Forum

Topic: BF4 MP – Bomb Squad trophy PS4

Anoniem's avatar

Wie heeft deze trophy ook nog niet of wilt mij helpen?

Bomb squad
Deliver 5 bombs in Obliteration

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

12 reacties

  1. 270 XP
    RvG_NL's avatar

    Gewoon boosten met 3 anderen in een lege server.

    Ik wil best helpen op de PS4 als je me toevoegd.

    Nickname = PSN name

    Groeten Roel

  2. 340 XP
    Michie's avatar

    Toegevoegd

  3. 270 XP
    RvG_NL's avatar

    Toegevoegd

    kijk anders ook eens op www.mbgclan.nl
    daar zitten veel BF4 spelers die best willen helpen!

  4. 34 XP
    Sp33d1devil1's avatar

    Ik heb een vraagje, ik heb nl. net een Ps4 gekocht.. ik hoorde dat er bij Bf4 altijd veel problemen waren online. Is dit nog steeds zo of is de game nu gewoon goed? ik twijfel namelijk of ik hem zal kopen

  5. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Die trophy boosten?

    Dat is nu eerlijk gezegd nu echt geen moeilijke trophy. Deze komt vanzelf voor je het weet. Gewoon je een baan rushen en de bom planten en dit maar 5 keer…

  6. 8830 XP
    7th-son's avatar

    Die trophy boosten?

    Dat is nu eerlijk gezegd nu echt geen moeilijke trophy. Deze komt vanzelf voor je het weet. Gewoon je een baan rushen en de bom planten en dit maar 5 keer…

    hij vraagt toch niet voor niets om hulp?
    ik heb het ook samen met wat anderen gedaan, niet omdat ik het moeilijk vind, maar omdat ik de gamemode niet leuk vind

  7. 414 XP
    Milkyray's avatar

    Ik heb een vraagje, ik heb nl. net een Ps4 gekocht.. ik hoorde dat er bij Bf4 altijd veel problemen waren online. Is dit nog steeds zo of is de game nu gewoon goed? ik twijfel namelijk of ik hem zal kopen

    De game is in die zin niet ‘broken’ meer hoor… Je moet alleen de singleplayer uitspelen ZONDER tussendoor multiplayer op te starten omdat anders je (single player) savegame corrupt KAN worden. Ik heb dit twee keer gehad, waardoor ik alle levels opnieuw heb moeten spelen…

    De multiplayer is tot nu toe een van de leukste BF multiplayers die ik heb gespeeld. (allemaal) Ik zeg aanschaffen die handel; of wachten tot er een premium edition uitkomt waarbij de DLC bijgevoegd is. (zoals ze bij BF3 ook gedaan hebben op ps3)

  8. 270 XP
    RvG_NL's avatar

    De game werkt perfect.
    Als je savegame corrupt wordt kun je hem terugzetten van PSN toch?

  9. 340 XP
    Michie's avatar

    Iemand die tijd heeft om te helpen? Praktisch onmogelijk solo zelfs in een lobby met 4 man

  10. 846 XP
    Dju-Dju's avatar

    ik wil helpen ik moet hem ook nog .
    voeg me toe

  11. 340 XP
    Michie's avatar

    Ik heb je al:P

    I have it + platinum!:D

  12. 497 XP
    ajaxkoen1993's avatar

    Zoek de lege lobbys op.. Dan heb je meer kans tot slagen!