Forum

Topic: Kleine review Scuf 4PS

Anoniem's avatar

Na weken wachten is dan eindelijk de dag aangekomen dat me Scuf voor de ps4 was bezorgd.

Na het snel uitpakken en proberen was ik blij om weer me scuf terug te hebben alleen dan op de PS4. De paddles op achterkant werken perfect en de controller ligt lekker in de hand.

De thumbsticks zijn van scuf en voelen veel beter aan dan de orginele, dit is vooral te merken aan de grip die ze hebben.

Oke dit waren waren de plus punten.

Ik zie jullie al denken is dat alles voor een product wat zo lang heeft geduurd en ook niet het goedkoopste was. Ja dat is alles.

Nou de min punten en het zijn grote minpunten.

Allereerst is de kwaliteit om te janken, het onderste gedeelte past totaal niet in elkaar en heeft een zeer duidelijke kier tussen de beide delen. Dit sluit totaal niet aan.

Tevens is de kwaliteit van de verf van het onderste deel ook van slechte kwaliteit. Bij zitten er haarscheurtjes in en is het niet overal egaal.

Als laatste meer een persoonlijk iets. Ik mijn scuf besteld met zwarte playstation knoppen en kreeg de standaard opgestuurd.

Conclusie.
Is het het waard om een scuf voor de ps4 te kopen. Nee op dit moment absoluut niet.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

34 reacties

  1. 357 XP
    Mausie's avatar

    Hmmz, dacht er gister aan om hierover een topic te maken, was en ben namelijk verplan ok een scufcontroller te kopen maar naar het lezen van dit begin ik toch wel wat te twijfelen.

    Kan natuurlijk gewoon toevallig zijn dat jouw controller wat mankeert (heel erg vervelend), en dat het bij andere niet zo is dus zijn er nog meer mensen met ervaring met een scuf?

  2. 846 XP
    Dju-Dju's avatar

    Gewoon terugsturen.
    Je hebt niet gekregen waar je betaald voor hebt.

  3. 406 XP
    1shot1kill's avatar

    Wat is eingelijk de reden dat je een scuf hebt gehaald? 50-60 euro extra voor een paar paddles op de achterkant?LOL
    Als je aan competitive CoD meedoet dan snap ik t wel , maar als je een casual gamer bent is t best wel nutteloos .

  4. 49 XP
    Reprise's avatar

    Gewoon terugsturen.
    Je hebt niet gekregen waar je betaald voor hebt.

    Heb geluk gehad dat die van mij nog snel binnen kwam binnen het termijn van paypal, zodat ik een case kon openen.

    Wat is eingelijk de reden dat je een scuf hebt gehaald? 50-60 euro extra voor een paar paddles op de achterkant?LOL
    Als je aan competitive CoD meedoet dan snap ik t wel , maar als je een casual gamer bent is t best wel nutteloos .

    Klopt ik speel eigenlijk alleen maar CoD en ook op gamebattles vandaar dat ik er eentje had besteld. Tevens ben ik het ermee eens dat je het voor overige spellen niet moet doen.

  5. 436 XP
    ScantraxX26's avatar

    Terug sturen naar scuf. Dde controller zit bniet goed in elkaar. Heb net verscheidene foto’s bekeken van andere mensen met een scuf en zij hebben dit absoluut niet. Ik heb het idee dat die n keer flink gevallen is bij het bezorgen.

  6. 20 XP
    KillBoy-NL's avatar

    Heb geluk gehad dat die van mij nog snel binnen kwam binnen het termijn van paypal, zodat ik een case kon openen.

    Klopt ik speel eigenlijk alleen maar CoD en ook op gamebattles vandaar dat ik er eentje had besteld. Tevens ben ik het ermee eens dat je het voor overige spellen niet moet doen.

    Even een Vraagje: Welke paddle werkt voor wat? is rechts springen ?? ik koop het nog niet omdat ik niet zeker weet wat springen en wat knifen is, en wie weet wil ik het net wel andersom ik wacht nog eventjes op de disc.

    BTW Chek my GB profile en add me if u like 😉 www.gamebattles.com/profile/RobinThaClowN
    Altijd leuk om met Nederlanders te spelen 😛

  7. 357 XP
    Mausie's avatar

    Even een Vraagje: Welke paddle werkt voor wat? is rechts springen ?? ik koop het nog niet omdat ik niet zeker weet wat springen en wat knifen is, en wie weet wil ik het net wel andersom ik wacht nog eventjes op de disc.

    BTW Chek my GB profile en add me if u like 😉 www.gamebattles.com/profile/RobinThaClowN
    Altijd leuk om met Nederlanders te spelen 😛

    Kun je zelf kiezen, maar standaard was links X en recht O , staat wel op hun site waneer je de scuf besteld en samensteld =)

  8. 846 XP
    Dju-Dju's avatar

    Bij advanced warfare heb je trouwens minder aan een scuf dan andere cods,
    Zei tmartn

  9. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Wel uniek zo’n controller, maar ik maak me zorgen over jou minpunten zou hem zeker terug sturen.

