Forum

Topic: Kan je hoofdtelefoon aansluiten op je ps3 als die aangesloten is op hdmi kabel?

Anoniem's avatar

ik heb koptelefooon( dr beats) waar ik muziek mee luister ,geen oordopjes.
kan je deze aansluiten op je ps3 ?
Als de ps3 aangesloten is met hdmi op me tv

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 406 XP
    1shot1kill's avatar

    Als je tv z’n output heeft waar je ook oortjes in kan stoppen, dan zou hij het in principe moeten doen.

  2. 8864 XP
    7th-son's avatar

    je kunt de koptelefoon toch ook in je tv stoppen”?

  3. 221 XP
    Thomaswolf's avatar

    Als het een 3,5 mm headphone jack heeft kan je hem meestal aan een tv aansluiten, ik ken overgens het merk dr. beats niet 😉

  4. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Als het een 3,5 mm headphone jack heeft kan je hem meestal aan een tv aansluiten, ik ken overgens het merk dr. beats niet 😉

    Loool Dr beats xD

  5. 197 XP
    indo1991's avatar

    hahaha jha jullie weten wat ik bedoel. maar als ik inplug in tv moet, dan moet ik dichtbij zitten, bij de tv van 47 inc hahaha

  6. 1870 XP
    R*forever's avatar

    hahaha jha jullie weten wat ik bedoel. maar als ik inplug in tv moet, dan moet ik dichtbij zitten, bij de tv van 47 inc hahaha

    Koop dan een verleng kabel voor je 3.5 audio Jack … Kost bijna niks: probleem opgelost. Ookal raad ik ten zeerste game audio af vanuit een headphone… Maar ja dat is een ander topic 🙂