Forum

Topic: Drinkspel watch_dogs omlaag!

Anoniem's avatar

Ubisoft heeft eindelijk het niveau van het drinkspel naar beneden bijgesteld. Ik heb me ook echt afgevraagd waarom zij telkens dit soort minigames (denk ook aan AC) als trophy unlock toevoegen.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 545 XP
    Senor el Tigre's avatar

    Omdat ze willen kunnen zeggen: onze nieuwe game heeft over 80 uur aan gameplay!!!! Echter vergeten ze te zeggen dat je na 10 uur alles al gezien hebt en vervolgens alles 8x dezelfde shit moet doen :p

  2. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Pfff zo moeilijk was het nu weer ook niet. Enkel lv6 was raar genoeg altijd de moeilijkste bij alle 3 drinkers…

    Eens je snapt hoe het moet begin je het gewoon te worden… Die in pawnee was pittig maar zeker geen onbegonnen werk. Jammer dat ze nu het paychen. Het voelde voor veel gamers als een victory aan. Want de meesten die ik ken hebben deze trofee als 3de,2de…laatste

  3. 382 XP
    e-man's avatar

    Dank voor de tip, ergens voel ik me een zwakkeling maar ik kon het dus gewoon echt niet.

  4. 270 XP
    RvG_NL's avatar

    Beter. Deze moest ik nog doen 🙂

  5. 449 XP
    HellFalcoN-'s avatar

    heb hem nu platinum gehaald. Pawnee 6 was gewoon niet te doen als je te dicht bij je tv zit of een tv met latency hebt.
    stukken beter nu vergeet niet dat je alsnog 30 lvls moet halen voor die drinking game

  6. 162 XP
    WilliWonka's avatar

    Haha noobs! Erg raar dat mensen hier om vragen ,was volgens mij zelfs een petitie. Als mensen tegenwoordig tegen een challange aanlopen geven ze veel te snel op

  7. 449 XP
    HellFalcoN-'s avatar

    Haha noobs! Erg raar dat mensen hier om vragen ,was volgens mij zelfs een petitie. Als mensen tegenwoordig tegen een challange aanlopen geven ze veel te snel op

    sorry hoor maar ik geef echt niet gauw op om een trophy te halen maar dit is de eerste trophy die ik opgegeven had. dat vanwege de combinatie moeilijkheid en frustratie vanwege
    het elke keer terug moeten lopen naar de drinking game. en zoals ik al gezegd had heeft het ook te maken met je TV latency en kijkafstand waardoor het moeilijker word.
    verder vind ik hem nu wel erg aan de makkelijke kant.