Forum

Topic: Plants vs zombies garden warfare

Anoniem's avatar

Ik kan niet wachten om deze game te spelen , helaas ligt die morgen pas in de winkel
Hij is al wel te krijgen in de Amerikaanse store !

Is er een mogelijkheid dat ik hem via die weg aanschaf en zo ja waar moet ik dan rekening meehouden ?

Ik heb nog geen Amerikaanse account

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

10 reacties

  1. 857 XP
    DRAGONBLADEX's avatar

    alleen met de dlc

    volgens mij verkoopt game mania en nedgame hem al

  2. 162 XP
    MollieO1's avatar

    Hoezo is de datum van deze game in de eu store 22-08 terwijl die in de winkels de 21e uitkomt? :S

  3. 414 XP
    Milkyray's avatar

    Media markt staat er bekend om de games al een avond eerder in de rekken te leggen. 🙂 Heb je hem inmiddels al gespeeld? Hij lijkt me wel leuk, maar meer als tussendoortje… Diablo 3 en Destiny (PS4) en Disgaea 4 (VITA) worden mijn volgende aankopen… Ben ik wel even zoet mee.

  4. 357 XP
    Mausie's avatar

    Media markt staat er bekend om de games al een avond eerder in de rekken te leggen. 🙂 Heb je hem inmiddels al gespeeld? Hij lijkt me wel leuk, maar meer als tussendoortje… Diablo 3 en Destiny (PS4) en Disgaea 4 (VITA) worden mijn volgende aankopen… Ben ik wel even zoet mee.

    Zo zat ik ok te denken moor voor tussendoortje, want komt nog zat leuks aan

  5. 573 XP
    Dutchpride0318's avatar

    Media markt staat er bekend om de games al een avond eerder in de rekken te leggen. 🙂 Heb je hem inmiddels al gespeeld? Hij lijkt me wel leuk, maar meer als tussendoortje… Diablo 3 en Destiny (PS4) en Disgaea 4 (VITA) worden mijn volgende aankopen… Ben ik wel even zoet mee.

    Ja ondertussen al 2 dagen aan het spelen, super verslavend.
    Vind m erg lekker weg spelen, eindelijk een online shooter waar je om kan lachen !

    Speel voornamelijk call of duty op een pro niveau en daar moet ik echt gefocused voor zitten, plants vs zombies is dus leuk om lekker doelloos te knallen zonder dat je je druk hoeft te maken om je kill/death ratio of teamverband/gaming.

    Persoonlijk vind ik het jammer dat het spel maar 8 of 9 mappen heeft , had meer mogen zijn.
    Ook mis ik een partypage bij het online gedeelte om je vrienden uit te nodigen voor de game begint, nu begint de match al voordat je iemand heb uitgenodigd.
    Beetje vreemd !

  6. 25 XP
    dDancer's avatar

    Beetje druk online dan? 🙂

  7. 544 XP
    Yeroon's avatar

    Heb hem ook sinds het weekend en het is een leuke game.
    Vooralsnog is het erg druk online. Nauwelijks wachttijd: je kunt meteen aan de slag.

  8. 573 XP
    Dutchpride0318's avatar

    Klopt genoeg spelers te vinden !
    Ik probeer die garden ops op crazy maar dat is haast niet te doen
    Heel jammer want hier zit wel aan trophy aan verbonden

  9. 177 XP
    SQUAD-LEADER-NL's avatar

    Klopt genoeg spelers te vinden !
    Ik probeer die garden ops op crazy maar dat is haast niet te doen
    Heel jammer want hier zit wel aan trophy aan verbonden

    als je nog hulp nodig hebt ik heb hem gehaald heb een manier dat ie vrij makelijk is

  10. 573 XP
    Dutchpride0318's avatar

    als je nog hulp nodig hebt ik heb hem gehaald heb een manier dat ie vrij makelijk is

    Thanx man , maar heb m afgelopen weekend gehaald 🙂
    Platinum nu ook gehaald !