Forum

Topic: Wii U spellen

Anoniem's avatar

Vandaag heb ik een Wii U gekocht voor m’n zoontje. Ik ben zelf een echte playstation liefhebber, maar misschien heeft de wii u toch een aantal exclusives die leuk zijn. Heb je tips voor me? De snes was mijn laatste nintendo dus ik kom alleen op zelda of mario 🙂 Mariokart 8 zat bij de console

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

19 reacties

  1. 221 XP
    Thomaswolf's avatar

    Rayman legends! Geen exclusive maar toch!

  2. 134 XP
    Thunderbolt's avatar

    Alle mario games :p

  3. 242 XP
    Xnator's avatar

    Ik ga ook binnenkort voor een Wii U. Games die bij mij op wijzer staan zijn:

    – Pikmin 3
    – Super mario 3d world
    – Mario Kart 8
    – Game en Wario
    – Legend of zelda: Wind waker HD

  4. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Lego City Undercover is een hele vette game!

  5. 1199 XP
    chris65's avatar

    Dank. Ik ben ook wel gecharmeerd van de wii u virtual console. Lijkt me leuk om super mario 2 weer een keer te spelen

  6. 162 XP
    MollieO1's avatar

    Wiiu is leuk wat ik jammer vind is dat je niet kan chatten onder t mario karten met vrienden bijvoorbeeld

  7. 1199 XP
    chris65's avatar

    Ik doe niet aan party chat, dus mis het niet. Ik zag ergens wel een chat functie voorbij komen. Vraag me alleen niet waar.

  8. 242 XP
    Xnator's avatar

    Als je echt graag wil chatten kan dat allemaal nog met skype, of teamspeak ;P

  9. 1199 XP
    chris65's avatar

    Ik heb gegoogled, maar ben er niet uit gekomen. Is er een actieve wii u community site zoals psx sense? Of is dat nog een gat in de markt? 😉

  10. 471 XP
    Therockbrothers's avatar

    Chris, ik hoop niet dat PSX dit erg vind. Maar www.n1ntendo.nl is een leuke nintendo community net als PSX. Ik raad je aan om er een kijkje te nemen!

  11. 1199 XP
    chris65's avatar

    Ik denk niet dat ze het erg vinden. Ik blijf een playstation liefhebber. Er wordt hier ook gesproken over Iphones en samsungs ipv sony experia. Ik zie dit als hetzelfde. Ik zal eens een kijkje nemen op die site. Dan hoef ik een playstation site niet meer te spammem 😉

  12. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    Heeft de wiiu wel games 😛

    Dank. Ik ben ook wel gecharmeerd van de wii u virtual console. Lijkt me leuk om super mario 2 weer een keer te spelen

    Heb je nooit gehoord van een emulator voor de pc OF mobiel;)

  13. 1199 XP
    chris65's avatar

    Heeft de wiiu wel games 😛

    Heb je nooit gehoord van een emulator voor de pc OF mobiel;)

    Jawel. Ik had altijd een c64 emulator en ook mame, maar het is toch anders dan op een console naar mijn idee. Daarbij heb ik een nokia classic dus op mijn mobiel gaat niet werken 🙂

  14. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Voor mij is er niet 1 game die ik leuk vind 🙁 laat ze maar heel snel komen met een echte zelda game of Mario Galaxy enz.

  15. 1199 XP
    chris65's avatar

    Voor mij is er niet 1 game die ik leuk vind 🙁 laat ze maar heel snel komen met een echte zelda game of Mario Galaxy enz.

    Die nieuwe zelda ziet er inderdaad leuk uit. Die remake van de windmaker vond ik die 59 euro niet waard. Als die nieuwe uitkomt dan zal ik zeker een aankoop overwegen

  16. 41 XP
    Seriousgnome's avatar

    Zombi u is een aparte interessante game. Maak intressant gebruik van de gamepad.
    Verder heb ik zelf:
    New super Mario bross en de luigi uitbreiden beide Aan te rade.
    Sonic lost world was maar 20 bij de lokale saturn dus was leuk en goedkoop.
    Lego city undercover is een van de leukste lego games in mijn ogen.
    Nintendo land speel ik vaak met vrienden en is gegarandeerd voor een top avond.
    Pikmin 3 was een van de reden voor wiiu aanschaf.
    En natuurlijk mariokart 8

    De rest van mijn games Zijn geen exclusive games maar games die ik voor een prikkie kon kopen.

  17. 1199 XP
    chris65's avatar

    Er zitten niet echt spellen tussen (nieuw) die me aanspreken. Met uitzondering van mario u. Die ga ik met sinterklaas halen. Net super mario 3 binnengehaald. Leuk om dat oude spel te spelen 🙂 misschien rayman nog omdat ie in de aanbieding is. Geen exclusive maar ik blijf nederlander dus in de aanbieding koop ik hem 🙂

  18. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Die nieuwe zelda ziet er inderdaad leuk uit. Die remake van de windmaker vond ik die 59 euro niet waard. Als die nieuwe uitkomt dan zal ik zeker een aankoop overwegen

    Als ik zo kijk heeft Wind Waker z’n scherpe lijnen verloren… iets wat ik niet bij de stijl vind passen.
    Nintendo games blijven aardig lang full prijs…
    Heb alleen ZombiU en Resident Evil ‘die ik overigens maar heel kort heb gespeeld’.
    Gelukkig heb ik nog 4 wii games 2xZelda en RE Zero en Remake (nog een goede rede om de wiiu niet naar buiten te gooien).

  19. 1199 XP
    chris65's avatar

    De exclusives vallen inderdaad (nog) tegen als je het afzet tegen de ps4. Over de prijs, het is inderdaad vreemd dat een game uit 2012 nog steed 60 euro kost. Ik laat de wii u hier ook nog staan anders krijg ik ruzie met mijn zoon. In de tussentijd houdt ik me vooral bezig met de ps4 en kijk met een schuin oog naar de wii u