Forum

Topic: Fifa 15 pre order

Anoniem's avatar

Heb een beetje zitten rond kijken waar het het beste is maar bij intertoys is het het goedkoopst alleen zie ik daar niet de 15 weken lang gratis packs en de 40 weken er niet bij staan zitten die er ook echt niet in?

Alvast bedankt!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 963 XP
    Fatoeboy's avatar

    Misschien kan je hun contacteren en het vragen. Voetbal International biedt ook dit jaar FIFA 15 aan als je een abonnement afsluit bij hun waarbij je ook een half jaar hun magazine ontvangt. Maar aangezien je het het laagst wilt, zou ik het niet nemen behalve als je echt een voetbalfan bent.

  2. 996 XP
    BosnianBoss's avatar

    Was tijdje terug 48 euro bij wehkamp.

  3. 23 XP
    outlaw_87's avatar

    ze hebben overal de zelfde editie’s. maar voor 5 euro meer ga ik voor de fut editie maar daar moet je bij intertoys wel snel mee zijn want elke vestiging krijgt een bepaald aantal exemplaren.

    Heb een beetje zitten rond kijken waar het het beste is maar bij intertoys is het het goedkoopst alleen zie ik daar niet de 15 weken lang gratis packs en de 40 weken er niet bij staan zitten die er ook echt niet in?

    Alvast bedankt!

  4. 371 XP
    Booyah's avatar

    Een andere vraag trouwens. Ik heb hem in de PSN Store gehaald (NL Store). Maar daar staat dat die de 26e uitkomt terwijl die de 25e uitkomt. Gaat dat nog veranderen? Voor mij maakt het niet zoveel uit want heb hem maar voor 50 euro kunnen pikken de Ultimate Edition.

  5. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Ik heb bij all4games.nl Fifa15 – ultimate team edition gepreorderd voor 63 euro :).
    Alleen nu zat ik te kijken en staat hij daar voor 70 euro.

  6. 22 XP
    tommiboy96's avatar

    Ik heb de ut editie voor 62 bij yourgamezone besteld