.. Tomb Raider nog niet.

    Dan heb ik eigenlijk al genoeg gezegd, TLOU vond ik echt geweldig. Tomb Raider is leuk, maar ik heb vaker zin in andere spellen. Dat had ik bij TLOU niet, die moest ik spelen zodra ik de kans had 😛

  19. 1891 XP
    Redrum83's avatar

    Ik heb The last of us uitgespeeld.. Tomb Raider nog niet.

    Dan heb ik eigenlijk al genoeg gezegd, TLOU vond ik echt geweldig. Tomb Raider is leuk, maar ik heb vaker zin in andere spellen. Dat had ik bij TLOU niet, die moest ik spelen zodra ik de kans had 😛

    Leuk is dat heh een game die wanneer je in de wijde wereld rond banjer toch in je hoofd blijft hangen en je er naar uitkijkt dat wanneer je thuis komt en tijd hebt er lekker gelijk voor kan zitten en genieten. Zo vet als een game dat kan veroorzaken 🙂 Had het ook bij TLOU :p