  10. 49 XP
    Reprise's avatar

    Even een kleine update.

    Scuf heeft contact met me gehad.

    Ik kan de controller terug sturen op hun kosten om alles te laten nakijken en me controller zo te maken zoals ik hem besteld had.

  11. 357 XP
    Mausie's avatar

    Even een kleine update.

    Scuf heeft contact met me gehad.

    Ik kan de controller terug sturen op hun kosten om alles te laten nakijken en me controller zo te maken zoals ik hem besteld had.

    beter, hopen dat het nu helemaal goed komt, wel goede klantenservice van ze =)

  12. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Heb zelf een scuf gemaakt is niet zo moeilijk. Op youtube heb je DIY filmpjes en ben je totaal 20 euro kwijt 35 als je echte paddles van scuf zelf koopt.

  13. 49 XP
    Reprise's avatar

    Heb zelf een scuf gemaakt is niet zo moeilijk. Op youtube heb je DIY filmpjes en ben je totaal 20 euro kwijt 35 als je echte paddles van scuf zelf koopt.

    Klopt maar scuf heeft een eigen achterkant en de grip is toch ook wel lekker.

    Had er enkele zelf gemaakt voor de ps3.

  14. 32 XP
    RobertvdMeijden's avatar

    Na weken wachten is dan eindelijk de dag aangekomen dat me Scuf voor de ps4 was bezorgd.

    Na het snel uitpakken en proberen was ik blij om weer me scuf terug te hebben alleen dan op de PS4. De paddles op achterkant werken perfect en de controller ligt lekker in de hand.

    De thumbsticks zijn van scuf en voelen veel beter aan dan de orginele, dit is vooral te merken aan de grip die ze hebben.

    Oke dit waren waren de plus punten.

    Ik zie jullie al denken is dat alles voor een product wat zo lang heeft geduurd en ook niet het goedkoopste was. Ja dat is alles.

    Nou de min punten en het zijn grote minpunten.

    Allereerst is de kwaliteit om te janken, het onderste gedeelte past totaal niet in elkaar en heeft een zeer duidelijke kier tussen de beide delen. Dit sluit totaal niet aan.

    Tevens is de kwaliteit van de verf van het onderste deel ook van slechte kwaliteit. Bij zitten er haarscheurtjes in en is het niet overal egaal.

    Als laatste meer een persoonlijk iets. Ik mijn scuf besteld met zwarte playstation knoppen en kreeg de standaard opgestuurd.

    Conclusie.
    Is het het waard om een scuf voor de ps4 te kopen. Nee op dit moment absoluut niet.

    http://img.photobucket.com/albums/v738/mikereijntjes/SAM_0281_zpsc1b141d0.jpg

    http://img.photobucket.com/albums/v738/mikereijntjes/SAM_0282_zps886deeb6.jpg

    http://img.photobucket.com/albums/v738/mikereijntjes/SAM_0280_zpsf1d4d830.jpg

    http://img.photobucket.com/albums/v738/mikereijntjes/SAM_0279_zpsdadb9730.jpg

    Hoelang duurde het voordat je de scufcontroller in huis had ? En hoeveel heb je er voor betaald?

  15. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Bij advanced warfare heb je trouwens minder aan een scuf dan andere cods,
    Zei tmartn

    Dan kan je wel superjumpen (of hoe dat dan ook mag heten) terwijl je aimt!

  16. 2 XP
    discounterboy's avatar

    Dan kan je wel superjumpen (of hoe dat dan ook mag heten) terwijl je aimt!

    nee volgens mij gaat dat met je L3

  17. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    nee volgens mij gaat dat met je L3

    Jumpen gaat met x. Boost slide met L3.

  18. 49 XP
    Reprise's avatar

    Hoelang duurde het voordat je de scufcontroller in huis had ? En hoeveel heb je er voor betaald?

    Ik heb 145 betaald voor alles aangepast en duurde 6 weken. Nu dus langer omdat ik hem terug moest sturen.

    Jumpen gaat met x. Boost slide met L3.

    wat is rennen dan in vredesnaam. Kijken wat de instellingen worden voor de controller

  19. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Ik heb 145 betaald voor alles aangepast en duurde 6 weken. Nu dus langer omdat ik hem terug moest sturen.

    wat is rennen dan in vredesnaam. Kijken wat de instellingen worden voor de controller

    Doelde meer op je L3 voor drukken en dubbel x dat is dubbel boost:)

  20. 49 XP
    Reprise's avatar

    De controller is na een week weer terug en de kwaliteit is ditmaal wat ik gewend ben van scuf.

    De aansluiting van de voor en achterkant zit ditmaal wel gewoon op elkaar en de algehele afwerking is een stuk beter deze keer.

  21. 357 XP
    Mausie's avatar

    De controller is na een week weer terug en de kwaliteit is ditmaal wat ik gewend ben van scuf.

    De aansluiting van de voor en achterkant zit ditmaal wel gewoon op elkaar en de algehele afwerking is een stuk beter deze keer.

    Goede service van ze. Misschien in de toekomst ok maar eens kijken naar een scuf

  22. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Goede service van ze. Misschien in de toekomst ok maar eens kijken naar een scuf

    Scuf staat bekend om de service 🙂

  23. 846 XP
    Dju-Dju's avatar

    De controller is na een week weer terug en de kwaliteit is ditmaal wat ik gewend ben van scuf.

    De aansluiting van de voor en achterkant zit ditmaal wel gewoon op elkaar en de algehele afwerking is een stuk beter deze keer.

    nu wel de juiste kleuren?

  24. 49 XP
    Reprise's avatar

    nu wel de juiste kleuren?

    En inderdaad ook zoals ik hem besteld heb.

    Ben alleen nog bezig om mijn verzendkosten terug te krijgen, want dit hadden ze beloofd maar niet gedaan.

  25. 1 XP
    LOGI's avatar

    Goedemorgen
    iemand hier ook een scuf los gehad?
    Want ik heb de mijne verkeerd besteld ik heb links O en rechts X ja ik weet het DOM haha
    maar het moet omgedraaid worden
    dus mijn vraag is eigenlijk kan je dat zelf makelijk om zetten
    Dat ik dan X links heb en O rechts
    ik hoor graag van jullie

  26. 573 XP
    Dutchpride0318's avatar

    Goedemorgen
    iemand hier ook een scuf los gehad?
    Want ik heb de mijne verkeerd besteld ik heb links O en rechts X ja ik weet het DOM haha
    maar het moet omgedraaid worden
    dus mijn vraag is eigenlijk kan je dat zelf makelijk om zetten
    Dat ik dan X links heb en O rechts
    ik hoor graag van jullie

    Nelis jij hier ?

  27. 1 XP
    frietjuh's avatar

    Vandaag ook een 4PS binnengekregen en zelfde als topicstarter boven en onderkant controller sluiten niet goed aan.
    http://i59.tinypic.com/333bif8.jpg
    http://i58.tinypic.com/sztsm1.jpg

    Ze hebben daar bij SCUF wel heel wat te leren over kwaliteit want dit is niet tijdens transport gebeurt, verpakking zowel van de controller en buitendoos waren nog intact.

  28. 2 XP
    MB400's avatar

    Vandaag ook een 4PS binnengekregen en zelfde als topicstarter boven en onderkant controller sluiten niet goed aan.
    http://i59.tinypic.com/333bif8.jpg
    http://i58.tinypic.com/sztsm1.jpg

    Ze hebben daar bij SCUF wel heel wat te leren over kwaliteit want dit is niet tijdens transport gebeurt, verpakking zowel van de controller en buitendoos waren nog intact.

    Ik heb precies hetzelfde probleem, heb 2x de scuff 4ps besteld beide hebben hetzelfde probleem. Wat hebben jullie hiermee gedaan?

    update: ik zie op meerdere reviews hetzelfde probleem, denk dat de eigen gemaakte achterkant gewoon niet correct aansluit.

  29. 49 XP
    Reprise's avatar

    klopt ik heb een andere gekregen welke een stuk beter was. Maar als je het verschil kijkt met de scuf voor de xbox one, zie je dat ze hun aandacht daar op hebben gezet want die zijn een stuk hogere kwaliteit.

    De r2 en l2 zitten ook niet goed vast bij scuf. Hier zit veel meer spelling in dan bij de orginele. Ze konden beter de orginele aanpassen dan hun eigen maken.

  30. 2 XP
    MB400's avatar

    klopt ik heb een andere gekregen welke een stuk beter was. Maar als je het verschil kijkt met de scuf voor de xbox one, zie je dat ze hun aandacht daar op hebben gezet want die zijn een stuk hogere kwaliteit.

    De r2 en l2 zitten ook niet goed vast bij scuf. Hier zit veel meer spelling in dan bij de orginele. Ze konden beter de orginele aanpassen dan hun eigen maken.

    Inderdaad, heb ze gisteren beide terug gebracht. De bouw kwaliteit is zeer slecht plus ik vond het geen meerwaarde tegenover een normale controller. De paddles voelde niet lekker aan, heb zelf ook de xbox versie daar zitten de paddles beter en voelen/spelen beter. Jammer dat ze voor zoveel geld een controller durven op te sturen die niet eens goed in elkaar zit.

  31. 357 XP
    Mausie's avatar

    Mijnes is gister binnen gekomen, en gelukkig niet de problemen die hier staan.
    Ben er zeer blij mee, tis wel wat wennnen maar dat is maar even. =P

  32. Anoniem -
  33. Anoniem -
    84.31.66.xxx's avatar

    hoeveel kost het

  34. Anoniem -
    207.46.13..xxx's avatar

    Ik heb er ook een en hij werkt perfect